Andre overlevende?
Vi startede ud med at trække en bøde for fart lige inden vi kom ind på pladsen... Der var sat sorte skraldesække over hastighedsskiltene på stien op til pladsen; men ingen nye angivelser af hastighed - og det lokale politi stod så selvfølgelig klar med laseren og bødehæftet

Men der var ikke en mindre hær af ordensmagt torsdag aften, lige som sidste år - og det er jo kun fair nok de sætter hastigheden ned på det stykke hvor der helt sikkert vil færdes mange fodgængere weekenden over...
Fik tilbudt LSD inden vi havde nået at tage teltene ud af bilerne, så det gik endnu hurtigere end sidste år ha ha... Fik slået telt op i mørket og smuttede ned for at kigge på pladsen, blev overrasket af et mindre uvejr; men fandt en bod med kaffe og the hvor vi ventede på bygerne stoppede igen... Vendte tilbage til lejren og måtte konstatere det ene telt stod under vand fordi snoren til oversejlet var knækket, samt at vores partytelt havde indfundet sig hos nogle svenskere 20-30 meter væk fra vores lejr. Men det blev returneret med et stort smil og ingen ballade, vi fik surret det godt fast og dagen efter var der sol igen og alt blev hurtigt tørt - resten af festivalen var bare super...
Der var lidt flere Amager Strandpark typer med tilhørende barbiedukke end jeg husker fra sidste år og rigtig mange danskere; men stadig fint fint humør hele vejen rundt og fed stemning fra alle sider.
På hjemturen kørte vi glat igennem udgangskontrollen - eller det troede vi at vi gjorde... Den forreste af vores 2 biler blev nemlig vinket ind i udkanten af Putliz og jeg måtte både blæse i alkoholmeter og sutte lidt på en narkotest af en eller anden art... Da vi endelig fik lov at køre igen, mødte vi bil nummer 2, som havde fået samme tur et par kilometer længere fremme - lige efter en lang lige strækning med 80km/t, som indbyder til at køre stærkt (ned af bakke, ingen sideveje osv.) - de kan skam deres kram de tyskere

Chauffør nummer 2 fik blot taget en svedtest og da vi begge havde holdt os på måtten, så fik vi lov at køre uden at skulle have penge op af lommen...
Alt i alt en god tur - vil gætte på jeg også er med i 2010