Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Som i øvrigt gør dig dum og sløv i pæren hvis du bruger de skønner skønner " venner " lidt for tit :)
Siger det bare for at påpege at dine venner ikke er så skønner igen ;)

Okay nu er jeg i tivil ?
i siger at halluer nu er det samme som det man kan opleve på natskygge ?
Jeg troede at det man oplevede på natskygge var direkte delerium, altså syner der er 100 % virkelige,
imens halluer er lidt ligesom visuals, og er lettere at kende, og ikke noget der som regel skræmmer.

Visuals er så farver og mønstre, ting der ikke rigtig er noget.

Har jeg nu misforstået det hele igen :D ?
Undskyld jeg raper topic

Men nu syndes jeg snart delerium, halluer, og visuals er blevet blandet godt sammen herinde efterhånden,
det er ved at læse herinde at jeg er blevet forvirret :D
Så hvis der er en eller anden der faktisk ved det 100 % så må de gerne sige til..

Kan vi ikke bare blive enige om at nogle stoffer får dig til at se lidt ting, andre gør mere ? hehe

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ordet hallucinationer bruges mest korrekt om de realistiske "syner" man opnår som følge af delirium efter indtagelse af f.eks. natskygger. Af gængse psykedeliske stoffer vil man oftere få visuals; visuelle effekter som f.eks. tracers, morphing, fraktal-teksturer osv.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Armaghettoen skrev:
Bl0dpump skrev:
Jeg vil dog stadig stærkt mene at medicin er farligere at lamme sig i, end diverse stoffer hvis man husker god HR, set& settings!

Huh? Det er da godt nok den mærkeligste mening jeg længe har hørt.. :S Vil da hellere lamme mig i pharmaceutisk kvalitetsnarko fra det lokale apotek hvor man har styr på indholdsstofferne og doserne, end at tage gadenarko som indeholder alt muligt pis og lort.

Det kommer an på hvilken effekt man vil opnå. Hvis man går efter en psykedelisk effekt, er jeg ganske enig i at det som regel er sikrere at benytte ulovlige midler end at tage en overdosis medicin for at opnå en lidt lignende effekt. Psykedelisk effekt er som regel ikke en acceptabel bivirkning ved farmaceutika i rimelige mængder. Hvis det derimod er et opiat-buzz man går efter, er jeg enig i at det oftest vil være sikrere at få kvalitetskontrollerede midler hvor man har styr på styrke og renhed end det tilfældige stads man kan købe på det sorte marked.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Der er sikkert sagt mange gange i denne tråd men fordi det er sådan en dårlig idé at at gøre, siger jeg, don't do it!!!

Jeg endte med at høre stemmer og se mennesker blive kørt brutalt ned på vejen, fordi de dansede med snore hængende ned fra himlen og ned i deres led, det så ud som om at de var klude dukker der blevet styret af... Ja du kan høre hvor sindsygt det har været... Don't do it!

en af mine venner har set en mercedes og bmw køre frontalt sammen. Skrigende sagde han, med gråd i sine øjne, se de to biler der er kørt sammen, vi må da gøre noget, mens han pegede på min dør på mit værelse. Han skyndte sig at gå hen mod døren, som så var en beton mur på den modsatte side af den dør som han lige havde set et biluheld ske i.

Don't do it ! Det er ikke engang det værste du kan opleve på det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Problemet ved at opnå effekt på medicin (uanset hvilken slags medicin) er, at hallucinationer på medicin er en bivirkning, ofte en bivirkning forårsaget af alvorlig overdosering. Efter min mening er det bedre at tage noget, der er lavet til at frembringe sjove farver (ulovlige midler). Det er selvfølgelig bare min mening, men husk på at det ikke er meningen man skal opnå hallucinationer på medicin, og gør man det, ja så er det altså en bivirkning. Og det der gør det så farligt er, at det næppe er den eneste bivirkning du oplever!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]