Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 08:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grenaa
Tid til at udtrykke sin mening :)
Jeg synes at det er helt i orden, at poste dette musik hehe. Free rights har altid været mine punkter i livet :)
Men jeg skal selvfølgeligt være ærlig, og jeg synes bare ikke man kan kalde dette for musik. Hver eneste gang jeg hører dette "musik" sætter det rod i mit hoved, og man kan ikke tænke klart. Jeg er sgu mere ovre i psychedelic genren hehe. Og angående den diskussion om swastika tegnet, så er det sgu ligemeget om det bliver vist,,, så længe det ikke går i sammenhæng med Nazisme. Og hvad satan laver Illuminati symbolet i filmen xD
Nå... det var så min mening ;) Og for alle dem som evt. skulle være interesseret i noget chill/ambient, så er Solar Fields og Androcell nok lige noget for jer :)

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

N13153N skrev:
Tid til at udtrykke sin mening :)
Jeg synes at det er helt i orden, at poste dette musik hehe. Free rights har altid været mine punkter i livet :)
Men jeg skal selvfølgeligt være ærlig, og jeg synes bare ikke man kan kalde dette for musik. Hver eneste gang jeg hører dette "musik" sætter det rod i mit hoved, og man kan ikke tænke klart. Jeg er sgu mere ovre i psychedelic genren hehe. Og angående den diskussion om swastika tegnet, så er det sgu ligemeget om det bliver vist,,, så længe det ikke går i sammenhæng med Nazisme. Og hvad satan laver Illuminati symbolet i filmen xD
Nå... det var så min mening ;) Og for alle dem som evt. skulle være interesseret i noget chill/ambient, så er Solar Fields og Androcell nok lige noget for jer :)

Det er godt du kan fortælle os hvad der er musik og ikke musik. Ser du, alle os der hører den slags vi TROEDE bare det var musik. Nu du har oplyst mig om hvad der er musik og ikke er musik, skal jeg nok stoppe med at lytte til det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
næsten alle i denne tråd skrev:
bla bla bla... ligegyldighed... bla bla bla..

:roll:

jeg vil opfordre til at vi for fremtiden undgår diskussioner som "er det her kunst?", "er det her musik?" "hvad konstituerer ægte musik/kunst?". det ER og bliver en gang studentikost tørspilleri. kan man ikke bare sige om man synes noget er godt eller skidt og prøve at argumentere for det. argumentationsdelen er ofte svær, da musik er et selvstændigt sprog som ikke altid nemt lader sig oversætte til alfa-numerisk.

jeg synes egentlig ikke nummeret er godt, og Kid Kishore er jeg ikke ubetinget begejstret for. derimod synes jeg, som jeg også tidligere har tilkendegivet, at Kristian Vester er en fantastisk unik person, som tænker radikalt anderledes fra de fleste mennesker. den slags personer har vi brug for, fordi de kan hjælpe os til at reflektere på vores egen tænkning. det er uheldigt at så mange føler sig skræmt og truet af det de ikke forstår. men så prøv at se indslaget med den mekaniske fugl. det er et "TRUE WORK OF LOVE" som jeg ser det.

Senest rettet af Edward Coke 04 maj 2010 18:28, rettet i alt 2 gange.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
næsten alle i denne tråd skrev:
bla bla bla... ligegyldighed... bla bla bla..

:roll:

Et godt eksempel på en ægte fan! :cheers:

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
skulle du monstro være et eksempel på en ægte idiot?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Ja det virker umiddelbart saadan, jeg synes de stort set alle halugenlampes indlaeg er gode og jeg tager hatten
af for at du gider skrive saa lange velskrevne indlaeg.
Thumbs up :-)

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
roche skrev:
Noget siger mig at psy's brugeres musiksmag er lavet af pubæ : )

Jeg går ud fra, at du mener det samme om IByens journalister? :D

Kid Kishore er nok det mest nyskabende, der er sket for den danske undergrund i laaaaaang tid!

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
Konservatorium anmelder lydkunstner for tyveri

Sidste uge modtager en lydtekniker på Det Jyske Musikkonservatorium i Århus en musikvideo.

Videoen er over fem minutter lang, og så viser den noget, teknikeren mener, han kan genkende. En lydeffektmaskine med navnet Eventide H8000.

To uger før er der blevet stjålet præcis sådan en maskine fra et af konservatoriets lydstudier. En maskine, der koster et sted mellem 30.000 og 40.000 kroner.

Tyveriet har konservatoriet meldt til Århus Politi, men der er ikke fundet nogen mistænkte.

http://politiken.dk/kultur/musik/article968406.ece

:lol:

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Haha, klasse :D foragteligt tyveri, selvfølgelig..... :wink: men ikke desto mindre spændende

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Highway 420
Okay, sorry, no offense, men tag uddannelsen, og hvis i har den, brug den, for det i laver nu tror jeg ikke på i kommer længere med end små gigs som spillestedet ansætter jer ved for at fylde årets skema ud. Sorry boys, tilbage til tegnebordet.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
ganjabus skrev:
Okay, sorry, no offense, men tag uddannelsen, og hvis i har den, brug den, for det i laver nu tror jeg ikke på i kommer længere med end små gigs som spillestedet ansætter jer ved for at fylde årets skema ud. Sorry boys, tilbage til tegnebordet.

Albertslund Terror Korps, som minder en hel del om det fra den postede video og som er fra samme label, spillede på Roskilde forrige år...

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Albertslund terror korps.... hvad terrorisere de ? den danske musik smag ? det tror jeg på.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]