Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 13:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey :)
Sidder og keder mig, har halv sovet 2-3 timer i løbet af de sidst 62timer.
Har altid gerne ville fortælle mine oplevelser med amfetamin, da jeg tror de er meget unormale.
Amfetamin er mit love drug, vil klart vægle det frem for coke.
Det skal lige siges at min hukommelse er virkelig dårlig og jeg er ikk den bedste til at stave.

Startet med at tage amfetamin som 15-16årie til en festival, og blev helt forelsket. Siden da har jeg så taget det hver weekend on and off i 3-4 år.
Stoppet dog med det efter nytårsaften hvor jeg tog lidt over 4g. Så har jeg holdt en 5 mdrs pause og tog så igår pågrund af karneval. Så holder mig til kun at gøre det de 2 gange om året.

Normalt når jeg tager amfetamin, får jeg en kæmpe følelse af lykke alt er bare nice! Snakker meget, og er på ingen måde genert. Jeg kan godt blinke meget og kan ikk lade være med at pille mig i mine tænder. Bliver altid sulten, men hvis jeg så ikk spiser, går det væk igen og kommer ikk tilbage.

Nu kommer det mærkelige! ( Det er rigtig svært for mig at forklare de her ting, men skal gøre mit bedste )
Mine propiller bliver helt små, synes jeg er meget mærkeligt for alle de andres bliver meget store ?.
Efter jeg kan mærke amfetamin er begynd at stoppe med at virke begynder mit syn at blive sløret, har prøvet hvor jeg i en hel dag overhovede ikk kunne læse noget af det der stod på min mobil.
Hvis jeg kigger på det samme punkt i mere end 4sec begynder jeg at se sorte mønstre som er ca 2-3cm lange ( For det meste Matematiske tegn ) og så ca 50 af dem som bare flyver rundt om hinanden, virkelig hurtigt ! Hvis jeg kigger væk eller på et nyt sted går det væk og kommer så igen 4 sec efter.
Gløden på de smøger jeg ryger bliver helt anderledes, det mange små kantet, meget kraftige, røde lyse som skinder. ( ja sorry virkelig svært at forklare )
Da jeg prøvede på at sove her imorges lå jeg med lukket øjne, så var det somom min hjerne blev til en firekant som viste mig et diashow af rigtig mange billeder jeg aldrig har set før, så hvert billede i ca 1-2 sec inden der kom et nyt. alle billederne var virkelig unormale nogen uhyggelige andre mærkelige og endda nogen om sex. Så det somom jeg selv sad med dem i hånden det var så virkeligt, angsigter som min hjerne selv havde opfundet. Fatter virkelig ikk sådan nogle billeder som intet har med mit liv at gøre skulle komme sådan frem og så hurtigt. F.eks så jeg 2 menneske hoveder som lå på et tæppe og blev derefter slugt ned i jorden. Så ellers videre til det næste billede som intet havde med det at gøre jeg lige så. ( Kunne ikk selv styrer hva jeg ville tænke, det kom bare )
Har så prøvet at sove her til aften, slukket lyset og lå i sengen, så begynder der så hvide mønstre at flyve langsomt rundt og forsvinder igen mens der kommer nye, og ja jeg havde åben øjne, det sker altid med lukket, så det var lidt mærkeligt at det nu os skulle ske med åbne. så kunne ikk sove.
Har prøvet at spise noget, men hold op for en smerte jeg har i alle mine tænder. Men tror det ved at gå væk :)

Som sagt er de her ting efter-virkningen af amfetaminen og efter at have røget hash oveni.

Ved ikk om jeg har fået det hele med, men det er lige hva jeg kan huske.
Nu skal i ikk tro det er badtrip for mig, det self. lidt mærkeligt, men er ikk bange eller noget.

Grunden til jeg skriver de her ting er at få seriøse svar på om nogen af jer har prøvet noget manen til ?
Og så var det nu dejligt at komme ud med det :)
Gider ikk hører noget om jeg skal stoppe osv. Ved godt det farligt, og ja har taget en masse skade af det, men det en anden historie.

Tak for jeres tid :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Det er (DESVÆRRE, "#% !) meget almindeligt at gade-stoffer er cuttet med / solgt som alt muligt mærkeligt. Dette kan være medicin mod almideligt allergi, som i højere doser / i kombination med stoffer som hæmmer nedbrydning, kan give uforudsigelige virkninger af den psykotrope substans. Hvis ikke det er muligt at forklare den oplevede "delirium Tremens"-agtige tilstand, Er dehydrering er meget væsentligt faktor. Hvis det endnu en gang ikke kan forklares af akut ubalance i homeostasen, skal det overvejes om der er mulighed for en medfødt sygdom som kan være udtalt i det dopaminerge belønningssstem/ Serotonerg "twistet" opfattelse af verden...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det lyder som en slags psykose du har fået, omend ikke så slem da det lader til du godt kan skelne mellem virkelighed og fantasi. Jeg ville dog gå til lægen og fortælle din historie, og blive henvist til en psykiater, for det er så absolut ikke normalt det der hvis det er hver gang du tager amf du får det sådan.

Junior medlem

hvor kedeligt sidder selv med en ordentlig omgang amf tømmermænd :( men det jo prisen man betaler for at have det skægt og kan godt relatere til nogle af dine bivirkninger men det går over,

Junior medlem

jaja, den historie er ingenting... En jeg ikk har et godt forhold til mere, men whatever...
Han begyndte simpelthen at se orme, kravle ud af hans hud og hjerne... Så han begyndte at pille meget ved huden, fordi han triede der voksede orme indeni ham.... Så skete det ¨å, at han så slanger kravle ud af hans røv ... no kiddin, det er en rigtig historie!!! Jeg blev nød til at sende Worm hjem, da han opførte sig virkelig mærkeligt...
Dagen efter ringede hans mor til mig, og spurgte mig hvad vi havde taget.... For han havde åbnbart sagt til hende, at han så orme kravle ud af sin hud...
Siden da, har vi kaldt ham Worm... :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har selv oplevet langt de fleste af de ting du skriver på comedown.
Det er muligt det er fordi det er cuttet med lort, men indtil videre havde jeg faktisk bare troet det var en normal bivirkning af amf eller overtræthed, så det er ikke noget jeg vil til at spekulere mere over - Jeg lever trods alt endnu :P

Junior medlem

Tak alle sammen for at have svaret :)

entheoceuten: Tror det ville have været et godt svar hvis jeg fattet hva det betød ^^

Morten på 14: Må sku bare holde mig fra det.

lilpus: Jaa det går sku over, det dejligt !

Ammoboy: Det er ikk en konkurrence.

Wuschhead: Har du det ? Glad for at hører den en der har haft det på samme måde, men tror sku den er gal, hvis man får det sådan, pas på dig selv :)

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Oversætter lige for Entheoceuten:
Delerium Tremens er hjernens reaktion på at blive ædru, efter lang tids konstant alkohol påvirkning.
betegnelsen er anvendt ved alkoholisme, men benævner en tilstands-ændring, som er lige så gældende, ved ophørt brug af andre stoffer.
http://da.wikipedia.org/wiki/Delirium_tremens

Homeostasen er væskeballancen i kroppen. Hvis du går uden vand lange, eller sætter dig selv i en tilstand, der får dig til at svede meger (hårdt arbejde/narko) vil du med efterhånden komme i væske underskud/ blive dehydreret. En potentiel livstruende tilstand, som ofte starter ud med utilpashed, forvirring, stikkende fornemmelser og halucinationer. Herefter kommer bevidstløshed og død
Normalt vil direkte halucinationer opstå forholdsvis sent i forløbet, men forskellige faktorer (måske speed) vil sikkert kunne rykke lidt på, hvornår det opstår.
http://da.wikipedia.org/wiki/Homeostase

Det med den arvelige sygdom, skulle være en sygdog du har arvet fra en af de gamle, som afhængig af forholdene udløses på et tidspunkt, Måske aldrig.

-------
Det du beskriver er ikke en normal virkning af amfetamin - selvom hash kan være med til at producere oplevelser der minder lidt om det du beskriver.
Hvornår startede du med at ryge hash? - hvor meget ryger du, og hvor meget røg du den dag?

Jeg syntes ikke det fremgår tydeligt, om det er noget du oplever hver gang du tager amfetamin, eller om det kun opstod den ene gang?
Kommer nogle af symptomerne kun når du ryger hash til, osv.. hvad er forholdene
Det med pupillerne er vel normalt, for dig?

Junior medlem

Geografisk sted: i behandling
hver gang jeg gør det får jeg også ondt i tænderne nogen der ved hvorfor?

Dedikeret medlem

Tror du ikke det er kæbespændinger som du forveksler med "ondt i tænderne"?

Junior medlem

Geografisk sted: i behandling
Nej det er tænderne Ka slet ikke spise når det kommer det føles som om der er huller i dem alle sammen ("har ikke huller i tænderne hehe ") gør det kun 1-2 gange om måneden

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg kender godt til det med ondt i tænderne, men hos mig føles det dog mere som om det er ved tandroden det gør ondt. Som om tænderne er løse.. Men det er jeg helt 100% sikker på er pga. kæbespændinger, hos mig ihvert fald.

Hvis man i mange timer bider sammen, istedet for at slappe af i kæberne, er det jo klart at det kommer til at gøre nas..

//blazR

Junior medlem

Daskido : Du får oftest ondt i tænderne fordi du skær tænder.
Men det kan også være fordi man bider utrolig hårdt sammen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Lad vær med at tag så meget amfetamin af gangen, det er derfor I blir fuckt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]