Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 03:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

er det muligt og hvordan er det ? :)

det er 10mg Motiron piller.

Junior medlem

Hej peterpan
Ja det er muligt, du skal knuse pillen og ellers bare sniffe det, har prøvet det.
Men vil sige 10mg kan du ikke mærke noget som helst ved.
Desuden bliver du ikke "høj" af at sniffe Motiron, men man bliver mere opkvikket ;)

Junior medlem

bare iorden :) mange tak for svaret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det aldrig særlig smart at sniffe piller - der kan være ting som ikke er ment for et næsebor i sådan nogle sataner.

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er desuden heller ingen mening i at sniffe dem da de virker bedre ved oral indtagelse. Piller er piller, pulver er pulver.

Medlem

Sikke noget pjat, Arthur.
Onset er hurtigere og kraftigere ved nasal indtagelse; varighed noget kortere.
Piller er piller, knuste piller piller knust til pulver.

For jomfruer kan 10 mg nasalt godt give fin effekt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

psyduv skrev:

Du er pjat! Onset er hurtigere, ja. Men IKKE kraftigere! Og som du selv siger er virkningenens varighed også kortere. Desuden indeholder piller også bindemidler som der ikke er behagelige at indtage nasalt.
'
:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Psyduv - jeg tror du skal læse lidt facts inden du kommer med dit.... street DIY knowlegde.... Fordi det var da NOGET pjat du lukker ud.

Piller er ikke lavet til at sniffe BASTA - hvis det aktive stof deri bruges nasalt er der lavet en opløsning med molekylet i, derefter kan det administreres nasalt, som f.eks diazepam til slagtilfælde........ I en opløsning og så i næsen... Ikke knuse knuse og så i næsen!!!

PLUR

Admin
Brugeravatar

Jeg synes også det er en dum ide at sniffe tabletter. Nu er der ikke så grumme ting i motiron, men mange tabletter inde holder nogle ting, som er noget rigtig skidt at få op i næsen. I ødelægger jeres slimhinder, og det er helt unødigt, når i ku spise de tabletter i stedet.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Elven_Raver skrev:
Psyduv - jeg tror du skal læse lidt facts inden du kommer med dit.... street DIY knowlegde.... Fordi det var da NOGET pjat du lukker ud.

Piller er ikke lavet til at sniffe BASTA - hvis det aktive stof deri bruges nasalt er der lavet en opløsning med molekylet i, derefter kan det administreres nasalt, som f.eks diazepam til slagtilfælde........ I en opløsning og så i næsen... Ikke knuse knuse og så i næsen!!!

PLUR

Er der nogle måde at rense pillerne på ?? syntes de har en rigtig god virkning på mig, men det bekymre mig lidt at der skulle være ting og sager i der ikke burde komme i næsen...

Ja kunne selvfølgelig bare æde pillerne som de er, det var nok også det min læge mente da jeg fik dem..... men er det samme "rus" jeg får ud af det ? ( har ikke prøvet i nu hehe. )

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det er den samme rus du får. Det tager nok en times tid før de begynder at virke, men du får længere og bedre virkning. Plus at du slipper for at snuse det. :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Vil gerne lige sige at man altså FÅR en mere euforisk virkning af at sniffe ritalin. Det er da meget muligt at det ikke er særligt sundt :roll:

Men jeg har selv oplevet kraftigt euforiske effekter ud af 20 - 40 mg nasalt, hvor at ved oral indtagelse af f.eks 40-60 mg ikke giver noget særligt udover stærk opkvikning. (det her er altså høje doser, start lavt ud hvis du ikke har prøvet det før - for nogen kan selv 5-10 mg i næsen give en kraftig stimulerende virkning, folk er forskellige)

- Abraham Lincoln

Junior medlem

psyduv skrev:

Jeg oplever at blive friskere af 10 mg motiron, men for mig er der også langt mellem stimulanserne - udover koffein som effekten af motiron for mig ikke er langt fra.

PS: piller er tabletter! Basta

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Er det ikke bare forskelligt fra stof til stof og pille til pille ? og hvad det er man indetager og hvordan ?
Og fra person til person osv ? jeg oplever fek.s ved mdma at onset er hurtigere, men kortere og ligeså kraftigt som ved oral indtagelse ( ved godt det ikke er det samme ) ;)
Men æder jeg det vare det i utroligt langt tid ( syndes jeg ) og føltes meget kraftigere, og helt anderledes..

Som coke - det fortrækker jeg at ryge pga det hurtige onset og " hammeren i hovedet " det nærmest giver i nogle sekunder, imens andre langt hellere vil sniffe nogle strejer fordi de syndes det føltes bedre, imens jeg syndes det andet føltes bedre osv .... det her kan jo diskuteres i al evighed :D
Men btw for en god ordens skyld må jeg nok også bare gå med på " pøblens " snak og sige :
Lad vær med at sniffe piller - det er de ikke lavet til !
Det er dumt !
Du kan dø ! ! ! ! !
Uha !

peace :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]