Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Clentrox?
Junior medlem

Han kunne også bare købe Therma Power, det hele i én pille, great!

Nej, der er en masse unødvendigt l*rt i de piller, nogle piller er dosen for lav, nogle er den for høj, i bund og grund noget værre sjusk.

Jeg vil anbefale at du køber de ingredienser du skal bruge hver for sig, og derefter selv "mixer" dem.

Køb:

Ephedrin (Ikke naturekstrakt)
Coffein (Ikke naturekstrakt)
Aspirin (Ikke Kodinagly eller Magnyler).

Grunden til at du ikke skal købe Kodimagnyler eller alm. magnyler er, at de ikke kun indeholder acetylsalicylsyre men andre tilsætningsstoffer.

Medlem
Brugeravatar

Kan man overhovedet få ephedrin, der ikke er lavet af naturekstrakt?

Medlem
Brugeravatar

Inception: hvorfor må det ik være natur efedrin ?

Junior medlem

Jeg foretrækker bare syntetisk fremstillet ephedrin, fremfor naturekstrakt.

Hellere indtage 30mg som jeg ved er 30mg, end 350mg naturekstrakt hvor ca. 10% er ephedrin.

Medlem
Brugeravatar

30mg én gang dagligt eller...?

Junior medlem
Brugeravatar

Efter hvad jeg har hørt fra folk, skal man holde sig fra efedrin der IKKE er lavet af naturekstrakt, det skulle være ret farligt?

Junior medlem

@ Groza
Dosering variere fra person til person.

Man kan starte ud med at indtage 3x30mg ephedrin og 3x200mg Coffein og evt. 500mg Aspirin fordelt på én dag.

1 dag = 90mg ephedrin
600mg coffein
500mg aspirin

Man kan justere dosen alt efter hvor tolerant man er for stoffet.

@Perplex
Det er en udbredt misforståelse blandt folk.

Ephedrin er ephedrin uanset om det er syntetisk fremstillet eller planteekstrakt.

Læs evt. nedenstående opgave igennem hvis du vil nørde Ephedrin og effekten heraf samt forsøg udført på mennesker / dyr osv.
rudar.ruc.dk/bitstream/1800/619/1/Efedrin.pdf

Medlem
Brugeravatar

@Inception: det var nogle interessante svar :)
Jeg kunne meget godt tænke mig hvis diskussionen om ephedrin evt. kunne fortsætte i nabotråden, som netop handler om ephedrin.
Jeg har tilladt mig at citere dit indlæg dér og stillet et par spg.

Mht. Clenbuterol... det er da lidt spøjst for stoffet har netop fået en smule medieomtale ifm. en "dopingsag", hvor det omtales som "asthmamedicin til dyr" ;)

Medlem
Brugeravatar

groza skrev:
@Inception: det var nogle interessante svar :)
Jeg kunne meget godt tænke mig hvis diskussionen om ephedrin evt. kunne fortsætte i nabotråden, som netop handler om ephedrin.
Jeg har tilladt mig at citere dit indlæg dér og stillet et par spg.

Mht. Clenbuterol... det er da lidt spøjst for stoffet har netop fået en smule medieomtale ifm. en "dopingsag", hvor det omtales som "asthmamedicin til dyr" ;)

Clenbuterol er astma medicin som er ulovligt i danmark, mener det er pga styrken.

Junior medlem

Mere info om Clenbuterol på ADD's hjemmeside.
http://www.antidoping.dk/da/Regler/Dopi ... terol.aspx

Junior medlem
Brugeravatar

En update til dem der er interesserede.

Fik pillerne for et par dage siden, og startede så med at spise dem idag.
Med hensyn til min appetit er der ingen ændrer. Ikke endnu i hvert fald. Er da stadig sulten som jeg plejer, og kan sagtens spise en masse. Måske det ændrer sig efterhånden.

Har haft en smule forhøjet hjertebanken og lettere rysten på hænderne. Ikke det vilde.
Jeg drikker massere af vand til.

På pillerne står der '200 mcg' - fik af vide jeg skulle dele en en pille op i seks små stykker og så spise en lille del morgen, middag og eftermiddag. Altså i alt en halv pille om dagen. Mere end det skulle vidst være en rigtig dårlig ide. Nå, men nu må vi ser om de virker og om der er nogen form for ændringer om en uges tid.

Junior medlem

@Perplex

Jeg går ud fra du ikke har oplevet kramperne endnu?

De muskelkramper som man får når man indtager Clenbuterol i så store mængder uden, at trappe korrekt op og indtage Taurin/Magnesium?

Hjertebanken og rysten er meget normalt, men det er den måde du kører Clenbuterolen på ikke.

Man kører Clenbuterol 14 dage on og 14 dage off.

I perioden man kører Clenbuterol starter man lavt, og trapper op.

1 = 20mcg
2 = 20mcg
3 = 40mcg
4 = 40mcg
5 = 60mcg
6 = 80mcg
7 = 100mcg
8 = 120mcg
9 = 120mcg
10 = 120mcg
11 = 100mcg
12 = 80mcg
13 = 60mcg
14 = 40mcg

* Glemte lige, husk at indtage Taurin 3 - 4 gram om dagen, for at undgå rystelser / kramper mv.

Her kører du så 14 dage off perioden, hvor du indtager Coffein istedet for Clenbuterol.

Derefter starter du på dine næste 14 dage, med Clenbuterol igen, og stopper derefter.

* Glemte lige igen, Clenbuterol undertrykker ikke din appetit, du skal derfor ikke spise mere mad.
Hvis du holder dig 750 - 1000 kcal i underskud fra dit LVI, river det fedtet af dig.

Men HUSK, god kost, og motion!

Junior medlem
Brugeravatar

Okay tak, er Taurin meget nødvendigt?
Eller kan jeg nøjes med at bare spise koffeinpiller i de der off - 14 dage?

Hvad med træning på Clentrox? Hørte jo at man ikke skal træne påvirket af efedrin pga noget med at hjertet blev overbelastet?

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hey :D

Jeg vil også sige go for clenbuterol, jeg har selv kørt nogle slankekure på det. Til sammenligning med ECA-stacks som Thermapower og lign. synes jeg der er færre bivirkninger i forhold til hvordan det virker.

Mht. dit spørgsmål vedr. Taurin - SÅ FÅ FAT I TAURIN :lol: Du vil opleve meget færre rystelser og kramper!!

Jeg har både styrketrænet og motioneret mens jeg har kørt clen-cycle - dog bør du ikke indtage clen før styrketræningen, siger mine erfaringer mig, da det godt kan give lidt ubehagelige rystelser som ødelægger din træning - UFEDT! :evil:

Inception, kan se i din cycle at du trapper ned fra 11-14 dagen, er der nogen speciel grund til dette. Har læst noget om at det ville være en god ide at trappe ned, men af hvilken grund?
For det har jeg ikke gjort de gange jeg har kørt det ihvertfald :-)
- Man øger vel mængen af clen fordi man får en hvis tolerance for stoffet, og derfor kan jeg ikke lige se hvorfor man på de sidste 4 dage på sin cycle skat trappe ned, så virker stoffet vel mindre de sidste 4 dage - og det er man vel ikke interesseret i?

Er det mig der er helt forkert på den, eller hvad siger i andre?

/ Peakeye

Junior medlem
Brugeravatar

Ja okay, men jeg har absolut no money den her måned, så hvis jeg ikke behøver Taurin vil jeg helst ikke købe det, da jeg også skal have købt koffein piller jo åbenbart.

Jeg har ikke de vilde rystelser, kun lidt på hænderne og i benene, og det gør mig egentlig ikke så meget. For jeg har det squ faktisk rigtig fint ellers, ingen ubehag :) Er rastløs, men ellers glad og rigtig frisk ;)

Synes dog det er lidt svært med de rette doseringer.

Junior medlem
Brugeravatar

Bye the way, hvis det ikke mindsker appetitten hvad er det så lige præcis der gør at det er så godt som slankemiddel? Bare at det forhøjer forbrændingen lidt eller hvad?

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg kan ikke svare dig på om du får brug for Taurin eller ej, jeg har kun prøvet med ;-)
Det er bare mere hvad jeg har læst mig frem til på andre sites.

Kan også se du har fået fat i de 200mg clen piller fra Jinan, men de kan vel deles i 4 eller to, så det derved ikke bliver så besværligt at dosere dem.

Det Clenbuterol gør, er at det får blodet til at indholde mere ild, og derved forhøjes forbrændingen.

Hvis du har flere spørgsmål omkring din cycle, er du velkommen til at skrive :)

Medlem

Men lige et spørgsmål, hvorfor er du startet på noget du ikke rigtig har nogen viden om.
Og ikke engang fundet frem til alle de ting du skal bruge inden du starter din cycle - lidt vildt imo :lol:

Junior medlem

@ Perplex
Hvis du træner ordenligt, kan du faktisk gaine lidt muskel samtidig med at du taber dig. (fedtet).

Clenbuterol sætter gang i din forbrænding med ca. 10% = du forbrænder flere kcal => du taber dig.

Hvis du ligger i et OK kcal-underskud, kan du tabe dig meget på kort tid, lortet er effektivt! :D

@ Peakeye
Arh! - Mener du det med, at jo mere ilt i blodet, jo større forbrænding?
Kan du forklare nærmere, første gang jeg hører det?

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for svarene :D
Peakeye: Jamen fordi det lige pludselig er noget nyt at jeg skal bruge alle de andre ting også :D
Havde snakket med en der tog dem og han tog de 200 mcg, delte pillen op i seks stykker og tog så et stykke morgen middag og aften.
Så det var det jeg gjorde.
Synes ikke kramperne eller rystelserne er ubehageligt på nogen måde, så føler ikke ligefrem behov for Taurin :)
Så ville nu bare købe nogle koffein piller, men hvorfor er de så nødvendige :D?

Inception: Tak for dine svar :b

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]