Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 06:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
kofoed123 skrev:
kofoed123 skrev:
stadiig ik ku sove.. tog os 3x 54mg uno tidligere. slugte ret dumt, der er vel ikke en chance for at jeg kan få hjertestop eller lign. lige pludselig? når der nu er gået så mange timer siden jeg sidst tog en... mit hjerte banker bare stadig en smule :) 90-100 gang i min ca. har gjort siden kl 3 i nat, stopper det bare at sig selv? Eller kollapser mig hjerte her snart og jeg dør? .. eller er det bare sådan det føles med maven :) osv.

tog den sidste kl 1 inat ca. burde det ikke være væk? og har da heller ikke ku overleve en overdosis bare ved at lægge herhjemme i sengen uden at kunne falde i søgn?... havde vel bare taget for meget?

Så kontakt skadestuen. Jeg er sikker på du har et voldsomt og langvarigt angstanfald. Det kan give meget høj puls, hjertebanken, problemer med maven osv, osv. Det føles som om man skal dø og jo mere man hidser sig op, jo værre bliver det.

Most of the physical world is unseen.

Senest rettet af Agathos D. 02 maj 2010 17:15, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
OrangeLenny og Obama... 170mg ritalin på en aften. Det er fandme ikke normalt!

Nu ikke fordi det er farligt som i "dø af det" - men stadig pisse hamrende dumt. Generelt kræver det en del, før man overdosere på stimulanser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
@ Spiffeh:
Hvor skriver jeg at det er normalt? Jeg kan jo ikke tage stofferne ud af kroppen på ham, men 170-180 mg er ikke dødeligt.
Skrev som sagt også et link og råd til at læse op på hans drug inden han tog noget næste gang :)

Junior medlem

tak for response :) har det sgu ikke specielt dårligt mere, men i nat havde jeg det vildt stramt.

Er bare overtræt nu haha :) tror af jeg hele tiden fik mere hjerte bankning var en kombination af jeg var stiv & skæv, og trippede overdrevet meget da jeg lå i sengen,:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Håber du har taget ved lære af dette.. Stoffer er ikke legetøj.

Cannabis entusiast

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
De 54mgs du slugte, er nogle røde kapsler ikke? Som ikke kan skilles.
Det er concerta som er en special fremstillet time-release kapsel, som er designet til at at af gi lidt ad gangen, og har en virkningstid på 8-12 timer.
Hold dig fra dem en anden gang..

Methylphenidat (Ritalin) i større doser, har det med at hive en del bivirkninger frem.

Men en god huske regel, er at max dosis om dagen er 2mg/krops kg.
Dvs din max dose ligger omkring 140mg... Det er anbefalet af sundhedsstyrelsen.

Så du kreperere ikke af 170mg over så lang tid. Og da de 3 x 54mg af gir langsomt, så er der intet at være bange for. Men jeg ved osse godt hvor ubehageligt det kan være..
Nu er Ritalin osse angst fremkaldende i større doser..

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
spiffeh skrev:
OrangeLenny og Obama... 170mg ritalin på en aften. Det er fandme ikke normalt!

Nu ikke fordi det er farligt som i "dø af det" - men stadig pisse hamrende dumt. Generelt kræver det en del, før man overdosere på stimulanser.

Hvor har jeg skrevet det er ''normalt'' ? skriver præcis det du siger, at det ikke er noget man dør af :wink:

Men dog ikke særlig smart. Slap af homie.¨

Lenny

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Mig og 3 venner havde på et tidspunkt fået skaffet nogen ritalin uno 20mg piller. der er 30stks piller i og jeg lider af ADHD så det virker på nogen dampbørn også men der er ikke pointen. Vi startede med at sniffe dem ved 12 tiden og var først hjemme ved 6tiden men da vi kom hjem var der kun et problem vi havde taget hele lortet. så ved godt hvordan det er at have hjertebanken. du skal bare give det tid og ro så tapper det roligt ned :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
husk at få noget vand at drikke!! MEGET VIGTIGT!
Lyder ikke som "normal" Ritalin, men Conserta.. Det er depots tabletter så det virker sikkert stadig på dig... Tror ikke der er noget at være bange for.. Du vil have været kræset af hvis det var.. Men efter hvad du skriver tror jeg ikke at Ritalin er noget for dig.. Men det er jo mere op til dig selv.. Men jeg vil gerne advare alle herinde mod Ritalin, da jeg har set værre ting med ritalin end jeg har med heroin, og som mange ved herinde var jeg stiknarkoman i mange år indtil mine kammerater døde på stribe osv..

Junior medlem

kofoed123 skrev:
har var i fælled parken tidligere, godt væk osv, havde købt nogle ritalin piller, 54mg, slugt 2 1/2 af dem, og sniffet 4 på 10mg, mit hjerte banker godt :) er ikke specielt væk, kan bare ikke sove eller noget. Men ikke noget slemt hjernebanken, ligesom når jeg har dyrket idræt.

Skal jeg passe på med noget hvis det lige pludselig begynder at banke meget? kan man evt. tæle i 10-20sec og se om det banker over 100 gange f.eks ? tror ikke så meget overhovedet,

Det er ikk noget du skal være bange for, mig og en a mine venner suget ca 20 tabs på 20mg, ikk på engang men på ca en time.. han blev rimelig skudt oveni roen, jeg kunne ikk mærke særlig meget, ik andet end jeg faldt til ro og havde det røv dejligt ( skal så også lige siges jeg har ADHD i forvejen )

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg tager "i perioder" en concerta 54mg om morgenen - vis jeg ved jeg skal evt "studere" hele natten, eller skal noget hvor jeg har brug for holde mig vågen ' brug for et kick'.. vis du virkelig har problemer med at slappe af eller ' falde til ro' vil jeg forslå du slukker alt lys og alt form for lyd omkring dig "vis det er muligt" - og bare ligge dig op i din seng og prøve at slappe mest af som muligt. du vil garanteret ikke kunne sove, men du vil få en afslappet følelse i kroppen - "som faktisk også kan være ekstrem behagelig" - men det vigtige er at du vil kunne ' halvt snyde din hjerne' på den måde at det virker som om du får søvn når du først slapper af, altså du vil nok komme til at vågne nogen gange og falde sådan halvt i søvn igen, men dagen efter virker det som om du i hvert fald har fået en lille smule 'søvn'.. og så derfor vil du ikke være lige så "fucked" dagen efter i hjernen : - )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]