Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 10:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
John D. Rockefeller skrev:
Euforiseret skrev:
Terrodrone - jeg foreslår at du prøver ego-dødstrippet.. Du dør, men vågner op igen. Eller, du dør ikke, men det føles måske sådan.

Et stærkt svampetrip skulle kunne gøre det. Ellers keta. Rigtig rigtig meget keta :roll:

Bare fordi han fyrer pis af, behøves du ikke følge trop. ;)

Men... Men.. Jeg vil også være med :(

- Abraham Lincoln

Medlem

tror ikke det er en troll... ser desvære flere og flere af den slags tåber rundt omkring.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Godt ord igen Terrodrone rart og læse at du tager den velmenende del af de ting som er blevet skrevet til dig.. Lad være med og lad dig gå på af det andet fnidder :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej. Man skal jo starte et sted.

Mht. til svampene i den anden tråd, så husk set&setting!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Obvious troll is obvious.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Seriøst Terrodrone...
Håber at du har hørt, læst og anskaffet dig nogle benzo'er når du "vil lege med døden".. For hvis du fortsætter på den måde kommer du helt sikkert til at få brug for sådan nogen på et tidspunkt. Tro mig når jeg siger det her, det er bestemt ikke sjovt at brænde nallerne på psykedeliske stoffer! Vil lige hurtigt nævne et par eksempler på hvor galt det kan gå på psykedeliske stoffer. Da jeg ca. var i din alder, havde mig og en ven spist 3 store og 3 små dråber hver (syre/LSD hvis du i tvivl). Endte med at min ven lå total og kun kunne sige "mor, far, mor far, mor, far, mor, far) rigtig hurtigt, så han røg en tur på sygehuset. En anden ven pissede engang i bukserne fordi at han havde så slemt et badtrip. Har nogle kammeretter (3 stk) som spiste en god del svampe, det endte med at de to stod og fægtede en kniv helt op i hovedet foran den anden, og den 3. lå og vred sig på gulvet og rev alle ledninger ud af stikkontakten, fjernsynet, computeren osv osv. Alt sammen er noget der skete før at jeg/vi begyndte at forstå hvordan at man skal behandle psykedeliske stoffer, og hvilke forholdsregler man skal tage hvis man ønsker at trippe balls. Synes du burde sætte dig ned, læse GRUNDIGT igennem her på psy.dk erowid og et par af de andre store narkosider. For det tror jeg virkelig vil hjælpe dig i en senere situation!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror mere folk hidser sig op over din tilgang til stoffer, altså at du mener det skal være dødsfarligt før det er sjovt. Vi går meget op i harm reduction her på siden, dvs. at man skal have en ansvarlig tilgang til stoffer, og så vidt muligt prøve ikke at skade sig selv, det står du lidt i kontrast til med dine holdninger.
Endvidere tror du at man kan få evighedstrip af svampe/lsd, hvilket jo må betyde at du ikke rigtig har forstand på hvad det er du indtager, og derfor råder vi dig til at læse på lektien :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Cordillera de los Andes
nu skal manden jo heller ikke skræmmes fuldstændig væk fra siden. det er plusser i min bog at han i det hele taget henvender sig her, i stedet for at bare smide i hovedet som mange udenfor psychedelia.dk gør.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Cordillera de los Andes
fair nok, er bare flertallet herinde som er af hankøn, så tog for givet du osse var.

når jeg læser tråden igennem inkl. dit seneste indlæg virker du dyb plaget af diverse urban legends og generelt fejlinformation- jow det er farligt at eksperimentere med stoffer, men man kan begrænse skadevirkningerne meget ved at bare læse op på sit stof, og bare sætte sig lidt ind i det man propper i hovedet.

risikofrit bliver det nok aldrig. men hav tålmodighed og læs rundt herinde. så undgår du osse at komme til at de poste alt for dumme spørgsmål.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Terrodrone skrev:
Hej Obama

Vi har før spist rigtig mange svampe og har aldrig oplevet det som du beskriver.

Har også skrevet vi før har trippet svampe.

Gider i godt at slappe lidt af.

Bare fordi jeg ikke vidste at drone var så farligt.

Betyder ikke jeg ikke forstår at trippe svampe.

Hilsen

Mig

Uhh.. du giver mig helt lyst til at topdope dig med syre og svampe! Du ved tydeligvis ikke hvad det er at du snakker om. Undskyld hvis det lyder hårdt, men det gør du ikke! Når du engang brænder nallerne på psykedeliske stoffer, og tro mig det kommer til at ske, så håber jeg at du kender dig selv nok til at du kan berolige dig selv. For det er bestemt ikke e kønt syn når man brænder fingrene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej igen Terrodrone,

godt du kom herind - det kan sagtens være udfordrende at indtage psykedeliske stoffer og planter uden at du behøver risikere dit liv med det.
Drop i hvert fald mephedrone - der er flere der er blevet beskadiget af det stof efter det blev spredt på det sorte marked. (link anyone?)

Vejede i af hvor store doser svampe i tog dengang? Og må jeg høre hvad din alder er?

Igen, respekt til dig fordi du kom herind og spurgte til råds. Det viser at du ønsker bare en eller anden form for guideline for hvordan man indtager sit krank. Det er godt!

All the best,
The Explorer

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

EDIT:
Terrodrone skrev:

Har læst om mephedrone nu og kan godt se det er farligt.

Havde jeg vidst det inden havde jeg aldrig taget det.

Sorry, så ikke lige hvad du havde skrevet. Godt du fandt ud af det i tide! Bare hold dig fra det fremover.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Obama: Man kan nu også godt lamme sig, uden at tage ekstreme dosiser og adskillige typer narkotika samtidigt. De badtrips jeg har oplevet, har alle sammen været rimelig kontrolleret... Nærmere folk der tænkte sig om, en enkelt der gik lidt i panik over farverne. Han kunne ikke li farverne, men måtte jo bare sidde og vente til trippet var færdigt.

For et badtrip behøves ikke være slemmere. - sker det under kontrollerede forhold, kan man godt undgå at folk går i panik.

Terrorchica jeg må desværre fortælle dig, du leger altså ikke med livet, ved at tage svampe. Kun din psyke. De fleste former for narkotika har meget svært ved at slå dig ihjel. Hvis du gerne vil lege med noget der kan være livsfarligt, så bør du køre uagtsomt i trafikken.

"Droner" er også et meget vidt begreb. Buphedron er fks. ikke parasubstitueret ligesom mephedron. Det er det, som gør mephedron er under mistanke for at være stærkt hjerneskadeligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Spiffeh: Det har du helt ret i at man godt kan :)
Men jeg har altså også oplevet folk få badtrip på af et enkelt mærke, dog et utrolig stærkt et.
Det er min erfaring at badtrips oftest opstår netop pga at man ikke tripper under kontrollerede forhold, fx. for mange mennesker, mennesker der ikke er brændt osv osv. Set og Setting er utrolig vigtig for at undgå et badtrip. Har både set folk der fik badtrip under både kontrollerede forhold, og ukontrollerede. De badtrips jeg har set under ukontrollerede forhold var klart værre end dem under kontrollerede forhold.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]