Hey Psy!!

Jeg er en af de heldige, der skal rejse afsted til Qlimax 2010, nu for tredje år i træk!

De to sidste år har været nogenlunde clean.. Eventuelt nogle efter-ture af noget hollandsk coke, der var blevet blandet i et badekar i amsterdam, meeen!! Stadig uden at have stoffer på mig.
Er der nogle herinde, der har haft succes med at stashe eventuelle substanser, diverse steder på kroppen? Har leget lidt med idéen med kondomer og så videre, men det vil jeg umiddelbart mene er en last solution, hvis i kan følge mig!

Jeg kan give følgende information, fra de sidste to ture dernede;
-Man bliver kropsvisiteret - ikke specielt grundigt, dog bliver der taget stikprøver.
-Er man mistænkelig, bliver man strip-searchet (derfor indtages der ikke narkotika på vejen derned

-Man bliver ofte bedt om at smide skoene, så at have poser i skoene, er ikke en mulighed.
- Alt der kan skilles af, bliver skilt af! Zippo-lightere bliver flået fra hinanden, såvel som kuglepenne og mobiltelefoner.
Derfor spørger jeg;
Er vi ude i, at jeg enten skal sluge nogle kondomer, eller er der en nemmere metode? Er der evt. nogen herinde der har haft succes med at medbringe stimulanser til Qlimax, eller lignende arrangementer?

- Jeg ved ikke om dette indlæg er i forummets ånd (harm-reduction), men det kunne da være rart at vide, hvordan jeg så sikkert som muligt transporterer mine små hvide venner ind til koncerten