Fuck hvor nice, så sent som her for en ugesiden tænkte jeg på at lave/ om der ikke fandtes et program der kunne gøre noget lignede. Det jeg for eksempel tænker at det kunne bruges til, var: hvis man sidder og har en pisse fred rytme i hovedet og man kun kan gengiven tonerne med munde/tænke dem (da det ikke er alle der er professionelle musikere) så man bare bruge en tankelæser (det komme jo nok snart alligevel

), eller som i det her tilfælde en mikrofon til at optage lydene og så lave dem om til rigtige instrument lyde, for eksempel kunne man loade ens musik programs lyde og effektmaskiner. og ville det være fedt hvis ens musikprogram så bare kunne komponere musikken i forskellige layers ud fra ens stemme/ tanker

Det sker ofte (i hvert fald i mit tilfælde) at jeg har svært ved at f.eks. finde lige den lyd man har inde i hovedet i programmet og det skulle sådan en program som dette jo så kunne hjælpe med

Tja måske er det lidt overdrevet med det kunne jo være pisse fedt, men der ville nok ikke gå særlig lang tid før alle ville gå i gang med at lave en helt masse musik vildt hurtigt, og det kan jo så diskuteres hvor godt det er...