Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tryllestøv
Junior medlem

Hej har kigget meget af nettet igennem og siden her, men har ikke kunnet finde et svar på mit spørgsmål, så ville høre om nogen herinde kunne hjælpe mig.

Nogen der kender til noget der bliver kaldet "tryllestøv" ? prøvede det første gang i lørdags, og var heelt klart fedt. Men kan ikke rigtigt finde nogen der egentlig ved hvad det er ? Vores konklusion af det er at det sku være noget mephedrone blandet med ketamin, men vi er desværre helt uden svar.

Så er der nogen der ved noget om det ?

På forhånd tak.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Angeldust=PCP. Måske er det det. Selvom det vidst er sjældent set i Danmark.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
No offence, men det er lidt tosset at tage et stof, som du intet aner om. Tryllestøv kunne være hvad som helst, PCP tvivler jeg stærkt på, da det er så sjældent set her i landet, men hvis det var kunne I have været seriøst på skideren.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
noname skrev:
No offence, men det er lidt tosset at tage et stof, som du intet aner om. Tryllestøv kunne være hvad som helst, PCP tvivler jeg stærkt på, da det er så sjældent set her i landet, men hvis det var kunne I have været seriøst på skideren.

Præcis... det kunne være mdma, pcp, dma, upcuttet coke, upcuttet amf ( tror jeg dog ikke ) det kunne være hvad som helst..
Så prøv du at forhøre dig lidt hos ham du fik det fra, og sig til ham du ikke gider nogle latterlige popnavne ! du vil vide hvad du indetager !
alt andet kan som før nævnt, være ret farligt, og kan betragtes som useriøst og dumt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er vel derfor han spørger herinde? - ellers er jeg da helt enig med jeres udmeldinger.

PCP er i øvrigt ret usandsynligt, da det er møgpotent og virkelig langvarigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hvis du kan forklare lidt om rusen, dens virkningstid, doser, farve og konsistens af pulveret osv. Så kan vi måske komme nærmere et svar.

Roche skrev:
Præcis... det kunne være mdma, pcp, dma, upcuttet coke, upcuttet amf.

Upcuttet?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Calm skrev:
Hvis du kan forklare lidt om rusen, dens virkningstid, doser, farve og konsistens af pulveret osv. Så kan vi måske komme nærmere et svar.

Roche skrev:
Præcis... det kunne være mdma, pcp, dma, upcuttet coke, upcuttet amf.

Upcuttet?

Han mener vel bare Cuttet ..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Rush skrev:
Det er vel derfor han spørger herinde?

Det nytter vel ikke noget når han har indtaget stoffet?

Medlem
Brugeravatar

Forklar lidt mere om rusen, så kan det være vi kan hjælpe dig.
Har du hørt om ''bubbels'' ? Det er en blanding af mephedrone og methylone. - Nogen gange kaldet tryllestøv.

Junior medlem

Puhaa den er svær, kørte på 3 dagen med amf og cola, men det havde en virkning lidt hen af ketamin synes jeg, men det smagte overhovedet ikk eller lugteede ligesom keta, men det var sådan noget der virkede allerede efter 5 min kunne man mærke det, og så var det væk i løbet af 20 - 40 min igen.. Altså du ku godt mærke det lidt i kroppen efter det, men ikk sådan så du var helt oppe at ringe, da varede det ikke så lang tid nemlig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Ja hvor jeg kommer fra siger vi sådan :D
At cutte shittet up ? og at upcutte shittet.....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
enigmato skrev:
Puhaa den er svær, kørte på 3 dagen med amf og cola, men det havde en virkning lidt hen af ketamin synes jeg, men det smagte overhovedet ikk eller lugteede ligesom keta, men det var sådan noget der virkede allerede efter 5 min kunne man mærke det, og så var det væk i løbet af 20 - 40 min igen.. Altså du ku godt mærke det lidt i kroppen efter det, men ikk sådan så du var helt oppe at ringe, da varede det ikke så lang tid nemlig.

Jeg kunne godt forestille mig at der er "mephedrone" i det pga. det du skriver med de 20-40 min. Med "mephedrone" føler man meget hurtigt at rusen er overstået og vil have mere...

Men det er jo kun et gæt... //blazR

Junior medlem

Jeeps fandt senere ud af at en stor del af det var mephedrone..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
enigmato skrev:
Jeeps fandt senere ud af at en stor del af det var mephedrone..

Hvis det passer så synes jeg, at du og dine venner skulle holde jeg langt væk fra det. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
enigmato skrev:

No offense, men pas på med at springe søvnen over og "køre" flere dage på stimulanser. Det er bare et råd. Jeg har selv haft mange venner som gjorde det samme, og mange af dem har fået problemer psykisk. Amfetamin eller især mephedrone som du måske har fået er IKKE sundt at køre flere dage på...

Medlem
Brugeravatar

Det er kun Mephedron.

Mephedrone :/

Mephedron advarsel

Og her kan du så læse lidt om det fantastiske tryllestøv du gladeligt indtager uden og vide en skid om det.
Godt klaret, fynbo.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]