Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
hey. har fået fat i en røg som blev presset i 200g plade. og i midten af den var der en "anden" kvali som var en del bedre, selvom selve pladen var rimelig heftig, den "dårlige" kvali var stadig sidssyg godt og skulle ikke bruge andet end 0,2. og når man har en lille klump i håden var den sort og vildt blød. fik afvide at kvaliteten under den her var den som gik for kasmir på staden. .
nogen der har en eller anden form for kendskab til denne røg.? skal lige siges at jeg kun så pladen og købte kun en lille smule. :)

ved godt at det kan være alle mulige slags, men det KAN jo være nogen ved noget om den. :)

Medlem

Geografisk sted: Århus
Er der noget print ? Lyder nemlig lidt som noget paki jeg har fået i en overgang - Men den var dog ikke inddelt i "Dårlig - God" selvom det måske kunne ligne.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
du har fået en klump tørret plantemateriale med gummie og lidt olie i :D
Ej... men... bare fordi det er sort og klistret betyder det jo ikke det er bedre...

Jeg fik engang en 100g's plade inde fra staden af noget... mærkeligt noget...

Skar man det over i midten var det " mælke-choko brunt " ude i kanterne, men helt inde i midten var det kuldsort.
Det var skam en udemærket ryger , vi blandede dog bare shittet , altså det mørke og lyse...

Men sårn har jeg set ret meget røg der er fra staden `?
Det plejer ikke at være nogen special psycho røg.. og nu syndes jeg nu også at stadens cashmir er noget værre fusk...
Men den var helt okay...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
den her, var virkelig god. det er den bedste røg jeg nogensinde har prøvet. det var mere fordi jeg godt kune tænke mig at ryge den igen. har prøvet at ryge noget som var sort og blød som egentlig ikke var så godt, så ved godt at sort og blød ikke er ensbetydende med at den er g0d. :)

Medlem

Fedt at du undgår at svare på mine spørgsmål. Held og lykke i din søgen. :sucks:

Junior medlem

Lyder som om du har fået noget fra en Charas eller Manali- strain omkring himalaya/nepal/indien - området...eller måske har de bare blandet noget op :)

Medlem
Brugeravatar

tja... de kunne måske også bare ha taget en 90er tjald og lagt den i colabad i 20 minutter ;) ? hvem ved ...
EJ nu styre jeg mig sku ! man kan selvføgelig få en god basker på staden uden tvivl, jeg kommer bare andre steder - da jeg er træt af at blive taget i røven når min mand/ ( my man ) ikke er til stede.... FUCK DET LØD BARE SÅ SJOVT !!! haha... men i ved hvad jeg mener ;) ikke ?

Medlem
Brugeravatar

Kender den godt. Ryger den selv meget for tiden - Synes også den er møg go'.
Ved ikke om jeg synes det sorte er bedre end det lyse. Har ikke selv tænkt over at sammenligne det så meget, men et par af mine venner som har røget den rigtig meget siger at de ikke kan mærke forskel på det lyse og sorte - Desuden bliver den lyse også ret mørk når man smuldrer den, så mon ikke det er nogenlunde det samme. Den sorte er måske bare blandet op med noget uheldigt ifht. den lyse ;)

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Hvis i skal ha jer en god en så gå efter " bagmandens- eller bagårdens - natryger "
Det er et lille øgenavn den har fået da man tit... bliver lidt træt :D hehe

Den syndes jeg nu er okay... har løbet ind i mange " fusker " versioner af den før, men den rigtige af dem slår næsten de såkaldte " numseæg "

Dedikeret medlem

Den lokale har lige fået noget sort hash, der er helt uhyggeligt blødt selv når det ikke har ligget i lommens varme. 1 gram kostede 2/3 af hvad en lysere hash koster der, så jeg var selvfølgelig virkeligt glad. Sort hash er efter min mening meget, meget lækkert. Det var dog ikke tilfældet med dette; smagen var fin og duften endnu bedre - men den slog bare slet ikke. Jeg røg en hel joint - 0,5g - uden at kunne mærke noget som helst. Så man skal sørme passe på med sort hash, det kan sagtens være skodhash. Jeg har dog en høj tolerance, men 0,5g af den 'ægte' skulle meget gerne sende en til månen og tilbage.

Medlem

Generelt plejer jeg at have den holdning til sort hash: Køb kun hvis du er sikker på hvad det er. For så kan det virkelig være noget der slår med en hammer :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]