Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
men for at bryde med tavsheden, syntes jeg at opleve den slags blackouts - selvom jeg ikke har indtaget andet end alkohol, og i en mængde jeg har kunne håndtere tidligere.

Medlem
Brugeravatar

Utroligt hvordan folk er forskellige... jeg har selv aldrig oplevet nogen form for "diskontinuitet" i erindringen, selv de gange, jeg var ved at falde bevidstløs om fordi jeg var så voldsomt påvirket (af sprut).

Jeg overvejer om det kunne være en interessant oplevelse at få en "kontrolleret blackout", altså tage nogle bestemte stoffer sammen med en, jeg stoler på, og så se hvordan det påvirker mine tankemønstre bagefter.
Er det noget, der kan gøres forsvarligt?

Mht. trådstarters oplevelse: jeg har læst på erowid om blackouts forårsaget af indtagelse af alkohol flere timer efter en (mindre) dosis efedrin?
Ved at mange ikke opfatter efedrin som medicin eller stoffer da det flere steder markedsføres som kosttilskud, der giver mere energi, øget forbrænding osv, og flere af produkter markedsføres endda uden at der står efedrin på deklarationen (istedet kan det f.eks. være Sida Cordifolia ekstrakt).

Junior medlem

Geografisk sted: kbh
Det kunne sagtens lyde som retrograd amnesi, hukommelsestab forårsaget af slaget mod hovedet.

Medlem
Brugeravatar

Jeg prøvede præcis det samme i fredags (eller tæt på plus minus).
Vi var på vej i byen for at købe armbånd til et diskotek, men vi faldet i snak med nogle gutter som jeg først lige havde fundet ud af boede lige over på den anden side af vejen (mega nice fyre) og selvfølgelig glemte vi helt tiden, og da vi opdager hvad klokken er bliver vi nød til at skynde os for at nå at komme ind inden de lukker for folk under 18.
Men så har jeg fået af vide at jeg begyndte at løbe for at kunne at komme ind og lidt der efter faldt jeg jo selvfølgelig (et ret flot styrt siges det) hvor efter at løbe videre som om der ingenting var sket, og her idag har jeg nu bare lidt blå mærker og lidt småskrammer rundt omkring :D
Jeg mener ikke har jeg har drukket ret meget mere end en 1/4 flaske vodka og 6 dåser andet, men jeg blev alligevel ret fuld og jeg plejer altså godt at kunne huske hvad jeg laver når jeg har drukket den mængde :s
Jeg husker kun meget lidt fra den bytur og er 100% på at det ikke var puttet noget i sprutten :/
Nu tror jeg lige at jeg vil se den der reklame "Stop før 5" nogle gange mere... :(

Medlem
Brugeravatar

For alt i verden undgå at drikke postevand.
De kommer noget i vandet, der får en til at glemme.
Jeg tror at du skal holde dig til ren vodka fremover.

Medlem
Brugeravatar

groza skrev:
For alt i verden undgå at drikke postevand.
De kommer noget i vandet, der får en til at glemme.
Jeg tror at du skal holde dig til ren vodka fremover.

Ja, du har nok ret.
Jeg var også meget omhyggelig med at undgå det er postevand from hell, men jeg huskede at fortynde min sodavand med vodkaen :D tænk nu hvis jeg var kommet til at drikke sodavandet rent :O
Og det gode ved vodka er at man ikke hele tiden skal på toilet og så har man heller ikke så ondt i knolden dagen efter, og for ikke at nævne prisen :P
hehe

Senest rettet af Herminator 12 okt 2010 19:39, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]