Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Smart drugs !
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Halløj

Var lige et smut i Amsterdam, fantastisk by i øvrigt, men der stødte jeg på de der smart shops med smart drugs, med look a like navne som psychedelic ecstacy, kratom, mexican mushrooms osv.

Er det noget værd eller prøver de bare at score kassen ?

Dedikeret medlem

Det er lidt forskelligt. Svampene - eller sclerotia ("trøfler"), som jo er det eneste der er lovligt nu - virker jo glimrende. Kratom virker også (og er i øvrigt ulovligt i Danmark).
Herbal ecstasy og al den slags vil jeg slet ikke gøre mig klog på, men jeg vil anbefale dig at være meget skeptisk :wink: .

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hvis der ikke står præsis hvad der er i produktet ville jeg holde mig langt væk fra det. Da mephedron var det helt nye, var det ihvertfald den aktive ingrediens i en del smart drugs (svjv) uden at der stod at det var det der var i.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg ville generelt holde mig fra smart drugs, og gå efter de rene ethnobotaniske produkter :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Kajkage skrev:
Jeg ville generelt holde mig fra smart drugs, og gå efter de rene ethnobotaniske produkter :)

Smart choice :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Man skal sgu passe på med de smart drugs der. Jeg røg engang noget der efter sigende skulle virker som hash, i Irland med nogle kammerater. Virkningen mindede lidt om en blanding af DXM, svampe, og speed, blandet med følelsen af total kaos, og angst. Det er klart det pureste pis jeg nogensinde har indtaget! :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Placebo blunts er som regel the pure shit ;)
ej jeg har sku aldrig prøvet det, har ikke rigtig haft behov for det,
Har kun hørt fra venner og bekendte at det ikke rigtig virkede,
en af mine venner åd en masse "energizer" tabeletter og følte han havde fået et par red bulls, som ca
2 timer senere blev erstattet med kvalme og svimmelhed, så jeg takker nej tak,
jeg taler ikke om trøfler og sådan, mere om smarte piller i parker, eller kapsler, eller andet.

Så engang et program ( tror faktisk det var herover psy ) hvor en forhandler der solgte en masse smart drugs,
ikke engang kunne forklare hvad der var i hans vare og hvad de helt præcist gjorde ved ens hjerne.
Kan lige prøve at finde det, men lover ikke noget.

det kan være der er nogen der husker det ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Viise af dem indeholder tvivlsomme planter, mens andre indeholder nye, utestede RC's.

Generelt vil jeg sige de er et no-go, men da enkelte ting som Kratom jo virker ganske udmærket - så vil jeg anbefale dig at kigge dig rigtig godt om.. og være _rigtig_ skeptisk.

Omvendt var herlige ting, såsom Methylon, jo udbredt i den hollandske smart-drug verden.

(Note: Mephedrone var ikke et smart drug, men et legal-high - der er en væsentlig forskel, da disse langt oftere indeholder de underlige kemikaliemixes, gerne med koffein og andre stack-lignende stoffer)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg har for 1 år siden prøvet en del af disse smart drugs. Og jeg må sige: Hold dig fra det! Enten, får du en LANGT FRA ønsket virkning, ellers virker det slet ikke. Det er ikke det værd, og for det meste rimelig dyrt.. Køb noget ordentligt, som du ved hvad er =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]