Manze skrev:
Nej, kan godt se det ville være surt med et loft pga man bruger skod frø - men samtidig hvad er chancen for at det sker i et førstegangs grow, udendørs grow?
Stor hvis man gør sit forarbejde korrekt... Har man bare et nogenlunde overblik over hvad det vil sige at gro hamp, så skal man sgu også ha' nogle gode gener, medmindre man er nærrig og er ligeglad med kvaliteten.
Manze skrev:
Ja, frø fra pot jeg har røget - ikke lige fra det batch vi røg, men ham jeg røg det med spurgte jeg ind til det og fik så at vide det var hans far der groet, og så viste han mig deres loft som var helt sat op til at udnytte hele loftet til grow.
Så faldt jeg i snak med hans far om det da han lige netop var ved at vande da vi var deroppe, og han gav mig en håndfuld frø og sagde det var fra den samme plante vi lige havde røget og det var frø fra hans allerførste planter - dvs 47 år gamle frø, og det strain havde han altid groet udenfor, så mon ikke jeg kunne få liv i dem.
Så ja - frø fra pot jeg havde røget.
Ah, men det var ikke det du skrev:-)
Du skrev man kunne købe noget pot, tage frøene fra og bruge dem. Men det var jo så ikke det du gjorde i dit tilfælde, der fik du jo nogle frø fra ham der havde groet potten.
Der er en væsentlig forskel...
Bumsen skrev:
jeg har lige et spørgsmål til...når jeg nu skal ligge dem over i potte planter skal jeg så ligge gødning i fra starten eller ka jeg godt vente til senere??
Hvis du planter dem over i nye potter med frisk, gødet jord, så skal du ikke gøde dem før de har spist al næringen i den nye jord.