Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 07:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hey psy - lidt syg overskrift, men det bedste jeg kunne finde på :D

Det det handler om er at flere af mine venner snakker om at de har smidt utrolig mange kg ved at kombinere 2 stoffer.
En af dem snakkede om amf, og et andet drug jeg ikke lige fik fat i.
Synes det lyder lidt utroligt - Nogen der ved hvilke stoffer der har denne evne? eller får den når de er kombineret.
Ved da fra mig selv af at når jeg er på amf - har jeg hverken lyst til at spise eller drikke andet end vand.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
Ville lige give mine tanker og erfaringer omkring det emne...

Jeg har selv haft brugt Amfetamin over en periode på 8 år.
Jeg gik fra at være en ganske nydelig tidligere soldat på 85kg til at veje godt og vel 130kg på det højeste.
Så kan godt være du kan tabe dig mens Amfetamin virkningen er der. Men man ender som regel altid med at spise det forkerte eller for meget nå man en gang bliver sulten igen.
Så tvivler på det, og det er så absolut heller ikke særlig sundt for din psyke eller fysik.

Jeg har tabt mig lidt over 15kg siden jeg stoppede mit (mis)brug. Ved at ændre på kostvaner og komme lidt mere ud i den forunderlige moder natur.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er en utrolig usund måde at tabe sig på. De taber sig jo kun fordi, de overbelaster kroppen så meget og helt sikkert ikke får nok næring.
Nu ved vi ikke, hvad det andet stof i kombinationen er, men det lyder ikke sundt, hvis de taber så meget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Vil tilslutte mig, og sige at det er en utrolig lam idé.

Kost og motion er vejen frem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det er vel sådan set irrelevant hvad det andet stof er, uanset hvad er det ikke tilrådeligt at tage amfetamin hver dag, der er alt for store risici forbundet dermed.

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Jeg brugte også amf til at smide de overflødige kilo. Hvilket jeg nu stærkt vil fraråde dig ligesom alle andre. På et halvt år havde jeg smidt 17 kg. Og for at være ærlig lignede jeg mest af alt en syg udsultet junkie.
Droppede amfen, og er nu kommer op i normal vægt igen. Og får endda komplimenter med hvor sund jeg ser ud. :D

Som BehindMind skriver er kost og motion vejen frem. brug eventuelt lidt penge til en diætist. De er super dygtige til at ligge en fornuftigt kostplan til dig, hvor du hurtigt vil kunne se resultater. Og endnu bedre, det vægttab er varigt. Hvis du sniffer dig selv helt ned med amf, kommer du til at se udsultet og syg ud. Når du en dag stopper igen og tænker nu jeg tynd nok, vil din krop blive grim, og du vil tage en masse på, alle de forkerte steder. Plus psyken, er ekstremt kvæstet efter sådan et par måneder. Kørte selv sådan et ræs i ca. 1 år. Har brugt et ½ år på at komme mig oven på amf'en igen... (psyken)

Spis en masse sund mad, hold dig væk fra sukker (sodavand slik osv) og tag op og træn 2-3 gange om ugen og eventuelt en dag, hvor du løber en tur - så skal du nok blive en flotter fyr ;)

Sidste godt råd til kost:
Morgen - spis noget med fuldkorn (allbran med fedtfattig youghourt, eller havregryn uden sukker med skummet mælk)
Mellemmåltid: 2 stykker knækbrød uden smør - med fedfattigt kødpålæg, + et stykke frugt.
Frokost: rugbrød med magert kødpålæg, eller en salat med lidt pasta og kylling/andet kød.
Mellemmåltid: et par gullerødder og evt en klap sammen med rugbrød / knækbrød
Aftensmad. ja lidt variation - dog masser af salat og magert kød fx. Hold dig fra store mængder kartofler pasta ris osv.
Om aftenen evt et stykke frugt mere.

Drik minimum 2l vand om dagen, også gerne lidt mere hvis det er. Også husk motion motion motion.
Dette virkede ihvertfald rigtigt godt for mig. Det gælder om at få en masse energi ind, for at holde din forbrænding oppe. Dog skal det selvfølgelig være sundt det du stopper i dig ;)

Sorry det står lidt rodet, men sidder og halvstresser på arbejdet samtidig. :)

Midlertidigt bannet
Brugeravatar

Samme her !
Lad vær med at tabe dig på stoffer, det kan godt være det er den nemmeste løsning,
og hurtigste, men du kommer til at fortryde det min ven.

Du mishandler din krop så grumt !
Du skulle hellere ta at spise noget sundt og grønt,
dyrke noget motion og leve idet hele taget sundt.

Brug ikke stoffer på den måde ven..
Du skyder dig selv i foden så grumt.

Medlem
Brugeravatar

Amfetamin-Slankekur Overstået
Der er en tråd her om amfetamin slankekur :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
Til en "god" måde at tabe sig på, kan alle stimulanser stortset bruges du skal bare have et misbrug stort nok til at du ikke har råd til mad. :lol:
Kender flere der har tabt sig meget/eller bare er tynde fordi de har taget rimeligt mange stoffer over flere år. :shock: hvilket umuligt kan
være en sund form for tynd.

ps
Hvis du skal i form så pas på det ikke blir alt for grønt, for man skal altså bruge en del protein og kulhydrater for at opbygge muskelmasse.
Kender to der går meget op i deres form osv. og de æder som svin for at holde formen, da de træner ca. 4-5 dage om ugen.

Medlem
Brugeravatar

Eller kan du køre en hcg kur, regner selv med at køre 30 dage inden sommer http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=39936

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]