Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg bruger normalt et stykke toiletpapir som filter, når jeg ryger tjubang. Nu har jeg hørt fra en kammerat der siger, at der går meget THC til spilde fordi det sætter sig i filteret. Kan dette være rigtig?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød
Jeg ved ikke om det er rigtigt, men hvis det er det ville jeg nok bare sætte en rist i hovedet..

Bruger kun toiletpapiret hvis jeg ikke her en rist til hoved.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Brug papir, det er way to klamt uden, har du kigget på papiret bagefter..? Tror det er begrænset hvor meget thc der sætter sig i det....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Highway 420
Sølvpapir?? læg lortet ned i hovedet og prik et par huller. Du kan bruge sølvpapirs hovedet 1-3 gange :)

Medlem

ganjabus skrev:
Sølvpapir?? læg lortet ned i hovedet og prik et par huller. Du kan bruge sølvpapirs hovedet 1-3 gange :)

Er det ikke noget med, at det skulle være ret usundt at ryge på sølvpapir? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Bruger selv en rist, virker fortrinligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
SteeLx^ skrev:
Brug papir, det er way to klamt uden, har du kigget på papiret bagefter..? Tror det er begrænset hvor meget thc der sætter sig i det....

Jamen bare du tager en cigaret og puster igennem et stykke toiletpapir - guess what.
Der er også mange der propper papir i deres bonger.. jeg fatter ikke tanken, for mig er det en tryghedsfølelse når jeg ryger bong, altså at jeg ikke får vand i munden så, men ud over det tror jeg ikke det gør ret meget, der fiser aligevelle en del forbi de papir, og altså... se det i øjnene det er ikke sundt, sådan er det.
Tror sku ærlig talt ikke det hjælper ret meget, jeg bliver i hvert fald lige sort / brun og fedtede på mine læber, om jeg bruger papir i min bong eller ej.

Til #2 post, jeg er sikker på han bruger rist, bare papir som ... ja som han siger.. et filter, eller ville der nok gå ildebrand i chubangen.
prøv uden, og når du finder ud at det er shit the same, borset fra du kan suge større lunger nu, så hvad ;) ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Kylling43 skrev:
ganjabus skrev:

Er det ikke noget med, at det skulle være ret usundt at ryge på sølvpapir? :)

Jo hold jer fra sølvpapir, køb riste istedet, de er lavet til formålet. Bruger man papir i røret så skift det efter hvert sug, det stopper nemlig hurtigt til. Efter hvad jeg har erfaret gør papiret ingen forskel på hvor skæv man bliver.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

bruger selv filter i flaskebonger, og rist i tjubanger, og gerne rist i min bong hvis jeg kan komme til det.

Har dog aldrig oplevet fedtede og brune læber efter jeg har røget bong, nogensinde?
Har dog oplevet vand i munden.. Ad.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Highway 420
skal virkelig ikk ku sige det men tror nu det er begrænset. hashrygning er noget giftigt stads...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Manze skrev:
bruger selv filter i flaskebonger, og rist i tjubanger, og gerne rist i min bong hvis jeg kan komme til det.

Har dog aldrig oplevet fedtede og brune læber efter jeg har røget bong, nogensinde?
Har dog oplevet vand i munden.. Ad.

Får du fat på noget ordenligt slasker galar en dag, så lav en bongmix og sug et grande hoved ( UDEN PAPIR OG RIST )
Gerne et med en lille bjertop på hvis du forstår ;) sådan et man helt bliver i tvivl om man overhoved kan suge...
You know what im talking about ;) hehe.

Sug shittet, riv et stykke toilet papir af, og tør det hårdt på læberne med det ( tvær det fedtet af )
Kig på papiret bagefter, og se det gyldenbrune / sorte slasker
Skrap det af og ryg det, nu er du en junkie ;) hehehe..

Jeg ryger aldrig med papir hvorfor skulle jeg det ?
Det ender bare med jeg sidder i min tåger, og har glemt at skifte det hele dagen, og pludselig er det vådt og klamt,
og enten ødeligger mit bonghoved, ellers også får jeg det i munden, hvilket er ... værre end vand.. meget værre.
vand får jeg kun i munden hvis jeg ryger på en ny bong og kommer til at suge for hårdt til,
eller ryger på sådan en ulækker hjemmelavet flaskebong...

Jeg ryger aldrig med rist, ad en brændt askesmag, hvordan skal jeg så slamme mit hoved ordenligt :) ?
nææh du.. en god høj cylle bong eller gobel bong, behøver ikke papir eller rist.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hehe, du har helt ret.
Plejer at putte papir i fordi at den bong jeg suger på, selvom den måler godt 50 cm, giver mig vand/snask i munden når jeg virkelig slammer et hoved.

Men vil da lige prøve og lave et ordentligt syg slasker hoved, og se om det sætter sig på mine læber :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er godt nok et stort hoved du ryger der manze :lol: det har taget dig en hel dag snart !
Så burde der vist også være slam på læberne hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]