Spøjst, jeg synes netop at 2C-B (og 2C-C for den sags skyld) er et relativt "venligt" psykedelisk stof. Jeg forstår ikke helt hvad i mener med, at bodyloaden er slem, for jeg synes netop at en af de rare ting ved 2C-B er at det ikke har en specielt kraftig bodyload. Selvfølgelig har jeg oplevet 2C-B-stimulation og hvad dertil hører af bodyload, og man får da også en lidt spøjs kropsfornemmelse, men jeg synes at f.eks svampe har et langt kraftigere bodyload ved kvalitativt tilsvarende doser (svampe kan næsten føles dissociative).
Rent mentalt synes jeg også at 2C-B er meget venligt og eftergivende. Selv ved doser på 60mg tillod det mig stadig at bevare mit "ego" og have fuld kontrol over min krop og tildels også mine tanker, alt i mens at verden omkring mig var nærmest totalt erstattet af de smukke, farverige 2C-B visuals.
Det er så, efter min mening, både 2C-B's styrke og svaghed at det er så relativt "in body" og klart. Det er et interessant stof, men det bliver aldrig lige så dybt som f.eks LSD og svampe. Det har for eksempel ikke specielt stort potentiale for ego-død, ud-af-kroppen-oplevelser og lignende.
Men det er selvfølgelig kun min mening

.
edit; Jeg tror vi er røget lidt off topic...
For øvrigt er der gang i en tråd på Bluelight for tiden der hedder
Bodyload comparisons RE the various 2c psychedelics