Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Pigæble
Medlem
Brugeravatar

Ved du hvad jeg giver mig og ønsker dig held og lykke.
Men... pas på dig selv :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor lige 20 frø?

Få fat i Inoxia-frø. Eller find en lignende guide som jeg har lagt ind, bare med Stramonium.

Desuden, så pulveriser dit materiale, og vej det derefter. (standardisering)

Junior medlem

Geografisk sted: unconditional love
tak tak, og det skal jeg nok =)

det var osse lidt forkert regnet ud. Går lidt højere. =)
det burde forhåbentligvis ikke ændre vægt alene ved pulverisering....? =)

Medlem
Brugeravatar

Du er nok blevet rigeligt træt af alle de "Don't do it!" kommentarer osv, og det virker til at du har besluttet dig at tage det hvad enten vi vil det eller ej. Så derfor dropper jeg også at komme med en stor wall-of-text om hvorfor jeg synes du skal lade være. Men du skal vide at jeg bliver dog meget bekymret da du kommer med:
Citat:
tror min alder er bedst at undlade, det det kun vil skabe grundlag til yderligere diskussion =)

Please ikke bare spring ud i det pga. det lyder fedt eller fordi du 'bare vil prøve noget andet'. IMO skal du virkeligt være helt og fuldstændig afklaret med hvorfor det er du ønsker en sådan oplevelse, og de fordele/ulemper der kan/vil følge med et trip i en sådan kaliber.
Pas på dig selv Trylleherren, vi siger kun alt det her for at forklare dig at det her er ikke for sjov, men der er nogle meget fremtrædende og reelle risici ved at indtage Natskygger.

Håber virkeligt du ved hvad du går ind til, ikke bare for din egen skyld, men også for hele din omgangskreds, alle dem du kender og elsker.
Sørg for at læse godt og grundig op på det! Og personligt vil jeg kraftigt råde dig til at hvis ikke droppe ideén om at tage Natskygger, så for guds skyld vente nogle år.

Hvis du vælger at trippe, ønsker jeg dig held og lykke til din fremtidige rejse og du må meget gerne skrive en trip-rapport; den tror jeg mange ville være interesseret i at læse :)

PS: Sorry for at det alligevel blev en smule wall-of-text :D

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan regner du det ud?

Nej, det vejer det samme, men hvis du ikke pulveriserer det, varierer potensen i hvert frø. Dvs. at du ved at pulverisere alle frøene kan få samme dosis for hver gang du forsøger. Det er jo ikke sikkert at du går i delirium, ved første forsøg.

Men hvis du pulveriserer det, så skal du også have en rigtig go' vægt. Så det er måske alligevel noget du skal holde dig fra.

Medlem
Brugeravatar

Uanset hvor meget det vejer, er der stadig stor forskel i potensen!
5 frø fra en plante kan være fesne, og 5 frø fra en anden kan sende dig et smut til helvede - Og derfor er det ret svært at komme med vejledning omkring det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
i en alder af 15 år skal man ikke tage pigæbler. Sådan set skal man slet ikke tage narkotika i den alder - Du skader dig selv og du kommer til at leve med skaderne resten af dit liv.

Du har ingen idé om hvad du leger med og dine indlæg bærer seriøst præg af det.

Hvad er det du vil opleve du ikke kan opleve med svampe? (ikke fordi 15årige skal tage svampe!!!) Pigæbler giver ikke almindelige hallucinationer. De giver ægte hallucinationer - med andre ord, du ved ikke om det du ser er en hallucination eller virkelighed. Ud over det, kommer du ikke til at kunne huske det mindste af trippet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Om nogle år vil du sidde og være rigtig skuffet over den attitude du har. Jeg ved godt vi er pro-narko herinde osv, men helt ærligt, det er i sådanne tilfælde at vi har brug for en Fanny. Hvilket image får psychedelia.dk ikke, når vi henviser en, formodentlig, dreng til hjælp til indtagelse af datura? Trylleherren: du er omkring 14-15 år og vil prøve natskygger. Og du har allerede prøvet svampe flere gange, synes jeg at kunne læse. Bevares, mange har været interesseret i stoffer fra en ung alder, men at prøve natskygger i din alder virker som at skyde sig selv i foden.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det her sådan set, tvivler bare på datura er det rette for dig, og må indrømme jeg også er bekymret.. =) Hellere vente nogle år, og hygge sig med cannabis indtil. Jeg ved ikke hvor langt tilbage fra du har læst triprapporter, men der er nogle skræmmende nogle omkring pigæbler, som burde kunne få fjernet din lyst.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

luftkaptajnen< arh, det lyder faktisk som en skide go idé =)

spiffeh< svampe gir' hallucinationer, men jeg er ude efter noget mere. Samtidig giver pigæble delerium, hvilket svampe ikke gør.
og måske finder jeg svampe eller andre ting federe end natskygge. Men lige nu er det altså pigæble der er interresant =)

john doe< .. hvad er fanny? =)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Trylleherren du er godt klar over at Pigæble frø trip, kan vare op til 1 uge fyldt med delirium og hvad ved jeg. Syntes du skal stoppe den ide med det samme.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fanny er en erfaren kvinde. Og hun kunne godt lære dig nogle ting omkring de risici der er forbundet med dette.. Det har hun i hvert fald gjort til mange.

Samtidig giver pigæble delerium, hvilket svampe ikke gør. PS. <--- det er ikke noget at stile efter.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

john doe< delerium er da meget hyggeligt =)

Medlem
Brugeravatar

Fuldtidsdelerium tager sgu nok lidt af charmen....

Junior medlem

jeg tvivler noget som helst er fuldtid =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Trylleherren skrev:
jeg tvivler noget som helst er fuldtid =)

Wow, du er da helt uden for pædagogisk rækkevidde.
Når det går galt så lad venligst være med at nævne psychedelia.dk...

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted mellem den anden og tredje Bardo
Inden i bevæger jer alt for langt ned af den retoriske cul de sac vil jeg lige poste et indlæg der forhåbentligt kan give lidt perspektiv på tingene.
Trylleherren når jeg læser dine indlæg tænker jeg provokation og ad hoc læsninger, lad mig uddybe.
det virker som om du poster dine indlæg få at få så heftig respons så muligt. Personligt synes jeg det er glimrende at der engang i mellem bliver rusket op i et debat forum som psychedelia, som til tider har en tendens til at blive lidt indspist og bedrevidende fra de ældre brugere. Med ad hoc løsninger mener jeg at du bevidst holder tråden i live, ved at argumentere (svagt) i mod alle råd osv. som brugerne giver dig.
ex (kof = Fuldtidsdelerium tager sgu nok lidt af charmen.... = Trylleherren - jeg tvivler noget som helst er fuldtid =)
Når dette er sagt så kan man også se dette forum som en kæmpemæssige ressource. Der er akkumuleret uendelig mængder viden omkring etnobotaniske substanser med mere. Når alle som en af disse garvede psychonauter advarer om lige netop denne substans, er der vel en god grund, som jeg vil sige de har argumenteret rigeligt for.(dog til tider lidt bedrevidende)
Jeg ved godt at for sådanne nogle unge knøser som os :) kan virke træls at få et "beatdown" af nogle man ikke engang kender. Men skrøbelige egoer til side så kan det "gosh darn it" være at man kan lærer noget fra denne side!

Når jeg skal researche en nyt rusmiddel, så sætter jeg mig altid ned og gennemgår hvad jeg vil have ud af dette. Hvis jeg skal kigge på pigæble, må jeg indrømme det ikke lyder rart. Tanken om at være ude af stand til at forstå hvad der forgår omkring mig lyder rigtig skræmmende. (hver mand sin smag)

Jeg vil ikke sige at du skal tage det eller ej, det er et frit land så du har alle rettigheder til at træffe dine egne beslutninger, men betyder det at du absolut skal gøre det ???

Du behøver ikke svare på dette indlæg, men tænk over hvad jeg har skrevet før du giver dig i kast med Datura. Evt. læs op på nogle triprapporter fra Erowid.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro
Jeg kan rapportere om lidt mavesmerter og generel ubehag i dag ^_^

Tror pigæblerne har gjort sig et indtryk.

Medlem

QuaZ skrev:
Jeg kan rapportere om lidt mavesmerter og generel ubehag i dag ^_^

Tror pigæblerne har gjort sig et indtryk.

Er det Trylleherren på en ny bruger?
Anywho, find the K-hole eller snup en grænsende dum dose frimærker, hvis du stadig har mod på noget vildere efter det: slå dig løs med Datura.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Hvad besluttede du dig så for?! Fik du en 7/10'er :)?

Junior medlem

SCHROOMERS< på ingen måde er det min intention, at tiltrække negativ opmærksomhed, lissom det ej heller er min intention at holde tråden kørende.
jeg er selv rimelig erfaren i det "psokonautiske", og på ingen måde, er dette et overfladisk spontant ønske. Jeg har rent faktisk lyst til at opleve natskygger, eller ihvertfald pigæble, for at få den del med.

Jeg kunne selvfølgelig vente et par år eller kortere. Men det syntes jeg aldeles ikke der er nogen grund til, når man føler sig klar.
jeg ved godt, at det bliver meget intenst. Men jeg er som sagt villig til at ta det med. Derudover skal det tilføjes, at jeg er god til at passe på mig selv, både fysisk, men så sandelig osse psykisk.

Der er intet beatdown her =)

men men men:
jeg hoppede først på en kop the med 33 frø i, derefter en kop med 20. Jeg fik ingen bemærkelsesværdig virkning ud af det, før dagen efter.
Havde ondt i mine øjne, hvis jeg fokuserede på noget opad eller nedad. Dagen efter havde jeg migræne det meste af dagen, dog til at overkomme.

havde nogle milde hallucinationer, men husker ikke lige, om det var anden- eller tredjedagen. Tilstede var de ihvertfald.

rigtig god dag til jer alle sammen =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]