Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 09:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: desperat mand
Junior medlem

Jeg har fixet flydende metadon i omkring 24år og prøver alt for at få det til injektion da min krop ikke kan klare 150 ml sokkervand hverdag, kan do give mig et råd ,jeg opfylder alle betingelser og lidt til. Jeg er lige blevet 41,5 år og jeg ville også nå 50 år, alt efter det tager jeg som en foræring da jeg har været død 2 gange og blevet genoplivet med saltvand flerer gange ind jeg bryder om at tænke på,På forhånd tak en desperat mand.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hey :)
Er glad for at du henvender dig herinde med dit misbrug. Hvis at du har fixet opioider i omkring 24 år, vil jeg på det stærkeste råde dig til at henvende dig til et behandlingscenter, hvor at de vil kunne afhjælpe dig med dit misbrug og du vil kunne genopbygge et almindeligt liv.
Hvis du virkelig ønsker, som du selv siger, at fylde de 50, tror jeg at du er nødt til at tage en 180 graders vending angående dit stofforbrug. Hvis du er blevet genoplivet 2 gange på grund af dit misbrug, burde dette være motivation nok til at forsøge et stop. Uden at det skal lyde for hårdt, så synes jeg at du skylder dig selv, og dem omkring dig at ligge nålen væk for evigt! Det er ikke nogen holdbar levevej det du har gang i lige nu!
Håber det bedste for din fremtid, for der er ingen der er tjent med at dø før tid på grund af rusmidler!

Venlig hilsen
Obama

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Frank

Altså skal det forståes sådan, at du fixer det sukkervand du får dit metadon i? For det er selvsagt enormt skadeligt for dit kredsløb, men det vel også det du mener med at du ikke kan klare det mere...

Hvad med suboxone eller subutex, er det noget du har prøvet eller undersøgt? Jeg ved ikke så meget om det, og ved ikke om det er et brugbart alternativt når du har fået metadon så længe.

Jeg ved ikke så meget om hele emnet, men hvis du fortæller lidt mere om det hele og om hvad du har forsøgt dig med, kan det være der en nogle andre der har nogle idéer. Håber at høre fra dig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]