Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 16:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

@emma: Tror ikke, nogen prøver at angribe dig. Men når du skriver ting som at tage mdma hver weekend i 2 måneder, tage ret høje doser benzoer flere dage i træk. Ja det lyder som om, du har ret lemfældig omgang med de stoffer. Folk maner bare til forsigtighed, for din egen skyld :)

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan sgu klare det hele kan jeg ... ;)
Ej, sålænge jeg kan sige nej, og ikke er æfhængig, så klarer jeg dem nok. Man skal vel ha lov at hygge sig, ikke sandt ? ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
LoveEmma skrev:
Ej, sålænge jeg kan sige nej, og ikke er æfhængig, så klarer jeg dem nok. Man skal vel ha lov at hygge sig, ikke sandt ? ;)

Oh dear... :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
LoveEmma skrev:

Jo, det er jo din egen sag. Men det er ikke sikkert at de små grå oppe på 4. etage synes det bliver ved med at være sjovt, og du får altså ikke en ny hvis apparatet pludselig brænder sammen!

Medlem
Brugeravatar

Halose skrev:

Jo, det er jo din egen sag. Men det er ikke sikkert at de små grå oppe på 4. etage synes det bliver ved med at være sjovt, og du får altså ikke en ny hvis apparatet pludselig brænder sammen!

Dis mig endelig, men det får du ikke noget ud af. Jeg kan sagtens mærke i min krop, hvor min tolerens ligger, så selvfølgelig bliver jeg ikke bare ved,når jegg kan mærke min krop siger stop ..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Holy shit, tog du det som et diss?

Hør her, du kan tro hvad du vil, men bare fordi at du tror at du kender din krop og hjerne ud og ind, så er jeg sikker på at du først vil begynde at skære ned når det er gået galt. Du er lige indbegrebet af smart-i-en-fart.

Held og lykke med det hele.

PS: 'når jegg kan mærke min krop siger stop' <- Ja, fortsæt du endelig med at brænde max af, og spise kiks som Smarties, det sker der ikke spor ved.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Du er temmelig skråsikker på dig selv, men skulle det nu gå galt, håber jeg ikke du er for stolt til at rådføre dig. Du kan uanset altid rådføre dig herinde :) Take care!

Medlem
Brugeravatar

Kajkage skrev:
Du er temmelig skråsikker på dig selv, men skulle det nu gå galt, håber jeg ikke du er for stolt til at rådføre dig. Du kan uanset altid rådføre dig herinde :) Take care!

Har du nogle gode råd da? ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Der er rigtigt mange herinde der har gode råd :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
22 son ! buyakazim ! ;) den her tråd er vist havnet i buskaset.. og det er nok min skyld, sorry.
Benzoer er noget lort ! basta !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
eskapisme skrev:

Der er jeg dog ikke enig.

Benzodiazepiner er dejlige, men moderation og selvbeherskelse er nøgleord (og dette kan ikke understreges nok!!)

Dedikeret medlem

Citat:
men moderation og selvbeherskelse er nøgleord (og dette kan ikke understreges nok!!)

Enig, men jeg synes også, at en ting stof(mis)brugere tit mangler er personlig stolthed. Der er altså stor forskel på at sige "Går den så går den" og "jeg sætter en ære i aldrig at blive afhængig og altid at have mit forbrug under kontrol". For mig smager det altså lidt af falliterklæring hvis jeg bruger et stof oftere end hvad godt er. Men jeg er nok også lidt af en kontrol-freak.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
BehindMind skrev:
eskapisme skrev:

Der er jeg dog ikke enig.

Benzodiazepiner er dejlige, men moderation og selvbeherskelse er nøgleord (og dette kan ikke understreges nok!!)

Kunne ikke være mere enig.

Forbrug > Misbrug

Medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Citat:
men moderation og selvbeherskelse er nøgleord (og dette kan ikke understreges nok!!)

Enig, men jeg synes også, at en ting stof(mis)brugere tit mangler er personlig stolthed. Der er altså stor forskel på at sige "Går den så går den" og "jeg sætter en ære i aldrig at blive afhængig og altid at have mit forbrug under kontrol". For mig smager det altså lidt af falliterklæring hvis jeg bruger et stof oftere end hvad godt er. Men jeg er nok også lidt af en kontrol-freak.

Tja ja er nu på samme måde.

Jeg vil hellere være for forsigtig, og så ikke få en virkning end at tage for meget og enten ligge i rendestenen som misbruger eller det der værre.

Hellere spildte penge end et spildt liv.

Junior medlem

Vil lige komme med min egen personlige historie Om Benzoer.

Havde haft en masse problemer i min tilværelse, hvor jeg så bliver henvist til min læge af min "Psykolog", Jeg havde på daværende tidspunkt.
Hvor jeg så får Hugget et par "bøtter" Alprox i hånden, :rocking: og får at vide jeg skal tage 1 om morgenen og 1 om aftenen. "Skal lige siges at indtil denne periode har jeg kun prøvet noget man kan betegne som et stof der kan misbruges 1 gang", "Problemet" Med benzo´er er at du får det godt hvis du har en psykisk nedtur, Og jeg havde følelsen af at flere gav mig det bedre? 8) Og det udviklede sig så til et regulært misbrug af disse. (At jeg sku ha dem hverdag). Får så en kæreste jeg bliver rigtig glad for, Og vi bliver enige om at jeg sku prøve at stoppe med dem her. Uden nedtrapning. Er sku nok det dummeste jeg har gjort?.. Damn hvor bliver man syg af Det skidt. Så måtte på læge reguleret nedtrapning. Det tog fandeme længe over 1 år? ..

Så der er kun 2 ting at sige.

1: Benzoer er gode til 1 trip, Men er træls når man ikke kan undvære dem længere, fordi man lige sku prøve et par dage :)
2: Husk Hvis du går i seng med en røv der klør, Vågner du som regel med fingre der lugter.

//
ZirexDK

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Hvis du nu læser lidt på det er Benzodiazepiner meget lettere vanedannende end amf :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Tråd låst!

Hvis I har noget internt at diskutere, så gør det via PM og lad vær med at svin trådene til.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]