Tibuku skrev:
I dag var jeg så uheldig at miste min pung. Der lå lidt håndører, alle mine kort og en mindre klump hash.
Ja, det er noget fucking lort, men vil naturligvis henvende mig på politiets hittegodskontoret i morgen, for at se om en venlig sjæl har indleveret den. Spørgsmålet er så om politiet kunne finde på at gøre noget hvis de ser at der gemmer sig en lille klump. Det er sikkert et dumt spørgsmål og tror heller ikke der kan ske noget, for jeg kan vel bare nægte at det er mit. Vil bare lige være sikker, så hvis en med forstand eller erfaring på området vil være venlig at fortælle mig hvad jeg kan forvente ville jeg sætte pris på det. Tak.
Jeg tror ikke du skal være bekymret. Pungen har været udenfor din varetægt, og folk kan have brugt den til at gemme alt muligt mærkeligt i siden du mistede den. Min bror fik stjålet sin taske på Roskilde i år, hvor der var en pæn bunke pot i. Han fik den igen et par dage efter på politiets hittegodskontor - men de langfingrede banditter havde nuppet potten.
Jeg har selv fået stjålet en pung hvor der var lidt amfetamin i. Jeg fik pungen igen (som var blevet tømt for alle kontanter, men hvor kortene stadig var) - med amfetamin.