Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
hjernedød incoming.....!
det er godt at tage toppen af et syre trip der går for vidt. ellers er det imo det værste man kan gøre med sine receptorer

Medlem

400mg så kunne jeg ikke stå på mine egne ben...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
Jeg havde engang nogle seroquel piller på 25 mg og 50 mg. Min kæreste og jeg kendte ingenting til den slags dengang, men min ven der solgte os dem sagde at de var gode til at falde i søvn på efter en lang nat på stimulanser.
Min kæreste og jeg prøvede en halv 25 mg pille hver bare for sjov, og kunne ikke holde øjnene åbne efter en halv time.
Jeg synes personligt OVERHOVEDET ikke at der er 'lamme potentiale' og der er ingen form for lighed mellem følelsen af seroquel og morfika. AT - ALL!

Spasmo- Jeg tror der er flere der synes at 25 mg er en ret sløvende dose. I hvert fald for folk der ikke har behov for pillerne.

Medlem

Ninja : det kommer altså også an på hvilken tolerance man har overfor den slags medicin har en Kammerat der er 1.90 og 100kg ca. han kan æde 100mg serquel og sovve i næsten et helt døgn

Jeg vejer en del mindre og er 1.80 og kan ihvertfald spise 200mg uden at kunne mærke det

har også læst mig frem til at De skizofrene der får dem som medicin starter ud på 25-50mg dosis

Medlem

Ja i har ret, i starten efter min amfetamin psykose fik jeg også en lille dosis seroquel.. fik vist 50mg, blev sindsyg træt som mange af jer andre også har oplevet. Blev øget indtil jeg lå på 900mg og det slog mig ikke ud(en slem psykose var indlagt et års tid). Men ja hvis man ikke er tilvænnet så kan det slå pisse hårdt. Så start lavt ud. Får ikke seroquel mere eller andre former for antipsykotisk medicin :) er jeg glad for.. Syns det ligger "låg" på følelserne.

Peace out

Medlem

Var Seroquel effektivt mod psykosen Spasmo? Jeg spørger fordi jeg kender nogle for hvem det kun ser ud til at have sløvende virkning, og hvor de skizofrene tendenser desværre ikke forsvinder.

Medlem

Ja altså det gav noget ro på, men kun i kraft af den sløvende virkning. Var ligesom at opleve man blev en robot(træt og "låg" på følelserne), ganske vidst forsvandt mine hallucinationer et par uger efter.

Men startede også samtidigt med at dyrke hård motion, gav mig mere overskud og til sidst kunne jeg slippe af med medicinen. Seroquel havde den bivirkning af jeg tog 20kg på :( idag har jeg smidt de 7kg af dem. Lider ikke af nogen sindssygdom eller andet:) Jeg syns Seroquel var en udemærket hjælp i starten, men da jeg ikke fejler noget mere psykisk, var der ingen grund til at fortsætte på medicinen. idag er jeg fri for psykose og medicin.

Medlem

Ok, Jeg har nemilg tidligere haft den forestilling at antispykotika kunne "slukke" for ens vrangforestillinger, men det lyder til groft sagt bare at have en benzodiazepin-ligenende effekt.

Junior medlem

er på 300mg seroquel om dagen, syntes ikke du kan bruge det til at lamme den, man tænker godt nok ikke så meget over tingende som normalt. men kan overhovedet ikke lignes med benzo lammert.. så ja. 0 lamme potentiale

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg spiste en Seroquel, 200mg, sidste weekend, og det skulle jeg ikke ha' gjort.

Vågnede op på lokummet ved at en kammerat stod og hev i mig, men jeg kunne kun høre hvad han sagde, jeg kunne ikke åbne øjnene.
Så fik han mig åbenbart slæbt op i en sofa, hvor jeg så sov til kl 16 næste dag. Det var så den fest, der ellers var godt igang da jeg indtog pillen.
Han havde selv spist en og han undrede sig over hvorfor jeg blev så ramt af den, og han havde suget ketamin tidligere på aftenen.
Pludselig blev han dog også selv ramt, fortalte han mig. Dog ikke lige så meget som mig.

Quetiapin er åbenbart ikke et antipsykotikum der passer til mig, men så lærte jeg det. Har andre alternativer der passer mig bedre.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Det er absolut ikke noget at bruge til at lamme sig på! Jeg tog en for en måneds tid siden (godtnok til at sove på), på 300 mg., det startede med jeg ikke kunne mærke min egen krop, nærmest som om man var lammet i hele kroppen. Havde svært ved at bevæge mig. Faldt så i søvn. Vågnede 6 - 7 timer efter, ville gå ud og tage et glas vand. Da jeg så rakte min arm op mod skabet, faldt benene under mig, og vupti, så lå jeg altså der, og kunne ikke bvæge mig rigtigt! Prøvede på at rejse mig, men kunne jeg ikke. Tog fat i køkkenbordet, men endte med at vælte en masse ting på gulvet og smadre en masse, og skar mig også på hånderne og fødderne så jeg blødte. jeg blev nødt til at kravle tilbage i seng, da det var det eneste jeg kunne. Jeg blev først mig selv igen efter 12 - 18 timer, og turde ikke engang gå på toilettet, i frygt for at jeg ville falde og ikke kunne rejse mig igen. Det var satme ikke nogen behagelig oplevelse, så det gør jeg sgu aldrig igen, og kan ikke råde andre til at gøre det. i hvert fald ikke så høje doser. Men jeg var også fuldstændig uvidende omrking det. Fik bare at vide at jeg kunne sove på det. Det kunne jeg så også, men lige med et par ekstra ting ved siden af..
Hold jer fra psykofarmaka!!!

Junior medlem

Nu har jeg læst flere indlæg om Seroquel i dette fora. En ting man skal være opmærksom på, er om pillerne er seroquel eller seroquel prolong som jeg tror det er i de fleste tilfælde. En dosis på 300 mg ren seroquel ville være nok til at sende de fleste i koma. Jeg får dagligt 400 mg seroquel prolong (depottabletter) men har været oppe på 1200 mg dg. Jeg får dem for en psykisk lidelse (bipolar) og de er absolut ikke legesager i ukyndige hænder. Dem man typisk får udskrevet af lægen for f.eks. angst, søvnløshed el.lign. er tabletter på 25 mg og den dosis er rigelig til de fleste. Da doseringen er så lille er jeg sikker på at de fleste indlæg her drejer sig om depot udgaven, og den skal man ikke begive sig i kast med , med mindre den er lægeordineret og virker meget forskellig fra person til person.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]