Hvis nogle vil prøve noget heftigt og potent. Så lav en svampehonning..
I morges kl. 5 drak jeg en te med svampehonning, og det var specielt!!
En rejse, fyldt med vibrationer, mønstre og symboler:
Det var meningen at jeg ville holde mig vågen hele natten. Men sov vidst fra kl. 2-4. For kl. 4 vågnede jeg heldigvis pludselig op i min seng.
Jeg gik ind og lavede en Guayusa på 7 gram, mediterede med den.
Lavede en kop te og lod den afkøle. Og imens tog jeg et par sug Kaugoed.
Da teén var kølet af, rørede jeg en go spsk. svampehonning rundt i, og drak det hele på en gang.

Jeg sad med lukkede øjne og begyndte så småt at føle noget sært i min krop og mit sind.
Ca. en halv time senere begyndte det at gå rigtig på.
Jeg startede med at føle frygt. Men prøvede så at arebejde med frygten. Og så ændrede jeg vibrationerne, og forvandlede energierne.
Jeg hørte energierne.
Der var symboler og mønstre konstant. Og ind i mellem tolkede jeg symbolerne sådan at alt var forbundet med hinanden.
På min hjerteformede sten var der også pludselig rødelige mønstre. Ofte med skarpe rødelige prikker.
Jeg gik mange gange rundt om huset og prøvede at forstå det hele.
Inde i mit hus, låste jeg døren og havde nogle specielle oplevelser, som at chante. Og det var som om at det var svampene der gjorde det.
Jeg spillede også på min kalimba, og det var sært, men det fik mig en smule til at falde til ro.
På et tidspunkt kunne jeg ikke se min krop da jeg gik. "jeg" var bare.
Var bare abe. Dyr. Besat af noget højere!
Jeg var også bange for ikke at komme tilbage. Jeg følte at jeg måtte holde fast i den "virkelige" virkelighed.. Ellers vil folk se underligt på mig.
(men da det så gik af, tja.. Så er man jo lettert over at man faktisk kommer tilbage!)
Jeg oplevede hele mit liv igen, og tolkede det på ny. Men så var det som om at hele mit liv havde været en drøm!! -og at jeg så først lige havde vågnet op! Og det var som om at jeg pludselig forstod alt!
Senere da det så småt var gået lidt af, så gik jeg en tur i det grønne.
Men det var rimelig hardcore at ha fastet fra kl. 22-5, og så først kl. 5 få en Guayusa og en stor spiseskefuld honning ned i maven. Så jeg havde det ret mærkeligt i min mave. Ikke kvalme, bare en træng til at få noget ordenligt ned i maven..
Rejsen var meget potent, og meget bevidstheds udvidende!!