Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Re: Vuuv 2009
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kigger forbi kl. 16 og igen kl. 18 fredag og ser om der er nogen "blomsterbørn" ha ha... (med forbehold for de sædvanlige uforudsete ting på festivaller som kan ændre planerne)

Og ellers så lyder det spændende det Mindfields har på Chiliouten lørdag 12-15, så det har jeg noteret mig også

Jeg har lige revet håret ned til 1mm og har ingen piercinger eller tatoveringer - så jeg bør være let at genkendte på en Vuuv festival :mrgreen:

Og fandt min gamle "Pusherstreet can't be stopped" t-shirt frem, så den kan også afsløre mig måske

Vi kører om en times tid, så jeg når ikke at læse svar til dette indlæg; men vi må se om ikke det lykkes og jeg håber da på vi får et lille Psy meet-up på benene :cheers:

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Jamen god tur, og kør ordentligt! ;) Jeg tjekker op samme tidspunkter som nævnt og vifter lidt med armen ;)

Admin
Brugeravatar

Tror jeg blir nødt til at passe. Jespar og jeg kører først ved 13-14 tiden i morgen, så vi er der nok først engang henad aftenen. Men ryg da en ekstra joint for mig, nu jeg ikke kan være der :P

-Jimmy Carter

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Hva så¨:D er i kommet hel skindet hjem igen?

Hold da kæft en fed festival i år synes jeg! Sidder her og holder VuuV afterparty 8) aah hvor var det nice ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vi er også kommet hele hjem - slap helt uden om bøder i år; men chaufføren blev skam testet traditionen tro... Og vi kørte først sent søndag eftermiddag, så slap for at køre i kø de sidste 20km op til Puttgarden, som vi ellers plejer når vi kører om formiddagen...

Jeg var forbi Vuuv tegnet kl 16 fredag; men så ikke rigtig nogen der så søgende ud... og kl 18 glemte jeg selvfølgelig alt om det :oops: og lørdag nåede jeg ikke på Chill-out'en til Yum Kaax heller...

Vi lå lige op og ned af en masse jyder som bare gav den max gaz med alt hvad hjerne og hjertet kunne holde til, så det smittede jo lidt af og jeg endte med at købe et Shiva mærke og havde en kanon lørdag aften/nat ha ha

Synes åbningen af mainfloor var lidt fladere i år end sidste år; men selve festivallen var en succes igen igen - stemningen fås bare ikke bedre.... Jeg har sat kryds i kalenderen til 2011 :gud:

Admin
Brugeravatar

Tak for sidst folkens!

Der er godt nok gået meget tyskersletteprogressive i den dernede :P Det var lige tungt nok til tider. Savnede ihvertfald lidt mere opløftende toner engang i mellem. Man kan godt mærke det er mindre budget og måske 1/3 så mange mennesker som i 05/06. Er ihvertfald glad nok for jeg ikke betalte noget for det lineup udover køreturen osv.

Men, men, men vejret var over alle forventninger, lyden på open mind og "chillout" var udmærket, mødte en masse hyggelige mennesker. Alt i alt en god tur :D

Vi blev heller ikke stoppet. Vi mødte en dansker, som havde fået 300 euro i bøde for at køre, mens han var skæv. Hvilket egentlig er fair nok i min bog.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
Vi mødte en dansker, som havde fået 300 euro i bøde for at køre, mens han var skæv. Hvilket egentlig er fair nok i min bog.

Helt enig, ingen undskyldning for at være påvirket bag rettet... Vores chauffør tog LSD fredag aften og kørte hjem søndag eftermiddag - ud fra testen ser det ikke ud som om de tester for det; men i hvert fald så registreres det ikke længere i (spyt)prøven hvis de tjekker for det...

Vi talte med en fra Jylland, han var blevet knaldet sidste år - havde fået 1000€ i bøde og måtte overnatte i et telt til dagen efter før han fik lov at køre... Jeg blev dog ikke klog på hvor tæt på køreturen han havde taget noget (og hvad han havde taget); men 1000€ bøder er ikke til at spøge med :shock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]