Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hey psy.
står og skal til at tage amf for 2 gang her på fredag/lørdag.
Jeg har som sagt taget en bane før hvor jeg så gik op til en ven og røg (han havde taget en med mig)
Jeg blev fyldt med en dejlig følelse af at alt var bare super fedt!

Nu - på fredag, skal det så blandes med alkohol?
regner med at bare købe et gram, og så starte ud med en 1/4 (250mg?) bane, og så øge dosering med en halv eller hel bane mere og så fortsætte sådan indtil aften/natten er ovre.

Mine spørgsmål går på;
Noget jeg skal være opmærksom på?
Betyder det noget om jeg indtager det før eller efter indtagelse af alkohol?

Hvis i har noget ekstra information må i endelig skrive dem. Jeg vil meget gerne have så meget info som muligt, da jeg er meget betænksom.
Jeg skal tage det med min fætter (hans 2. gang også) - og har så en 'tripsitter' som siger jeg bare kan komme om til ham hvis noget føles forkert, så skal han nok hjælpe mig (Han er erfaren)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Du skal passe meget på med indtagelsen af alkohol samtidig, for man bliver ikke fuld på samme måde, så der er en større tendens til at man hælder i sig, men hvis amfetaminen holder op med at virke fordi man ikke har fået redoseret så kommer al alkoholen på én gang og jeg kan fortælle af personlig erfaring at det er helt sindssygt ubehageligt at gå fra rimeligt ædru til kamp-pløre-svensker-med-grønlænder-gener-stiv på ét minut.
Så vær meget varsom...
Derudover synes jeg din startdosis lyder meget høj, så den bør du nok overveje at sætte lidt ned, f.eks. til halvdelen.
Og som med alle andre ting, så lyt til din krop og vær opmærksom på signalerne derfra, det er ekstremt vigtigt (selvfølgelig).
Husk også at drikke vand, for både alkohol og amfetamin er vanddrivende, så du kommer af med meget væske, så masser af vand oveni :)
Når jeg kombinerer amfetamin og alkohol plejer jeg ikke at røre amfetaminen før jeg har fået en god brandert på (god, ikke overdreven), så er det som om at jeg fortsætter med at være fuld men toppen bliver taget af sløvheden jeg mærker fra alkoholen.

Medlem
Brugeravatar

Det kan være meget svært at dosere gade amfetamin, da kvaliteten varriere rigtig meget. Bare start med nogen små streger indtil du kan mærke det, og lad være med at gå over et gram.

Som nomad også er inde på så husk at drikke vand også selvom det er svært og virker ligegyldigt i din brandert. Og jeg syntes også det er en rigtig god ide at du drikker dig fuld inden du indtager amf så er det lidt næmmere at styre.

Og pas på med amfetamin. Det bliver aldrig det samme at feste uden efter min mening. Og jeg har erfaring med at det kan fucke ens humør op i flere dage efter.

Peace.

Medlem
Brugeravatar

Bare sørg for du ikke skal noget vigtigt dagen efter..

Min erfaring er super nedtur, og "fosterstilling" :wink:

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Ja - pas på med den startdose. Hvis du kender din kilde - altså ved at det er samme batch som sidst, er det måske forsvarligt. Men det er ikke længe siden jeg fik noget speed af en tilfældig gut, indeholdende ~50% amfetamin - 125mg er en meget stor dosis, især for en ikke-tilvænnet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg ville personligt droppe den alkohol der.
Som de andre siger så bliver man ikke helt fuld på samme måde, og man ender med en alkohol forgiftning eller værre.
Plus man har tendenzer til at blive lidt voldelig og urolig når de to stoffer kombineres.
Man kan da godt få en lille øl til, eller 2, men pas nu for fanden på ! det er kun din anden gang og det er måske en gang for meget, hvem ved.
Det er en rigtig god ting at du har en tripsitter, gør det klart med ham/ hende, at hvis du får det dårligt måske rigtigt dårligt og gerne vil have fat på en ambulance,
har de bare at tilkalde den, og ikke sige noget med ( naaah tror du ikke du får det bedre og bare skal brække dig ? ) det er vigtigt at de forstår,
at når du siger du vil have en taxi med blå blink så mener du det, godt være det lyder overdrevet og skræmmende, men jeg har før været udsat for folk der ikke anede
hvor advorligt det faktisk var, og da jeg bedte om hjælp fik jeg den ikke, og blev rigtig syg i krop og sind, uger efter ! ( det var godt nok ikke amfetamin )

og igen, drop alkoholen og skift den ud med et stort glas iskoldt dejligt vand.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det skal sku prøves med alkohol, det synes jeg bestemt.
Min tripsitter ved også hvor meget respect jeg har for stoffer, så han ved godt at når lortet brænder på, så skal han bare ringe, ikke noget der, fordi at jeg ikke tager pis med sådan noget.

Jeg tager 12 genstande med til festen, eller ja - en halv kasse øl.
Indtager 6 øl, for tripsitter til at ligge en bane op, tager den, lader mig påvirke, efter 30 minutter og hvis der intet er sket tager jeg en mindre bane.
Sådan at jeg meget stille og rolig doser op til det punkt hvor jeg har det godt, og ikke er plørefuld og fatter hat af ingenting.

Hvad siger i til det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg syntes det lyder ganske fornuftigt - kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne drikke alkohol mens du er på speed, men jeg syntes du skal holde dig fra spiritus... ...simpelthen pga at nogle folk bliver lidt overmodige på amfetamin - men hvis det kun er øl, så syntes jeg det går fint...

God fornøjelse=)

Medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:
Som de andre siger så bliver man ikke helt fuld på samme måde, og man ender med en alkohol forgiftning eller værre.
Plus man har tendenzer til at blive lidt voldelig og urolig når de to stoffer kombineres.

Så er det heller ikke værre, første gang jeg prøvede amfetamin havde jeg da fået helt en hel del i ruden.
Misforstå mig ikke, man skal selvfølgelig ikke drikke hjernen ud og så suge til man ikke kan mere, men jeg syntes personligt amfetamin er vildt kedeligt i sig selv.

Find din rus, jeg plejer gerne at drikke 8-9 genstande i form af øl eller noget cider/shaker-noget hvis man er til den slags og så bare tage 2-3 streger alt efter hvor langt aftenen skal vare, evt. redosere med 3-4 øl.

Men husk stadig at passe på med amfetamin, det er et satans stof!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tusind tak, drenge.
Mener selv jeg er godt rustet på nu.

1. Hold dig fra stærk spiritus.
2. Drik vand.
3. Lyt til kroppen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
jaja, jeg har bare set det gå galt mange gange, og jeg syndes sku det er for dumt at drikke anden gang man tager et nyt stof.
Syndes hellere man skal lære stoffet lidt bedre at kende, og hvordan ens krop har det med det, istedet for bare at kombinere det med noget andet, anden gang man tager det.
Jeg syndes mildest talt det er respektløst for sin egen krop :) men det er jo bare min mening, i behøver ikke at fortælle mig jeg skal slappe af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

puha, alkohol og amf er det fedeste imo :) jeg plejer også som nogle siger, drikke mig en kæp i øret, så når jeg begynder at være lidt for skæv øjede, ryger der lige 2-3 snitter indenbords, og så er den aften perfekt :) Men dagen efter har du det af helvede til, tro mig :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Incase skrev:
puha, alkohol og amf er det fedeste imo :) jeg plejer også som nogle siger, drikke mig en kæp i øret, så når jeg begynder at være lidt for skæv øjede, ryger der lige 2-3 snitter indenbords, og så er den aften perfekt :) Men dagen efter har du det af helvede til, tro mig :)

Man kan nu slippe for meget af ubehaget hvis man sørger for at tvinge lidt ordentlig mad i sig, husker at få vand nok og generelt ikke går alt for vildt til den (som i overdreven brug af alkohol og/eller amfetamin).
:)

Medlem

Kan kun nikke genkendende til at amf og alkohol er en farlig kombo. Havde en nytårsaften der endte rimelig brat, nej nej til amf før booze. Fucking hell. Det psykiske efterspil var også i en kaliber for sig - aldrig mere amf til mig! Men GL med det.

Junior medlem
Brugeravatar

Nu kan det godt være det bare er mig, men for mig lyder 250 mg som ret meget. Dette afhænger jo selvfølgelig af mange ting, og jeg har jo ikke nogen viden om amf. Husk at skrive rapport om hvordan det gik! :D
GL fra min side af! Selvom jeg er lidt sent på den.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nomad skrev:
Incase skrev:

Man kan nu slippe for meget af ubehaget hvis man sørger for at tvinge lidt ordentlig mad i sig, husker at få vand nok og generelt ikke går alt for vildt til den (som i overdreven brug af alkohol og/eller amfetamin).
:)

Tja, jeg spiser både morgenmad og aftensmad, og drikker godt med vand, men har det stadig af røv til :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Er der andre end mig der synes at det er overdrevet lækkert, at ryge smøger på comboen alkohol og speed? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nej, det er ret almindeligt, at kæderyge smøger på stimulanser=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

John Abruzzi skrev:
Er der andre end mig der synes at det er overdrevet lækkert, at ryge smøger på comboen alkohol og speed? :)

Kan huske nogle af de første gange. Tændte den ene med den anden, shit det var godt, men ens hals var så kneppet dagen efter! Det er lidt mere dæmpet nu. Får heller aldrig det der "kick" som jeg gjorde før i tiden.. Måske på tide at tage en pause :cheers:

Junior medlem

Kuma skrev:
Man kan da godt få en lille øl til, eller 2, men pas nu for fanden på ! det er kun din anden gang og det er måske en gang for meget, hvem ved.
Det er en rigtig god ting at du har en tripsitter, gør det klart med ham/ hende, at hvis du får det dårligt måske rigtigt dårligt og gerne vil have fat på en ambulance,
har de bare at tilkalde den, og ikke sige noget med ( naaah tror du ikke du får det bedre og bare skal brække dig ? ) det er vigtigt at de forstår,
at når du siger du vil have en taxi med blå blink så mener du det, godt være det lyder overdrevet og skræmmende, men jeg har før været udsat for folk der ikke anede
hvor advorligt det faktisk var, og da jeg bedte om hjælp fik jeg den ikke, og blev rigtig syg i krop og sind, uger efter ! ( det var godt nok ikke amfetamin )

og igen, drop alkoholen og skift den ud med et stort glas iskoldt dejligt vand.

Du behøver ikke at droppe alkoholen, du må gerne drikke, men begrænset.
Og det er aldrig sikkert at man får en alkohol forgiftning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]