Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej ALle psychedelia mennesker :)
jeg er igang med at experimentere med den fantastiske "nye" verden :)

Jeg søger, ngoen trip,hvor man abre er i en fuldkommen fantasi verden & i en tilstand af lykke, med farver osv :o)

Har prøvet mdma, & det har været det vildeste af det jeg har prøvet..
Amfetamin, kokain, exstacy, mdma , ketamin..

Søger ngoet der minder om mdma, bare vildere :o)

Har i ngoen gode forslag til hvordan ejg kan komme i den 7 himmel, hvor det bare er mig & farverne & stofferne selv ? :)

Fortæl om det vildeste i har prøvet , havd der skete og hvad for ngoen stoffer..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Du leder helt sikkert efter noget psykedelisk, 2c-b, svampe, LSD eller noget i den stil

Junior medlem

præcis noget der er vildt, men spørgsmålet er så. HVAD er vildere end den dejlige emma ? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Tror også det er 2c-b du leder efter. men hvorfor vil du gerne over i en vildere verden end mdma kan bringe dig ?
når man tager 2c-b , svampe og eller lsd, er en meget vigtig ting at være afklaret med hvorfor du gerne vil over i denne tilstand. har selv prøvet at komme til at tænke over hvorfor jeg overhovedet ville trippe under et trip. det er ikke sjovt

Junior medlem

jeg kan godt lide at være fanget i min egen lille virkelighed , & masser af farver osv, uhaa 2c-b , det bare virkeligt dyrt har jeg hørt ;/
Så det blvier nok ikke det jeg får prøvet forløbigt-.-

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det lyder som det er noget psykedelisk du er ude efter, men det er ikke nødvendigvis lig med lykke og glæde, det kan også sagtens gå den anden og blive et levende (men dog tidsbegrænset) mareridt.
At du bare er ude efter "noget vildere" er i min verden ikke det optimale grundlag for at begynde at lege med psykedelika. Læs en masse triprapporter og få et lidt større indblik i hvad det vil sige at trippe på psykedeliske stoffer inden du kaster dig ud i det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Start med at læs om diverse psykedeliske stoffer. Du finder nemlig hurtigt ud af at "en masse farver, lyserøde elefanter osv" bare er en sideeffekt fra stofferne.

De fleste psykedeliske stoffer påvirker din hjerne så du kommer til at tænke anderledes og du skal sætte dig grundigt ind i hvad du har med at gøre FØR du springer ud i det. Det er IKKE legetøj! Læs, læs og læs.. Så kan du vende tilbage

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2c-b er ikke specielt dyrt, men gør lige dig selv en tjeneste og læs lidt om hvad det vil sige at befinde sig i en psykedelisk tilstand. Det kan på ingen måde sammenlignes med de stimulanser du har prøvet indtil videre.

Junior medlem

Har også tænkt mig at læse om stoffet inden det anskaffes osv, nu ville ejg bre høre eks. på havd der var mere gang i .. Ved godt det kan gå grueligt galt vis det ender med et badtrip osv, har læst en masse om forskellige stoffer, nu ville jeg bare høre om jeres , oplevelser om havd der slog md'en :)

Prisdiskussioner er ikke tilladt på psy -noname

Junior medlem

ved godt det er en minimal dosering der skal til hos 2c-b en at det nærmest er ingenting , før man er godt brændt ..
Det er dog også den ting jeg bedst kunne tæke mig at prøve , efter en masse folk har fortalt mig om det osv ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Synes du skulle glemme alt om psykedeliske stoffer, med din indstilling til det. Psykedelia er sgu ikke bare legetøj, hvor man lige laller rundt i farvelade-land med konstant eufori, det skal du i hvert fald ikke tro. Vil, ligesom de andre, også råde dig til at læse op på lektien, f.eks. her: http://www.erowid.org/ eller her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=9540#p114953

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Vil lige gøre opmærksom på at det er slet ikke sikkert at du får et trip første gang du prøver.
F.eks. kan du af en eller anden grund være tolerant så du "kun" bliver godt skæv men uden farver osv.
Det er en god idé at holde sig væk fra stoffer i f.eks. en uge inden man prøver, så ens hjernekemi bliver nogenlunde normal.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil også være påpasselig med at anbefale dig diverse substanser. Tag et skridt tilbage og sæt dig ind i tingene. Så kan du også selv danne en mening om hvilke ting, som du har lyst til at tage, hvad du skal være opmærksom på osv.

Desuden er jeg lidt imod disse "Hvad-skal-jeg-tage-tråde", og synes egentlig ikke at de hører hjemme på psychedelia, eller nogen HR side for den skyld.

Senest rettet af BehindMind 30 sep 2010 09:18, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Citat:
Synes du skulle glemme alt om psykedeliske stoffer, med din indstilling til det.

Helt enig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Som mange allerede har påpeget i denne tråd, synes jeg også du skal glemme alt om psykedeliske stoffer, hvis ikke for altid, så for et stykke tid endnu.

Hvis du så alligevel vælger at du vil udforske det psykedeliske univers, så find en anden tilgang til det, og udvis lidt respekt, ikke kun for dig selv, men også for det psykedeliske univers, det har meget mere at byde på end bare sjov og ballade.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
groza skrev:
Vil lige gøre opmærksom på at det er slet ikke sikkert at du får et trip første gang du prøver.
F.eks. kan du af en eller anden grund være tolerant så du "kun" bliver godt skæv men uden farver osv.
Det er en god idé at holde sig væk fra stoffer i f.eks. en uge inden man prøver, så ens hjernekemi bliver nogenlunde normal.

en uge :O jeg tror det er en god ide at holde sig væk fra stoffer i cirka en måned før man prøver et nyt stof!

Medlem
Brugeravatar

extanor skrev:
en uge :O jeg tror det er en god ide at holde sig væk fra stoffer i cirka en måned før man prøver et nyt stof!

Og gerne en måned efter for at mærke ordentligt hvad det har gjort ved en :D
Det med en uge var mest af hensyn til evt. kryds-tolerance mellem stoffer, der påvirker samme/lignende receptorer i hjernen.
Men jeg er enig i at jo længere tid, jo bedre... men fremfor at tvinge mig selv til at vente en måned ville jeg heller gå efter god set og setting.

Til trådstarter: sørg for at du er 100% tryg ved din setting når du prøver stærke psykedelika første gang. Det kan ikke understreges nok. Lad være med at have forpligtelser, aftaler, eller begrænset tid til dit trip. Sørg for at du ikke skal køre bil osv. resten af dagen. Trip så tidligt på dagen, som det er praktisk muligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]