Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 14:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Taget med amf
Junior medlem

Hey

Ville høre om nogen kunne hjælpe mig
jeg var i byen i dag og var så uheldig at blive taget af politiet med noget amf.
de skrev mig ned for et halvt gram (jeg tror nu selv der var en del mindre) jeg har hørt at hvis man bliver taget med lidt kan man være heldig at slippe med en advarsel og jeg ville høre om ikke der var nogen der vidste hvor grænsen går fra advarsel til bøde

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvis de har skrevet en sag på dig kan du godt forvente at modtage en bøde, at det er hvidt pulver du er blevet taget med fremfor hash gør heller ikke dine chancer for kun at få en advarsel mindre. Normalt informerer betjenten om at du vil blive sigtet i sagen og hvis du vedkender dig forholdet slipper du for at komme i retten og modtager en bøde. Denne kan du få halveret hvis du studerer eller er på dagpenge.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Mig bekendt kører de stadig nul-tolerance, dvs der ikke er noget, der hedder en advarsel længere. Du får nok desværre en bøde på 2000kr, og så skal du passe på fremover, for taksten stiger fra gang til gang :S
Mht vægten, så burde de kontrolveje den når de kommer til stationen, og så bliver du kun sigtet for det du har haft.

Junior medlem

tak for hjælpen... 2000 kr. det var sku da noget pis havde ellers lige håbet på at kunne klare frisag

Junior medlem

hey! jamen havde samme problem for en lille måned siden ,.
men da jeg blev taget truede de mig med jeg ville få plet på min staffe attest men hviste sig bare at være tomme trusler, for politiet mødte op hos mig i fredags for give mig nogle papir på det spurgte jeg ind til det,. og ja hvis man blir taget med det koster det 2000kr og det en bøde sag så det vel bare som at blive taget uden togbillet 4 gange :/

Medlem

Fordelen med bøder er at de ikke forrentes :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]