Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 11:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hejsa skal til optiker her om en time og fik røget en rimlig god pind igår kan optikeren se at jejg har røget igår ville vær dejligt vis der er nogle der ved det:)

Mvh
Go2thestars

Medlem
Brugeravatar

Nej. Han/hun vil ikke kunne se at du har røget, men hvis det er en synstest du skal have foretaget, kan det godt være den ikke kommer ud med det mest optimale resultat.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Der kan være mange årsager til at man har røde øjne - optikeren kan ikke se om dine røde øjne skyldes dårlig nattesøvn, allergi eller røg. Desuden er det næppe noget der kommer ham ved.

Junior medlem

det er en synstest jeg skal til:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg opdagede for nogle år tilbage at mit syn slørede når jeg var skæv, altså som om at jeg havde brug for en stærkere styrke når jeg slappede af i synet.
Jeg snakkede med optikeren om at jeg mente jeg trængte til stærkere briller fordi mit syn tit slører når jeg slapper af. Han spurgte så direkte om jeg røg en bønne i ny og næ fordi han selv oplevede det samme med hyppig røg - at synsnerven eller musklen i øjet slapper mere af og derved kan man have svært ved at stille skarpt. Han anbefalede mig at gå til noget optræning af øjet.

Junior medlem

altså det du siger er at vis man har røget pind så har man brug for stærkere styrke linser?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]