Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 09:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
hey... Har i en del år fået valium, alprozolam, clonazepam osv. Min tolereance er ret høj selvom jeg i peroder har været trappet helt ud.
Har altid været glad for effekten af f.eks rivotril, men synes ikk den gir det samme mere. Tænker på at prøve lidt stærkere ting som robber eller morfin. Stoffer med lamme effekt jeg har en for kærlighed til. Robber/- eller morfin piller ville de være gode alternativer til mit eller s nuværende brug af benzoer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Det lyder jo til at du kender benzoer ret godt da du har fået dem i "en del år" som du siger, så du kan da godt kaste dig ud i lidt eksperimentering med "robber" eller rohypnol som de rigtigt hedder :)

Medlem

Hvis det endelig skal være, vil det nok være at foretrække at supplere din anden benzodiazepinbrug med flunitrazepam i stedet for morphin. Nu kan man godt være temmelig påvirket af benzodiazepiner uden at føle sig særlig påvirket - ikke at jeg siger du ikke ved det.

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
tusind tak for de gode råd. Jeg vil se om jeg ka få fat i lidt flunitrazepam og afprøve det:-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
hvis rohybnol er stærkere end rivotril men har en halverings tid på næsten intet, imod rivotrils på 72timer.. hvordan hænger det sammen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
noianoia skrev:
hvis rohybnol er stærkere end rivotril men har en halverings tid på næsten intet, imod rivotrils på 72timer.. hvordan hænger det sammen?

styrken hænger ikke nødvendigvis sammen med halveringstiden :)
fx har Risolid en meget lang halveringstid men er faktisk en meget svag benzo.. 25mg er ikke ikke sådan lige at mærke, men derimod er clonazepam's 2mg meget stærke selv om halveringstiden er ret lang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]