Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 20:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har mere end noget andet brug for en ferie lige nu. Jeg har overvejet Reykjavik eller Amsterdam - forholdsvist billigt. Dog er det begrænset mht aktiviteter i Reykjavik når måneden er november, og turen foregår alene på egen hånd. Amsterdam har massere at byde på, og mht til hash, pot skunk, falder jeg i gruppen 'garvet ryger', så har intet problem på det led. Jeg medbringer noget udstyr til at lave noget musik, og ellers vil jeg bare ryge den fede, indspille noget musik, opdage noget kunst og kultur, glemme alting i en uge og nyde livet. Har i nogle tips eller forslag til hvordan min tur kan blive optimal? Har selvfølgelig selv gjort research, men man kan altid lære lidt mere :D ... Forslag til en helt anden destination er også ok!

Junior medlem

Et anbefalelsesværdigt produkt, som kan købes i Amsterdam er water works. Mere har jeg ikke at sige.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm, ellers kan jeg også foreslå barcelona.
Du kan faktisk bo rigtig billigt (og tæt på Ramplaen), samtidig med, at det er enormt inspirerende by, når det kommer til kunst

Junior medlem

Water works skal da prøves ja :D
Vil da tjekke en masse sager ud dernede, gerne de mere stærke af slagsen. Både i form af kager, bong og massere af joints.

Har desværre aldrig været vild med Spanien, så barcalona er ikke interessant desværre. Er dog vild med salvador Dali, men det er så det.

Ville mægtigt gerne trippe på noget mere psykedelisk, men rejser jo alene, så det er måske ikke det smarteste. Det ville være lækkert hvis man kunne få et trip rum med lækker setting så man kunne trippe lidt salvia d :P regner dog ikke med at såanne faciliteter findes.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Salvador er også fed :)

Well, du kan jo købe salvia i Amsterdam, så mon ikke man kan finde et også kan finde et triprum dernede?

Junior medlem

Jeg kunne virkelig hellere tænke mig at tage til island, det er kun lidt dyrere. Det er desværre alt for uoverskueligt. Deres valuta er død, ved nationalbanken står der bare "-" så jeg ved ikke om det er for dyrt at gøre alt det jeg vil (opleve naturen tæt), men jeg tror det sgu nok. Anyway har jeg hørt at der skulle være forskelligt at spise såsom trøffler og kager der er magiske. Enten svampe eller lign. Man kunne måske nok tage et mildt trip.

Salvia er nu engang bedst med nogle kammerater i nærheden, så tvivler alligevel lidt på det er en god ide.

Triprum tror jeg sgu ikke nogen har lavet, men det ville da være dope :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]