Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 09:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hovedstaden
Hej alle sammen, jeg håber at nogen vil tage sig tid til at svare på mit spørgsmål, da jeg er ret ny indenfor denne verden. Tidligere har jeg prøvet amf, kokain og hash og haft det fint med det. For nogle måneder siden prøvede jeg så methedrone 2 gange, og alt blegnede ligesom ved siden af. Aldrig har jeg haft det SÅ lækkert! Nu har jeg så kunne læse mig til, at det er lidt for farligt at lege med. Men hvad har jeg så nu af valg-muligheder? MDMA lader til at være næsten umuligt at skaffe, det ville ellers være det oplagte valg går jeg ud fra?

Sidste weekend, tog jeg kokain igen på en bytur, og godt nok var det ikke den allerbedste kvali, men damn hvor jeg bare kræver mere end friskhed efterhånden. Det endte med en god kop guldkakao så jeg kunne trippe over det i stedet. Øv.

Edit: Det skal lige siges at jeg har læst de første 17 sider igennem, men beklager hvis der er tråde alla denne allerede.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
At tage en lang pause simpelthen.. en kold tyrker.. du behøver jo ikke at være dopet 24/7 ?
Undskyld skal vist lige pille min glorie af ..... eller hvad man siger...

Men nej mdma er skam ikke svært eller dyrt at skaffe for tiden, man skal jo bare kende de rigtige mennesker.
Og det er skam ikke for at lyde som " jeg kan skaffe alt " men det er virkeligt ikke svært at få fat i, og jeg taler selvføgelig ikke om piller : )

Men jeg syndes du skulle tage dig nogle lange gode pauser fra alt... på måske.. tja... 50 dage ?
Så kan jeg love dig for at en normal joint vil få dig til at se skyer igen min ven ;)

held og lykke med det.

Mvh Roche

Junior medlem
Brugeravatar

roche skrev:
At tage en lang pauser simpelthend.. en kold tyrker.. du behøver jo ikke at være dopet 24/7 ?
Undskyld skal vist lige pille min glorie af ..... eller hvad man siger...

Men nej mdma er skam ikke svært eller dyrt at skaffe for tiden, man skal jo bare kende de rigtige mennesker.
Og det er skam ikke for at lyde som " jeg kan skaffe alt " men det er virkeligt ikke svært at få fat i, og jeg taler selvføgelig ikke om piller : )

Men jeg syndes du skulle tage dig en lang god pauser fra alt... på måske.. tja... 50 dage ?
Så kan jeg love dig for at en normal joint vil få dig til at se skyer igen min ven ;)

held og lykke med det.

Mvh Roche

Tak for dit hurtige svar. Jeg er BESTEMT ikke dopet særlig ofte, men kan godt se hvis mit indlæg kan læses sådan. Jeg er ikke så vild med at ryge joints, men det skyldes nok mest dårlige rulle-skills, men jeg indtager det vel et par gange om året. Jeg er faktisk en ret fornuftig tøs hehe, og da jeg studerer så går det ikke at være alt for dum ;)

Det var bare for at finde et godt party drug i stil med methedrone, nu hvor det er så usikkert.

Mht at kunne skaffe MDMA, ja...så kan min veninde ikke, og hun er den eneste med kontakter som jeg kender desværre.

Medlem
Brugeravatar

Du kan prøve med methylone ?

Junior medlem
Brugeravatar

zoede skrev:
Du kan prøve med methylone ?

Var det ikke nogenlunde lige så skadeligt?

Medlem
Brugeravatar

Sorry ville heller ikke få dig til at lyde som en " steso " ;)
Jamen så kan du jo prøve at lade vær med at tage noget som helst - til den dag du får fat på noget mdma :D
Så bliver der jo først noget at feste over igen ;) og så "dummer" det dig heller ikke ligeså meget : )
Bare husk at hold dig væk fra solbær ;) ej følg psy's wiki ude i " fakta om stoffer " på startsiden - og gå ind under mdma - så kan du føle mere sikker

roche

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Som "roche" skriver, så synes jeg også at den dér "Nu kan jeg ikke feste uden narko"-sygdom, som du udviser symptomer af, er noget tis.

Du skal helst kun tage stoffer, når du i forvejen er ovenpå og har overskud (fysisk, psykisk osv.). Ellers er der stor risiko for afhængighed ELLER nogle rigtig grimme oplevelser med nedture.

Og når du står i en situation, hvor du føler, at du ikke kan udfolde dig helt, og/eller ikke kan "være normal" uden stoffer, så skal du tage en pause og en dyb indånding.

Den dag hvor du ikke kan tage til en fest, hvor du enten "kun" er på alkohol eller er helt ædru, så er du ved at være ude i weekend-narkomani.
Det bør ikke være sådan, at du enten bliver hjemme og keder dig, og fravælger venner og fester, ELLER "er nødt til" at tage narko for at kunne få den fest-oplevelse du gerne vil have.

Medlem

giver dig ret i at når man har prøvet methedrone virker alt andet kedeligt ved siden af. og tror ikke MDMA er noget du ville kunne bruge i stedet (virkede ikke for mig) jeg har længe ledt efter et stof som methedrone som ikke var ligeså giftigt. methylone var tættest på udover mephedrone, men alligevel var det ikke tilfredsstillende nok til jeg ville bruge det. jeg prøvede så med gbl, men i længden er det bare ikke værd at udforske:( så gik jeg en anden vej som hedder lsd i små doser, og det når ikke methedrone, men det er hammer tæt på også virker det meget længere tid :)

Medlem
Brugeravatar

bolle skrev:
giver dig ret i at når man har prøvet methedrone virker alt andet kedeligt ved siden af. og tror ikke MDMA er noget du ville kunne bruge i stedet (virkede ikke for mig) jeg har længe ledt efter et stof som methedrone som ikke var ligeså giftigt. methylone var tættest på udover mephedrone, men alligevel var det ikke tilfredsstillende nok til jeg ville bruge det. jeg prøvede så med gbl, men i længden er det bare ikke værd at udforske:( så gik jeg en anden vej som hedder lsd i små doser, og det når ikke methedrone, men det er hammer tæt på også virker det meget længere tid :)

Hvad med et godt gammeldags julemix og så lige en snowball ved siden af ;)
tror du så ikke du ser skyer og flyver... lige væk fra din blegkolde døde krop ;D hehe

ej SÅ ! må jeg da lige tage mig sammen engang.

Er der virkelig slet ikke andet ? slet ikke ?
Kan man ikke engang værtsætte en dejlig skunk joint og nyde solen skinde, oven på en god indkøber bajer eller hva fanden de nu hedder ;) ?

Så er jeg da glad for jeg ikke fik nået at prøve det- da jeg blev tilbudt...
elsker min thc :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

HØKERBAJER! :D

Ellers lyder det da godt med en smule LSD. Sundt osv. Der var vidst en tråd om det for lidt tid siden. Folk skrev bare, at trådstarter hellere skulle tage noget mere :lol:

Medlem
Brugeravatar

Luftkaptajnen skrev:
HØKERBAJER! :D

Ellers lyder det da godt med en smule LSD. Sundt osv. Der var vidst en tråd om det for lidt tid siden. Folk skrev bare, at trådstarter hellere skulle tage noget mere :lol:

:) jeg får ellers altid hvad jeg ber om når jeg siger : jeg ska ha mig en indkøber - hos købmanden på staden :) men den smager sku godt.
LSD ? ......... hvad med en lang pause så det hele føltes lidt fedt igen, istedet for bare at springe ud idet ?
Det lyder lidt som det du gør..

Nå ? men altså... hvad så når du ikke syndes LSD lammer dig godt nok :) ?
Tager du så lidt heroin eller hvad ?

Junior medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Som "roche" skriver, så synes jeg også at den dér "Nu kan jeg ikke feste uden narko"-sygdom, som du udviser symptomer af, er noget tis.

Du skal helst kun tage stoffer, når du i forvejen er ovenpå og har overskud (fysisk, psykisk osv.). Ellers er der stor risiko for afhængighed ELLER nogle rigtig grimme oplevelser med nedture.

Og når du står i en situation, hvor du føler, at du ikke kan udfolde dig helt, og/eller ikke kan "være normal" uden stoffer, så skal du tage en pause og en dyb indånding.

Den dag hvor du ikke kan tage til en fest, hvor du enten "kun" er på alkohol eller er helt ædru, så er du ved at være ude i weekend-narkomani.
Det bør ikke være sådan, at du enten bliver hjemme og keder dig, og fravælger venner og fester, ELLER "er nødt til" at tage narko for at kunne få den fest-oplevelse du gerne vil have.

Jeg kan altså sagtens feste uden, men en gang imellem er det fedt med noget ekstra, men det må du vel kunne forstå eftersom du selv er på denne side. Jeg tog kokain for første gang for ca. 5 år siden og har kun indtaget hårdere ting end hash 7-8 gange indtil nu. Så jeg vil ærlig talt gerne spares for alt det dér!

Junior medlem
Brugeravatar

bolle skrev:

Okay, den havde jeg ikke lige overvejet. Troede ikke at det gav den følelse af eufori, talepres og friskhed? Men jeg har da endnu til gode at prøve LSD, så vil da skrive det bag øret hehe.

Junior medlem
Brugeravatar

roche skrev:
bolle skrev:

Hvad med et godt gammeldags julemix og så lige en snowball ved siden af ;)
tror du så ikke du ser skyer og flyver... lige væk fra din blegkolde døde krop ;D hehe

ej SÅ ! må jeg da lige tage mig sammen engang.

Er der virkelig slet ikke andet ? slet ikke ?
Kan man ikke engang værtsætte en dejlig skunk joint og nyde solen skinde, oven på en god indkøber bajer eller hva fanden de nu hedder ;) ?

Så er jeg da glad for jeg ikke fik nået at prøve det- da jeg blev tilbudt...
elsker min thc :(

Tro mig, jeg elsker også thc, især med en pils under solen. MEN det er bare noget helt andet, bliver ikke ligefrem i det vilde partyhumør hehe.

Medlem
Brugeravatar

Wow dine triple poster er altså ikke til at finde rundt i :D

THC gør mig abselut heller ikke i " party humør " :)

Medlem

Den ultimative trancefestivalkombination er svaret: Hest og syre FTW

Medlem

Hey Katomi. Der er ingen grund til at råbe op om weekend narkomani i dit tilfælde. Jeg har selv stået i noget der minder om din situation og savner også følelsen af det. Jeg har ikke fundet noget som kunne erstatte det, og det er ikke sikkert jeg gør. jeg synes ikke du bør eksperimentere med LSD på baggrund af et ønske om den eufori som mephedrone giver. Jeg synes du skal holde dine narkovaner på det niveau det er på nu, da det er tydeligt du ikke ønsker den helt store psykedeliske oplevelse eller være blæst udover alle grænser. Som jeg læser det du skriver virker det som om, du bare ønsker det lille ekstra pift til en bytur i ny og næ. Hold dig hellere til druk og coke og glæd dig til du kan prøve MDMA :) (for guds skyld ikke kiks)

Medlem

hahahahah dont do drugs ! back to school !!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
Hehe sorry for offtopic.
Men det lyder lidt som noget jeg "led" af i langtid.

Jagten på første gangs "trippet"
Du nå aldrig dertil igen.

Jeg er stoppet efter en længere periode med "selv medicinering" af min ADHD, som desværre lagde et for stort et pres på min psyke.

Men altså, MDMA på rekreational basis er nok det mest tilforladelige at "anbefale". Sørg for at finde noget i krystaliseret form, gerne Rav ag-tig farve.

Og pas så på med de RC's!

Medlem

MDMA har ikke noget at gøre med den virkning man får af methedrone. man bliver jo totalt speedet af det, næsten ligesom meth.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]