Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 07:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hola hola

Har lige nogle spørgsmål om MDMA. Lige lidt om mig og den første gang. Er 24 år, fra Kbh. og blev præsenteret for det for første gang for ca. 2 måneder siden. Jeg læste en masse om det og besluttede mig for at prøve det med nogle venner.

Og det var virkelig en fantastisk oplevelse. Helt vildt og jeg har derfor tænkt mig at gøre det igen. Men har lige nogle helt konkrete spm. Her kommer de:

1. Er der nogen som har et link til, hvor man kan købe en god og troværdig vægt?

2. Er der nogen som har et link til, hvor man kan købe de her testkits og som kan forklare lidt om dem. Hvad er nødvendigt?

3. Jeg kender ikke ret meget til hordan man får fat i det her MDMA og ved godt, at man ikke som sådan må diskutere det herinde. Men det her er mere et generelt spørgsmål. Hvis man er villig til at betale overpris for det kan pusherne så normalt skaffe bedre kvalitet. Altså arbejder de normalt med flere forskellige kvaliteter?

4. Hvis man skulle få fat i piller, kan man så knuse dem og sniffe dem?

Håber i kan hjælpe.

MVH Guldhammer

Dedikeret medlem
Brugeravatar

1. og 2. er der ingen der kan hjælpe dig med da det ikke er tilladt at linke til forhandler! Kig lige i regelsættet engang. ;)

4. Nej! For det første sniffer man ikke piller. De virker bedre ved oral indtagelse! For det andet, indtag ALDRIG ecstacy i pilleform. 99.99 gange indeholder de rent faktisk ikke MDMA, men et andet skod stof som du bestemt ikke har lyst til at indtage. Hvis du vil købe pille, så skal du have fat i et Ez-kit eller sådan noget tror jeg de hedder. Gør dig selv en tjeneste, lad være med at spise nogle piller du ikke ved hvad indeholder. Du kan komme til at fortryde det senere.

Velkommen til. Undskylder et lidt rodet indlæg. Det er sku ret tidligt. ;)

Junior medlem

Geografisk sted: København
Pillerne virker både hurtigere og kraftigere ved at sniffe dem...men det kan ikke anbefales, fucker næsen op

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Aristos skrev:
Pillerne virker både hurtigere og kraftigere ved at sniffe dem...men det kan ikke anbefales, fucker næsen op

Drop det nu forhelvede! De virker jo ikke bedre. De virker hurtigere ja, men de virker heller ikke nær så længe som når man spiser dem.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Arthur Spooner skrev:
Drop det nu forhelvede! De virker jo ikke bedre. De virker hurtigere ja, men de virker heller ikke nær så længe som når man spiser dem.

Kunne du ikke svare i en lidt pænere tone? Desuden er det vel en smagssag. Faktum er at biotilgængeligheden er højere når man bypasser first-pass metabolismen, f.eks. ved at indtage stoffet ved insufflering. Jeg kender flere som foretrækker at indtage MDMA nasalt, hvad enten det drejer sig om rent stof eller tabletter. At det så er en dårlig idé at sniffe tabletter fordi man reélt ikke aner hvad der er i, og fordi det kan være pænt modbydeligt at få alle de tablethjælpestoffer og andet snask i næsen er en anden sag.

Medlem

kan man snakke om first-pass metabolismen omkring en pille eller pulver for den sags skyld, man ikke ved hvad er..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
bolle skrev:
kan man snakke om first-pass metabolismen omkring en pille eller pulver for den sags skyld, man ikke ved hvad er..

Ikke kvantitativt, men medmindre det drejer sig om et pro-drug, kan man sige med ret stor sikkerhed at area-under-curve af det aktive stof vil være højere når man ikke starter med at sende stoffet en tur gennem maven, og dermed leveren.

Medlem

et pro drug ? professionel stof ?? .. man kan vel ikke bare kigge på noget hvidt pulver, eller en pille der ligger på bordet, og afgøre om man får mest ud af at knuse den, eller spise den. ? det var såmænd bare mit spørgsmål.

Insane psychedelia user!

bolle skrev:
et pro drug ? professionel stof ?? .. man kan vel ikke bare kigge på noget hvidt pulver, eller en pille der ligger på bordet, og afgøre om man får mest ud af at knuse den, eller spise den. ? det var såmænd bare mit spørgsmål.

Et pro-drug er et stof som i sig selv er inaktivt, men nedbrydes til det aktive stof i kroppen. Den slags stoffer kan det bedst betale sig at indtage oralt. Det gælder f.eks. kodein og tramadol, de virker dårligere ved insufflering.

Medlem

så nej eller ja ? det må da næsten være et nej -- :peace:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Ved nasal indtagelse, burde MDMA virke kraftigere end ved oral indtagelse?
IMO er MDMA fedest oralt, da rusen varer omkring 40-60% længere tid end ved nasal indtagelse.
Man kunne også space sit nasale indtag ud, ved at indtage, x antal mg over 2-4 timer.
-Feks. 80mg til at starte med, også redosere løbende.

Har dog næsten, altid selv indtaget mit MDMA oralt.. Men vil prøve den overstående metode^^ næste gang jeg er så heldig, at støde på noget MDMA ;)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

Ok mht. 1 og 2 er der så nogen der kan forklare mig hvad jeg skal kigge efter når jeg skal finde en god vægt. Ok det er måske ikke så svært. Men mere når det kommer til her test-kits. Hvad er godt at have for at være på den sikre side?

Og er der nogen som kan hjælpe mig med punkt 3. Hvis man er villig til et betale ekstra kan man så normalt få bedre kvalitet hos pusherne? Har de normalt forskellige kvaliteter "på lager"?

hola hola.... tak for hjælpen so far.

Medlem
Brugeravatar

Hey, ang. vægt og test kit, kender jeg en fed fed side der hedder google.com. Pisse smart søgemaskine, hvor man kan finde mega mange ting ;)

Junior medlem

Ingenium:

Pleease....

"Ok mht. 1 og 2 er der så nogen der kan forklare mig hvad jeg skal KIGGE EFTER når jeg skal finde en god vægt. Ok det er måske ikke så svært. Men mere når det kommer til her test-kits. Hvad er godt at have for at være på den sikre side?"

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Da det meste andet er besvaret, vil jeg blot give mit bud på en vægt. Jeg har en Tomopol P080, som jeg også har brugt til at MDMA dosering, og kan kun anbefale den. Jeg har ikke erfaring med testkits, desværre.

Junior medlem

Mange tak. Har lige købt sådan en vægt- eller dvs. bare P100eren men det er vel lige meget.

Andre gode mærker på testkits? Der findes jo mange forskellige som kan teste for alt muligt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Guldhammer skrev:
Andre gode mærker på testkits? Der findes jo mange forskellige som kan teste for alt muligt.

De mest populære hedder EZ-test kits (det var også skrevet tidligere i tråden :wink: )

Junior medlem

Tak tak.... Er der nogen der ved det med om pusherne som oftest har flere kvaliteter på lager? Og om man kan få bedre kvalitet hvis man er villig til at betale ekstra eller overpris?

Site Webmaster
Brugeravatar

Guldhammer skrev:
Tak tak.... Er der nogen der ved det med om pusherne som oftest har flere kvaliteter på lager? Og om man kan få bedre kvalitet hvis man er villig til at betale ekstra eller overpris?

Totalt næppe.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Det kommer vel helt an på hvem du handler med. Nogle har bare 1 vare, mens andre holder de sorteringer som der er betalere til.
Hvis det MDMA du får, er i pæne krystaller (ala himalaya-salt), er det med sandsynlighed så godt som fuldstændig rent.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]