Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 12:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Normalt Pot?
bannet
Brugeravatar

er det normalt at noget pot er meget bedre end det meste hash og skunk?
jeg har fået fat på noget seriøs hjemmedyrket pot, den lille pige Rosá Bellá som min ven kalder den, er blevet færdig med at tørre idag, så jeg valgte at slå et smut forbi ham og hente noget af den vidunderlige urt, men da jeg så kom hjem, og havde fået lavet et godt mix, et 80/20 mix (80% pot, 20% tobak), som jeg altid laver et mix når det er pot, nå men, så slog det mig at jeg aldrig har set eller lugtet noget ligende, det har en sød bitter lugt, rigtig, rigtig god lugt! og det er meget rødt/orange, super lækkert urt! jeg smækkede så bongen op på bordet, lavede det første hoved og tændte så op, og sugede hele hovedet (det var et for stort hoved, så det slog mig i lungerne rigtig hårdt, dog ingen hoste) og efter 5-6 minutter havde det fuld power, mine øjne var varme og bløde (super lækkert) og jeg havde en super lækker følse i kroppen, varm glad, spændt, og jeg skulle så have 2 minutter til at tage imod trippet og komme mig over at det var så sindsygt, ja og nu sidder jeg her, det her er forgået inden for den seneste time, men jeg spørger så =
(jeg har røget rigtig meget hash, i den højeste kvalitet de sidste 2 år, og skunk der var i lige så høj kvalitet, nogle gange bedre end hash'en, og min tolerance er god, og høj, så det er ikke noget med at jeg er nybegynder eller ikke kan tåle det, eller en der ikke har nogen tolerance)

Kan det virkelig passe at det er så godt dette pot? eller er det bare mig der tror at det er så godt?
Det er nærmest en ny måde at være skæv på, for mig, og så alligevel ikke.

(undskyld hvis der er stavefejl, eller diverse fejl, jeg er pænt skæv)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Der kan være stor forskel fra de teoretiske facts til den oplevelse man selv får.

Undskyld, men kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når du siger at du gennem de sidste to år har røget hash af højeste kvalitet, og skunk som var lige så godt? Asså.. har du noget egentlig at sammenligne dine udsagn med?

Hver gang at jeg selv ryger en ny slags cannabisprodukt, får jeg også en anden skævert på, end af det jeg har røget den sidste måned. Det har noget at gøre med at du nu ryger noget nyt, altså noget som din krop ikke har opbygget samme tolerance mod som fx din bongtjald.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ja, den skal der godt tænkes over... hm, hvad mon det kan skyldes... :stupid:

bannet
Brugeravatar

Obama skrev:
Undskyld, men kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når du siger at du gennem de sidste to år har røget hash af højeste kvalitet, og skunk som var lige så godt? Asså.. har du noget egentlig at sammenligne dine udsagn med?

det var nu mere for at pointere at jeg ikke har røget hash med diverse ting i, som har gjort den skod, og ja, den skunk som var lige så god, det er en sammenligning imellem denne pot, og så det skunk jeg har røget. og at hash'en nogle gange var bedre end begge af disse ting, altså ice hash, bubble hash, hash af den højeste kvalitet.

Manze skrev:
Ja, den skal der godt tænkes over... hm, hvad mon det kan skyldes... :stupid:

hvis du vil sige et højt thc inhold, så har jeg tænkt over det, ja, men da jeg altid har kørt efter denne rækkefølge fra det laveste indhold af thc
1. Pot
2. hash
3. Skunk

Så det undre mig bare.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Din rækkefølge af thc indholdet er lidt forkert.

Det burde være

1: Pot
2: Skunk
3: Hash

Jeg tror det er fordi den strain du har røget virker sådan på dig.

Nu du siger du har røget bubblehash og icehash - så undrer det mig at din opdeling af indholdet af thc er som den er... Fordi ice og bubblehash er jo netop pot/skunk hvor man tager alt det "gode" og fjerner det for at ryge det.... det en form for ekstraktion kan man vel sagtens kalde det.

Jeg tror du har fået noget pot som virker og alt det du plejer at ryge, ice, bubble whatever, åbenbart ikke er hvad det giver sig ud for... :)

P.L.U.R

Junior medlem

Forskellige strains giver forskellige former for skævhed, du har bare fået noget godt hjemmegroet pot. Du har fået noget godt shit, fra din kammerat. Vær glad for det og pas på med ice, de putter lort i det.
Har hørt om folk, der havde fået speed i sit ice, det lyder fandeme ubehageligt. Lige meget hvor mange penge du smider på bordet, kan du stadigvæk blive snydt. Pas på dig selv og dine lunger ;)

Fortsat god ryger :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

altså.... lidt OT, men man kan da ikke ryge speed?(er SLET ikke sikker) så var det ikke bare... spild? :X

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Medlem
Brugeravatar

fudge skrev:
altså.... lidt OT, men man kan da ikke ryge speed?(er SLET ikke sikker) så var det ikke bare... spild? :X

mener jeg os at ha hørt før. mener der har været nogle tråde om det her inde. hvor det blev konkluderet at det var spild af speed. og det kun havde en virkning! hovedpine ;)

Medlem
Brugeravatar

THC % er imo ofte ligegyldigt. Noget pot er bedre end hash, lige som der er noget skunk som er bedre end hash. Personligt har jeg en forkærlighed for det grønne så mine pot/skunk oplevelser bliver næsten altid bedre. Vil til hver en tid vælge pot frem for en semi-hash. Det er en smagssag, tror ikke der er ret meget mere i det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Nof skrev:
THC % er imo ofte ligegyldigt. Noget pot er bedre end hash, lige som der er noget skunk som er bedre end hash. Personligt har jeg en forkærlighed for det grønne så mine pot/skunk oplevelser bliver næsten altid bedre. Vil til hver en tid vælge pot frem for en semi-hash. Det er en smagssag, tror ikke der er ret meget mere i det :)

Skunk og pot kan vel i princippet ikke være stærkere end rent hash. Ved skunk og pot ryger man plante materiale, ved rent hash er næsten alt plantematerialet væk. Altså er der mere aktivt stof per gram. Dog kan processen, som det aktive stof udsættes for når man sortere plante materialet væk fra det aktive stof, resultere i en ændring i det aktive stof.

Junior medlem

Jack von Hashluder skrev:
Nof skrev:

Skunk og pot kan vel i princippet ikke være stærkere end rent hash. Ved skunk og pot ryger man plante materiale, ved rent hash er næsten alt plantematerialet væk. Altså er der mere aktivt stof per gram. Dog kan processen, som det aktive stof udsættes for når man sortere plante materialet væk fra det aktive stof, resultere i en ændring i det aktive stof.

Det kommer jo også an på, hvor potente planterne er, som man laver sin hash på. Jeg vælger at se tingene på en anden måde: god røg er god røg hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]