Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

:(
den ene af mine 2 lowrydere #2 er væk..
jeg tog til Kreta på ferie for 8 dage siden og den ene er bare.. væk.
de stod omkring 2 meter fra hinanden i et forladt område i udkanten af min by, de ville være ret usandsynligt at den ene er af dem er blevet set uden den anden også er. der er ingen rådyr i nærheden.

kun en af mine gode venner har kendskab til sitet men jeg er ret sikker på at der går folk forbi rimelig ofte

nogen ide om hvad der kunne være sket?

undskyl hvis det ikke har megen relevans men har brug for at få det ud

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyns Land, Danmark
Hmmm en hjort?? ville jeg skyde på..
Selvom der ikke er rådyr eller Hjorte i nærheden eller som bliver set er de der højst sandsynligvis alligevel..

Og at der kun bliver rykket en plante op og de står 2m fra hinanden, lige høje, samme type.. så ville ethvert koldblodigt lovlydigt menneske rive begge planter op..

så kan ikke rigtig se andet end den er blevet gumlet ihjel af et FÆLT rådyr eller en hjort.. what ever it is it's high..

Medlem
Brugeravatar

zoonk skrev:
Hmmm en hjort?? ville jeg skyde på..

tror jeg næppe.
tænk på området om en lille bitte plet skov omgivet af motorvej

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
( kun en af mine gode venner har kendskab til sitet men jeg er ret sikker på at der går folk forbi rimlig ofte ) ??
Hvis jeg forstår den rigtigt har du jo næsten allerede svaret.. måske har nogen nuppet dem ?

Kender ikke noget til dit grow, men det kan være det har været tæt på bolig, evt din egen,
så har folk været bange og stresset da de skulle nakke planten og kun haft nosser til at grave den ene op ?

Medlem
Brugeravatar

Det tror jeg ikke hjorten tænker på.. de krydser da alligevel motorveje hvis de er nødsaget til det..
Ville du ikke gøre det hvis du så en fråder grøn Lowryder #2 i udkanten af den lille frodige skov.. =)

ej ved det sgu ikke.. men ville skyde på den er blevet spist af enten en hjort eller andet vildt der æder grønt..
Men tror sgu ikke det er en eller anden person der har gjort det.. ellers var begge planter da væk.. ville da være logisk..

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Eskapisme: Kender ikke noget til dit grow, men det kan være det har været tæt på bolig, evt din egen,
så har folk været bange og stresset da de skulle nakke planten og kun haft nosser til at grave den ene op ?

Hvorfor skulle en lovlydig borger ikke rive begge op?? tror sgu folk er rimelig ligeglade..
Tager du ud og sætter planter op i den lokale skov, hvor du ved kommunen kommer rimelig tit så rykker de sgu da planterne op..
Det gør de fleste.. sgu også skovfogeden.. eller hvem der nu passer skoven.. Hva hvis det er en privat skov?? skulle manden der har skoven så ikke have ret til at rykke det op han ikke vil have stående?? og skulle han være bange for at gøre det??

Medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:
( kun en af mine gode venner har kendskab til sitet men jeg er ret sikker på at der går folk forbi rimlig ofte ) ??
Hvis jeg forstår den rigtigt har du jo næsten allerede svaret.. måske har nogen nuppet dem ?

Kender ikke noget til dit grow, men det kan være det har været tæt på bolig, evt din egen,

måske har du ret.
selvom jeg har svært ved at se hvordan nogen skulle få øje den gennem al bevoksningen

hvis du har ret frygter jeg at nogen vil komme og tage nr. 2 :o

eller måske er den bare forsvundet ind i the void

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg har engang da jeg var 14 år sneget mig ind i en have hvor der stod lidt over 10 - 15 stk store frisk potplanter med topskud parat til høst.
Havde fået et tip om de stod der, ejeren havde en sindsyg bisk køter, så jeg sneg mig derind kl 2 om natten og rev en plante op med rod og proppede den ned i en sort affaldssæk,
som den dumme knægt jeg var, da jeg skulle til at tage nummer to hørte jeg en hund gø inde fra huset, og ud over marken og væk var jeg i en helveds fart.

Det var dumt, det indrømmer jeg, kunne aldrig finde på at røve en anden mands ryger den dag idag.

Undskyld off topic, det var bare for at forklare hvorfor jeg lige tænkte på det :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Tag en alvors-snak med din kammerart :evil:

:peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]