Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia,

Jeg vil gerne høre om andre folks erfaringer med 2C-D og hvilken dosis der skulle til for at opnå flotte visuals, og er de generelt lige så imponerende som de visuals 2C-E og 2C-B kan levere? Jeg har nu prøvet en enkelt gang med 30 mg oralt, og jeg må indrømme at jeg ikke var særligt imponeret, der kom aldrig rigtig knald på CEV farvere.
Hvor let synes I 2C-D er at håndtere mentalt? Det virkede umiddelbart lige så venligt som 2C-B - gælder det også for højere doser?

Dedikeret medlem

Nu har 2C-D jo også et noget højere dosisområde end f.eks 2C-B. Tag f.eks et kig på PIHKAL-siden om 2C-D.

Junior medlem

Ja, jeg er klar over at det kræver en højere dosis og har da også haft PHIKAL nede fra boghylden og læst om 2C-D igen, men jeg vil stadig gerne høre om andre folks personlige erfaringer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg fatter ikke al den snak om at 2c-b skulle være venligt imod psyken! Det er et af de stoffer som har vist mig det største badtrippotentiale, og jeg har altså taget ret voldsomme doser svampe og lignende. Men jeg er meget intresseret i at høre nærmere om dine oplevelser med 2c-d. Hvordan var rusen ved ovennævnte dosis, rent mentalt?

mvh.

Medlem
Brugeravatar

Jeg er fuldstændigt enig med ovenstående, jeg har taget 2-cb flere gange og har taget det helt ned i de mindste doser.. som jeg oplever det får jeg det mærkeligt i kroppen, men mit syn og mine halluer er for vilde og flotte :)
har set flere venner fucke helt op på det indtil nu pga. af alt for store doser!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg synes nu ikke at chancen for et badtrip er større på 2C-B end nogle andre stoffer.

Jovist, der er måske mere bodyload, men det er som regelt ikke noget der forstyrre mit trip i en grad, så det ligefrem går hen og bliver et badtrip. Selvfølgelig, hvis du tager en kæmpe dose eller ikke har dine set og settings i orden, men det gør sig jo også gældende med andre stoffer.

Senest rettet af BehindMind 06 jul 2010 13:47, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Spøjst, jeg synes netop at 2C-B (og 2C-C for den sags skyld) er et relativt "venligt" psykedelisk stof. Jeg forstår ikke helt hvad i mener med, at bodyloaden er slem, for jeg synes netop at en af de rare ting ved 2C-B er at det ikke har en specielt kraftig bodyload. Selvfølgelig har jeg oplevet 2C-B-stimulation og hvad dertil hører af bodyload, og man får da også en lidt spøjs kropsfornemmelse, men jeg synes at f.eks svampe har et langt kraftigere bodyload ved kvalitativt tilsvarende doser (svampe kan næsten føles dissociative).

Rent mentalt synes jeg også at 2C-B er meget venligt og eftergivende. Selv ved doser på 60mg tillod det mig stadig at bevare mit "ego" og have fuld kontrol over min krop og tildels også mine tanker, alt i mens at verden omkring mig var nærmest totalt erstattet af de smukke, farverige 2C-B visuals.
Det er så, efter min mening, både 2C-B's styrke og svaghed at det er så relativt "in body" og klart. Det er et interessant stof, men det bliver aldrig lige så dybt som f.eks LSD og svampe. Det har for eksempel ikke specielt stort potentiale for ego-død, ud-af-kroppen-oplevelser og lignende.
Men det er selvfølgelig kun min mening :wink: .

edit; Jeg tror vi er røget lidt off topic...

For øvrigt er der gang i en tråd på Bluelight for tiden der hedder Bodyload comparisons RE the various 2c psychedelics

Medlem

Jeg har kun prøvet b, c, i og t-4. Ud fra de oplevelser, er det min klare overbevisning, at de er meget mildere mod sindet end svampe, meskalin og LSD. Det der er mest noia ved det, er imo, at der ikke rigtig er noget mindfuck, når man er vandt til komplete psychedeliske stoffer. At verden smelter, mens man næsten er normal i hoved, er meget uvandt og bliver et mindfuck i sig selv i starten.

2c-x er imo kun glimt af, hvad komplete psychedeliske stoffer kan. Det er ufuldstændige oplevelser, der kan krydre en koncert eller en fest, men i sig selv er en hån. Jeg må lige advare mod at eksperimentere de første gange med en ny substans, under forhold man ikke selv kan kontrolere.

Mvh
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]