Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 07:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Jeg undskylder vis det har været oppe før, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det med MDMA tømmermænd. Folk jeg har hørt fra har redoseret over en hel aften, og siger det er forfærdeligt dagen efter. Men er det virkelig så slemt når det kun er 1. dosering. Jeg er helt ny til MDMA, og regner med at det er en passende dosis.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Tror der er meget stor forskel paa person til person.

Personeligt har jeg aldrig haft det skidt dagen efter jeg har indtaget mdma, ogsaa selvom jeg jeg har redoseret op til flere gange. Faktisk har jeg det som regel bedre end jeg har det normalt.

Men jeg kan godt opleve en lettere mut tilstand et par dage efter, men ikke noget der betyder det helt store. Faktisk oplever jeg tit den samme muthed, hvis jeg har indtaget alkohol og cannabis.

Medlem

Det afhænger af hvor rent dit stof er, og hvem du er. Jeg har oplevet kvaliteter, hvor man godt kunne nuppe 150 uden at gå ned, og jeg har oplevet at være helt nede efter 110 mg. Start med 90 mg, hvis det er nyt for dig. Der er ingen grund til at overdrive sin indtagelse, du kan altid prøve igen om et par måneder.

Mange oplever at have 5-10 oplevelser før der opstår nævneværdige bivirkninger, men du kan ikke vide noget om det på forhånd.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Takker for svarende. Prøvede at tage det her igår, valgte 100 Mg. Dejlig dejlig fornemmelse, noget man for lyst til igen, men må nok vente indtil der er en speciel lejlighed. Men ikke helt vildt, så ved ikke hvor rent det er. Idag har jeg overhovedet ikke haft nogen former for tømmermænd, andet end lidt tung i hovedet, så det er da til at overleve.

Medlem
Brugeravatar

oplever ikke så meget tømmermænd af det. Det kan nok bedre kaldes afterglow :)
selvfølgelig er man lidt træt i kroppen, det tror jeg ikke man kommer udenom.

Medlem
Brugeravatar

Jeg får en del tømmermænd af skidtet men syntes et par stærke joints gør det hele super lækkert igen :) ligesom om at trippet blusser lidt op igen dagen efter..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]