Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 10:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Er det bare mig eller synes i ikke også at coke kan gå hen og nærmest blive lidt bevidsthedsudvidende trip agtigt eller mere fucke lidt med hjernen(Lyde og sanseoplevelser osv.) når det ryges? Det har givet mig et totalt Rasmus radiomus lydtrip hver gang jeg har fået god coke. Det ska lige siges at når baggrundslydene har været helt mærkelige har det været IV. Ikke noget jeg anbefaler nogen!! Det skræmte mig sku sidste gang jeg gjorde så det er kun godtnok, men føler det er lidt samme rus som freebase, bare noget mere voldtsomt! Sorry for lidt offtopic, men er der nogen der har prøvet noget ligende? sådan en trip agtigt følelse?

Midlertidigt bannet
Brugeravatar

Altså ja når jeg har fået rigtig god flæk og indtaget voldsomme ( overdrevet ) doser nasalt så ja.
Så kan man godt blive gooodt mindfucked... jeg har prøvet at få for meget et par gange før.
Den ene gang lå jeg og brækkede mig ( kompi med alhkohol ) og det hele snurrede bare rundt -
Brækkede mig vær gang jeg rejste mig op eller indtog noget væske.

Men når det ryges ( ikke fordi jeg anbefaler det ) får jeg altid et bevidstheds udvidende trip.
Lyde bliver anderledes - især det visuelle, det hele er lidt " flotter " eller hvad man siger, og man bliver glad... behagelig inden i.

Lige indtil det forsvinder igen og man skal have mere... yuk ! det er bestemt ikke fedt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]