Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 21:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
0.5 gram?
syntes du enten skal stille spørgsmål til din egen fornuft eller din mdma. somethings complelty wrong,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Ja enten er din mdma det værste upcuttet snavs eller også tager du for meget.
0,5 ? Hvad gør du den dag du får fat på noget ordenligt mdma og det tager røven på dig ..... boy :D ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg plejer at ligge ud med startdose på 120mg, og redoser med 80mg. Det giver et tilpas rus, i en 3-3½ time, som er tilpas for mig :)

Medlem
Brugeravatar

det vildeste jeg har taget er 250mg. stod på et toilet nytårsaften pludselig kommer en ven ind og smider et gram på bordet og råber del det i fire... !!!
det var lige efter den lange tørke peirode, og fuuuck, jeg var fuldstændig smeltet. på den dejligste måde. men det skulle ikke ha været 1mg mere, så havde det smeltet min hjerne! kunne slet ikek forestille mig at ta en dobbelt dosis.

Medlem

100 mg opløst i vand; re-doser med 100 mg nasalt på comedown. Hvis man er en gris, fortsætter man med nasale doser til der ikke er mer', men den bedste eufori kommer med de første to doser ....

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
balle skrev:
100 mg opløst i vand; re-doser med 100 mg nasalt på comedown. Hvis man er en gris, fortsætter man med nasale doser til der ikke er mer', men den bedste eufori kommer med de første to doser ....

Det er ingen problem at komme op på plateau igen? :)

Medlem
Brugeravatar

øhm vil lige tilføje at jeg her i weekenden for anden gang i mit liv kun tog 100mg, plejer nu ellers at ta det lidt som det kommer, uden nogen afmåling. og må sige : wooow blev helt sendt afsted.
og har enda haft en god del af denne mdma i noget tid, så troede ikke det kunne tage røven på mig.
det gjorde det jo så , og jeg stilelr nu spørgsmål til om jeg egentlig generelt tager for meget af det. altså jeg er ikke dum som ham der kaster 0.5 i hovedet på en gang, men tror måske eg smelter min hjerne før jeg overhovedet har nydt rusen.

konklusion : små doser kicks ass! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Har heller aldrig brugt en vægt til at dosere mit MDMA, det har altid bare fungeret såen at man lagde nogle streger op i en lille størrelse, og så prøvede sig lidt frem.. Eller det er måske forkert at sige det sådan, for man tager jo ikke bare "chancen" - man har jo en idé om hvor meget der er der - eyeballin! ;)

Og det har jeg heller aldrig gjort med keta.. Og føler mig ikke spor uansvarlig eller noget overfor mig selv, vil da mene at man godt kan se på stregerne om der er lidt for meget eller lidt for lidt... Det ka' jeg ihvertfald, og det er da (7-9-13) aldrig gået galt... :-)

Dog bruger jeg altid vægt til at dosere mere potente stoffer som f.eks 2c-b og 2c-i...

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
eskapisme skrev:
Ja enten er din mdma det værste upcuttet snavs eller også tager du for meget.
0,5 ? Hvad gør du den dag du får fat på noget ordenligt mdma og det tager røven på dig ..... boy :D ?

Har det strejfet dig med tolerance. ;)

Vil våge at påstå at jeg får nallerne i noget fantastisk mdma, og jeg har altså også tit lavet en start bombe på 0,5g - og har i praksis nået nogle relativt høje doser.. (ikke hr venligt at nævne)

Synes dog bare når man først har binget, kan man blive ved med at proppe det i sig, har dog også en relativ høj tolerance for mdma - da det ofte ryger indenbords :stupid:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]