Personligt er jeg også skeptisk på de mange metoder at blomstre og høster, på de mere 'alternativ måder'
Finder man ikke også molasse i sådan noget ripen, man giver den lige inden høst, så planten danner mere resin?.
Har prøvet at søge rundt omkring, nu er jeg desværre bare en skinke til at guide mig rundt på nettet
Ja lige netop, alt i alt hænger det jo sammen med lys,nærrig,sort ovs, men der er et hav af rygter/metoder hvor man kan lige give planten det ekstra power, eksempelvis med ''utraditionelle næringsstoffer'' hvis man kan formulerer det sådan.. Har selv anskaffet mig noget Fish-mix fra biobizz, som indeholder micronæring, købte det mest for sjovt, vil prøve og eksperimenterer lidt med det selv, (hvem kunne ikke tænke sig et mere potent og større udbytte)

Intet er off-tropic her

.. Vidste sgu ingen gang det med lilla og grønne pheno typer, men smed for sjovt nogle danske pot frø i haven, de har fået nogle lilla pre-flowers, ved ikke om årsagen er nogle kølige nætter eller den bare er sådan ''genetisk''
Men tak for et kvalificeret svar!

Lige til sidst; Hvad for en sort, har i haft bedst held med at dyrke i form af mest potens?
Hygge!