Der er desvarere noget der heder 24 aars regl i danmark, saa var tvunget til at tage med min gravide kone til Ukraine. Saa har vaeret her i ukraine i 1.5 aar nu, fordi hun ikk laengere havde opholdstilladelse til DK. Jeg er 23. hun er 22. saa maa forst tage hende lovligt til danmark om 2 aar. (eller tag til sverig)
Men er saa heldig at have fundet et arbejde til hende i danmark, saa vi alle 3 kan komme hjem til DK. (2 august 2010)
meget snart, mega RART.
Ska siges jeg arbejder inden for landbrug, og det er noget os danskere er gode til at investere i over hele verden.
saa har arbejdet paa dansk farm herovere. Saa har ikke vaeret slemt/haardt for os overhovdet.
Men ville gerne ha min datter for en dansk uddanelse, plus der er lidt mere sikkerhed herhjemme, ang. laege, skole osv.
Angaaende rog, saa har det staet paa meget meget lav kvalitits POT, som jeg rog i joints.
Havde aldrig rigtig roget pot for jeg kom herovere, men ska nok bare vaere glad for man kunne faa noget overhovdet.
Som jeg nok inderst inde hel tiden har vaeret klar over, blir jeg nok nodt til at drossle mere og mere ned i takt med at hun bliver aeldre.
For kan godt se det kan give en masse unodvendige problemer for os alle.
Hva faen 18 aar er da ikk alverden