Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 13:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

for par dage siden tog jeg omkring 7 gram morning glory (HB) men jeg til min store skuffelse fik ikke noget trip ud af det, kun lidt kvalme og krampe.

jeg tror muligvis at jeg ødelagde LSA'en ved at lade de pulveriserede frø ligge i postevand et par minutter før jeg into dem.

skal jeg prøve igen med destilleret vand eller virker LSA bare ikke på mig?

Junior medlem

Geografisk sted: Bag skærmen
Det kan være du har fået nogle dårlige frø, jeg har selv prøvet at 8 frø virkede rimeligt godt, og en anden gang oplevet at 12 ikke gjorde noget som helst. Det var fra 2 forskellige steder jeg havde købt dem, dem der ikke virkede var dem fra Ghana, har også hørt dårligt om dem fra andre.

Jeg ville råde dig til at prøve morning glory frø i stedet, de er noget rarere, der er ikke så mange kramper og opkastninger med dem ;)

Medlem
Brugeravatar

SAN skrev:
Det kan være du har fået nogle dårlige frø, jeg har selv prøvet at 8 frø virkede rimeligt godt, og en anden gang oplevet at 12 ikke gjorde noget som helst. Det var fra 2 forskellige steder jeg havde købt dem, dem der ikke virkede var dem fra Ghana, har også hørt dårligt om dem fra andre.

Jeg ville råde dig til at prøve morning glory frø i stedet, de er noget rarere, der er ikke så mange kramper og opkastninger med dem ;)

*host* 7 gram MORNING GLORY *host*

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
det kan være har fået nogle dårlige frø som SAN siger. jeg har selv prøvet 10 Hbwr fra Ghana uden nogen effekt ved godt, at det ikke var morning glory men derfor kan de jo godt være uden effekt.

Medlem
Brugeravatar

Har læst et sted at postevand indeholder en smule klor, som ødelægger LSA.
LSA er meget potent men findes i meget små mængder i frøene.
Disse små mængder bliver derfor fuldstændig ødelagt af den mængde klor, der er i en smule postevand.
Det er i hvert fald hvad jeg har læst, måske kan det forklare din mangel på trip.

Medlem
Brugeravatar

Lavede for en uge siden en kold-vands ekstraktion med 10 gram frø.
det var intet klor i vandet og jeg fulgte opskriften til perfektion.
lorte frø.

nu vil jeg gå ud og lede efter svampe, det ved man da der virker.

Medlem
Brugeravatar

groza skrev:
Disse små mængder bliver derfor fuldstændig ødelagt af den mængde klor, der er i en smule postevand.
Det er i hvert fald hvad jeg har læst, måske kan det forklare din mangel på trip.

det passer ikke for ellers så ville man jo ikke kunne ligge frøende i vand i cirka 24 eller længere tid og så drikke vandet os så trippe ;) ... meen noget af effekten aftager vist når man putter dem i vand i 24 timer men det vel fordi man ikke får det hele fra frøene ?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
SjoveKagerSmager skrev:
for par dage siden tog jeg omkring 7 gram morning glory (HB) men jeg til min store skuffelse fik ikke noget trip ud af det, kun lidt kvalme og krampe.

jeg tror muligvis at jeg ødelagde LSA'en ved at lade de pulveriserede frø ligge i postevand et par minutter før jeg into dem.

skal jeg prøve igen med destilleret vand eller virker LSA bare ikke på mig?

Jeg har hørt lignende historier fra folk der har købt MG frø, jeg fik nogen af disse frø og alle planter er i sommer fremkommet med helt hvide blomster, altså en art uden lsa.

Medlem
Brugeravatar

TheStar skrev:
groza skrev:

det passer ikke for ellers så ville man jo ikke kunne ligge frøende i vand i cirka 24 eller længere tid og så drikke vandet os så trippe ;) ... meen noget af effekten aftager vist når man putter dem i vand i 24 timer men det vel fordi man ikke får det hele fra frøene ?

jeg skal ikke kunnsige om det passer eller ej, men hvis det gør, så nej TheStar.
Nej fordi at jo ville gå i forbindelse og danne et helt 3 stof, lige som når man blander syre og base vil der komme vand og så en salt alt efter hvilke syrer og baser man blander :) desværre :)
men egentligt ville man vel kunne drikke vandet i forevejen, eller hvad?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]