JACK VON HASHLUDERS UDENDØRS GROW 10'Som nogle af jer ved var jeg lidt i panik for en uges tid siden fordi jeg plantede for 2 uger siden og ingenting skete, jeg troede det var vejret skyld. Nu er der sket noget og jeg vil oprette min grow tråd. Billeder kommer først senere da mit kamera ligger hos en ven der ikke har fået det sendt til mig endnu. Jeg så den første kim plante i søndags og nu er der kommet ca. 10-15 ud af 20 frø op.
I mit grow har jeg:
ca. 7 White Russian (F-Farmers, altså tilpasset dansk klima, Sativa/Indica)
ca. 7 Thyphoon (Sativa fra Thy)
ca. 7 Thy pot mix
3 random frø.
Det var sativaen der var hurtigst oppe det er også den der da har flest kimplanter oppe nu.
Idag er vi altså på den 14 dag i mit grow. Jeg vil efterstræbe at komme med en update en gang i ugen og håber mit kamera er hjemme næste gang så jeg kan vise jeg mine små puds.
UPDATE 2.05.10Her er billeder af de små plus et af mit spot, i mine forældres have. Jeg har kun taget billeder af dem som jeg er sikker på af hamp da der er noget ukrudt jeg syntes ligner starten på en kimplante så jeg nøjedes med at uploade dem jeg er sikker på:
Spot:

Thyphoon:

White Russian:

Potmix:

UPDATE 23.07.10Der er nu gået ca. 3 måneder og ja det er langt tid siden jeg er kommet med et update, men bedre sent aldrig som man siger.
Jeg har fået slagtet nogle tydelige hanner og har nu lidt tilbage som jeg ikke er sikker på om er herma, hun eller han.
Har toppet planterne en gang inden Roskilde og yderligere en gang for en uge siden. Det var sidste gang jeg gør det. Er begyndt at gøde med noget substral blomstergødning, ikke den optimale men den har N som jeg tror mine planter mangler pga. især en med meget gulige blade som falder af.
Her kommer billeder af de planter jeg er i tvivl om køn, bagefter af hele spottet plus enkelt billeder af WR planterne og Thy potmix planter. Da Thyphoon planterne står tæt fik de bare et fællesbillede.
Køn:
Er ikke helt sikker på om billederne kommer helt under den rigtige plante.
Plante1:

Plante2:

Plante3:

Plante4:

Plante5:

Plante6:

Plante7

Plante8:

Plante9:

Enkelt billeder af planter:

Fællesbillede af Thyphoonsne:

Fællebillede af dem alle:

Håber nogle vil hjælpe med køn.
EDIT: Nu virker det som det skal.
UPDATE 26.09.10Så er der billeder af min høst. Jeg høstede i onsdags og har fået rigeligt til mig og mine 5 venners forbrug.
Udbyttet af mine 2 Thyphoons:

Udbyttet af mine 2 White Russians:

Mønten på billederne er en 5'er så i har noget at relatere størrelses forhold til.
Det skal også siges at jeg stadig har en WR stående som ikke var ligeså veludviklet som de andre.
P.S. Jeg regner med at lave et grow næste år, jeg vil prøve at komme med flere updates næste år.
P.P.S Tak for al den hjælp man kan finde rundt omkring på dette board. Uden jer er jeg sikker på mit udbytte havde været betydeligt lavere.
P.P.P.S Bare rolig jeg tørre ikke potten i de bunker der. Det ligger på mit loft og noget af det skal curres.