Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hey Psy.

Jeg har besluttet mig for at prøve mephedrone, da jeg gerne vil opleve stimulering ala amfetamin fra et andet stof.
Kom i den forbindelse til at tænke på om der findes et RC der minder om MDMA? (Dermed ikke sagt jeg vil prøve det også, men af ren nysgerrighed!)

Bl0d/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er vist rimelig bred enighed om at man skal holde sig godt og grundigt fra mephedrone. Et RC lidt ala mdma, der er den oplagte kandidat vel methylon. Men begge stoffer er der skrevet masser om herinde...

(Baudelaire 1860).

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Nu har du været her inde længe nok til at vide at man burde holde sig langt væk fra Mephedron... Nå det er sagt syntes jeg personligt at bk-mbdb er det jeg har fundet der minder mest om Mdma, men det minder også kun om det, der er ikke noget (ihvertfald ikke noget jeg har prøvet) der kommer tæt på mdma.

Site Webmaster
Brugeravatar

Lad være med at tage Mephedrone/4-MMC. Det kommer der intet godt ud af.

Methylon/bk-MDMA er meget tæt op ad MDMA, og det er på markedet, og relativt billigt. Der er en masse tråde om det her på siden

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, læs tråde igennem, som den her, og bestem dig derefter om du alligevel har lyst til at prøve det.

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=439578

Umiddelbart ville jeg mene, at der er andre RC's som er bedre end mephedrone.

Ekstrem varsomhed gælder iøvrigt alle research chemicals. Stay safe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Blood-pump, efter de problemer du har haft med amfetamin, så vil jeg virkelig på det kraftigste fraråde dig at lægge dig ud med mephedrone (4-MMC). Det er for det første ekstremt toksisk samt ubeskriveligt vanedannende, pas nu på mate.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg har prøvet et par RCs der har lidt af MDMAs empatogene effekt, de er allerede nævnt i tråden: Methylon (bk-MDMA) og Butylone (bk-MBDB). Synes Methylon kommer tættest på, Butylone virker for speedet synes jeg. Men ingen af dem når MDMA.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil passe ekstra meget på, når jeg udforsker RC's!

Hvis jeg nu alligevel hopper ud i en prøve med mephedrone, hvad ligger en start dose så på? Erfaringer? Set up?

Hvad methylon angår, vil jeg meget gerne høre nogle erfaringer for nogle som har prøvet det. Igen - Start dose? Erfaringer? Set up? osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Blodsplat skrev:
Jeg vil passe ekstra meget på, når jeg udforsker RC's!

Hvis jeg nu alligevel hopper ud i en prøve med mephedrone, hvad ligger en start dose så på? Erfaringer? Set up?

Hvad methylon angår, vil jeg meget gerne høre nogle erfaringer for nogle som har prøvet det. Igen - Start dose? Erfaringer? Set up? osv.

Første gang jeg prøvede methylon var dosen på 165mg og det var en rigtigt positiv oplevelse, omend jeg steg til 200mg for det ekstra kick og der fandt jeg min dosis, den var helt perfekt og jeg følte ikke nogen trang til at redosere senere :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Da jeg tog Methylon startede jeg ud med en startdosis på 150mg. Faktisk tog jeg dagen inden en "tærskel-dosis" på få mg for at se om jeg ville opleve nogen virkning. Det var omkring tiden hvor Minimal (R.I.P.) lige var gået bort, som fik mig til at være ekstra omhyggelig.

Nå, tilbage til trippet. Det virkede skam fint, omend man aldrig når MDMA højden synes jeg. Mange tager flere mindre "bumps" (redoseringer) for at holde rusen kørende, ift. til MDMA hvor man typisk tager én større. Ved doser over 200mg rapporteres der også om overstimulering, men dette er ikke noget jeg oplevede under min rus, hvor jeg i alt indtog ca. 250mg.

Jeg mener at Methylon kun frigiver ca. en tredjedel serotonin ift. MDMA, og derfor bliver depoterne ikke ligeså hurtigt tømt. Til gengæld skulle det vidst frgive en del mere dopamin ift. MDMA. Men tjek lige selv op på det for en sikkerheds skyld :)

Medlem

Følgende er 100% baseret på erfaringer med andres og egen indtagelse. Har selv prøvet methylon en 10-12 gange over 3 år.
Methylon er imo det mest optimale stof at være social på. Det har været min oplevelse at i gode kvaliteter er der ingen umiddelbare fysiske tegn på påvirkning. Det vil sige at man kan føle sig uendelig påvirket, og stadig ikke vægge nogen mistanke. Da det heller ikke rigtig peaker, men mere er et kontinuert flow i ca. 3 timer, bliver det mere hyggeligt og roligt.

Nasalt kontra oralt, vil jeg klart anbefale oralt. Her oplever man i højere grad stoffets "natur", et batteri af glæde der køre fra maven og ud i resten af kroppen. Nasalt har det lidt samme forvirring som MDMA, og jeg vil endda sige og mere til. Plus at det også svier noget mere end emma.

Mht. dosering er min erfaring end til videre, at 100-150 mg 2x over en aften er ret ideelt til privatfest eller i byen. Desuden kan det også gøres stort set uden problemer dagen efter, men det er som altid tilrådeligt at spise fornuftigt omkring oplevelsen.

Skal det bære et helt trip i sig selv, ligger doseringen mellem 150-250 mg, evt med halvdelen som redosering. Her følger jeg vitamin-indtagelsen som ved MDMA.

Det sagt, er det stadig ret sparsomt, hvad man kender til de langsigtede konsekvenserne af brug af methylon. Umiddelbart føles det ret så mildt for krop og sind under rusen og i dagene efter, med undtagelse af overforbrug, som for mit vedkommende ligger omkring 400+ mg på en aften. De to gange jeg har overskredet denne dosis har jeg oplevet kraftig hovedpine, kvalme, rysteture og psykisk nedtur i op til 36 timer efter rusens afslunting.

Det nyligste eksperiment var med 120 mg methylon som redoseing efter 120 mg MDMA. Og det virkede over alt forventning. Der var ingen muskelspændinger, ubehag eller skyggen af nedtur. En meget naturlig, behagelig og organisk afslutning på en ellers ret hissig MDMA-tur.

Mvh.
Anarkrig

Medlem

Kan ikke anbefale mephedrone, Men hvis du alligevel vælger og kaste dig ud i det ville jeg starte med 50mg også bare redosere med en 70-100. og hold den helt klart til under 3-400mg så har man det okay næste dag.

Men hvis det er amf virkning du er ude efter, ville jeg nok finde noget andet. Da det ikke kan sammenligned med amf, men mere mdma.

ang methylonen ville jeg bare starte med 150mg, og derefter redosere med 150-220mg, alt efter lamhed, og max 1 gangs redosering.

Personligt er mine mephe tømmermænd langt bedre end methy.

Det var vidst alt jeg havde. De kan desuden begge bruges fremragende i byen, hvis du ikke skal score :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har nu valgt at ligge mephedron på hylden igen. Det er vidst ikke noget for mig alligevel! Har læst en del op på det, og fundet info som jeg havde overset. Godt vi har psy.dk!

Jeg har nu valgt at kigge lidt på Methylon istedet. Så vidt jeg kan forstå er det ikke nær så hårdt for kroppen, og det bliver omtalt en del pænere end mephe. =)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg vil i hvert fald indtil videre sige mit møde med Methylon har været ganske glimrende! Jeg oplevede forresten heller ingen former for tømmermænd eller smådepression dagen derpå :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Svjv. er Methylon og bk-mbdb ulovligt i DK. Hvordan kan det så være, at man kan bestille det fra en dansk hjemmeside? Hjemmesiden er indrettet lidt ala. dba hvor folk sælger ting og sager. Kan man godt bestille fra sådan en hjemmeside, uden at det er ulovligt?

Mvh. John :)

Site Webmaster
Brugeravatar

John Abruzzi skrev:
Svjv. er Methylon og bk-mbdb ulovligt i DK. Hvordan kan det så være, at man kan bestille det fra en dansk hjemmeside? Hjemmesiden er indrettet lidt ala. dba hvor folk sælger ting og sager. Kan man godt bestille fra sådan en hjemmeside, uden at det er ulovligt?

Mvh. John :)

Hvad tror du selv? Det bliver ikke mindre ulovligt af du køber det fra en dansk forhandler.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Fik mig fomuleret forkert. Bliver sådan en pakke tjekket nogle steder, eller andet der ville være at frygte hvis man købte?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2200
Citat:
Bliver sådan en pakke tjekket nogle steder, eller andet der ville være at frygte hvis man købte?

Indenrigspakker bliver ikke checket. Men sørg nu for at google sælgeren så godt du kan, for der findes også scammers rundt omkring, og du er nødt til at kunne stole på forhandleren. Lidt googleri vil kunne lede dig til sider, hvor man kan checke andres erfaringer med en given rc-sælger.

Medlem
Brugeravatar

Hvis du leder efter et RC med en mere stimulans virkning end methylon, så kan du prøve at kigge på 4-fluoramfetamin (4-fa). Det har vist både en stimulerende virkning ala amfetamin, samt en lille kant af den empatogene effekt fra MDMA (omend slet ikke så udtalt). Jeg har i hvert fald tænkt mig at give stoffet en chance snarest muligt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
4-FA er helt sikkert et lækkert stof. Jeg er har i hvertfald været meget begejstret for det, de gange hvor jeg har prøvet det. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]