Godaften Psy
Har søgt lidt rundt omkring ang. HBWR frø, men kan simpelthen ikke få billederne jeg støder på, til at stemme overens med de frø jeg sidder med her.
Stødte på denne opskrift på en ekstration af HBWR på Bluelight:
Citat:
Use the following method. No nausea! Super hard tripping, with fast kick in and very long peak. Personally, I will never dose HBWR any other way.
1) Peel the fuzzy outer covering off of your seeds.
2) Grind in a coffee grinder into a fine powder.
3) Let soak in a few tablespoons of pure lime juice for 30 minutes in a decent sized drinking glass, mixing every 10 minutes.
4) After 30 minutes, mix the lime juice with a good amount of orange juice.
5) The last mouthful will be a lot of the hard, ground up powder. You can opt to chew it, but none of us did, we all chugged it, and tripped fine.
Within 20 minutes, you'll begin to feel the onset of the trip. It'll come on hard, and you'll be already be tripping before the nausea has a chance to kick in.

Men den såkaldte "fussy covering" som nævnes, synes jeg ikke findes på mine frø. Nærmere end hård skald i forhold til billeder, jeg ellers har set af disse frø. Har også prøvet at "skrælle" nogle af frøene vha. en lille skarp kniv, hvilket er et helvede for mig. Dog virker det ikke til at være et problem for andre...
SPØRGSMÅL!1. Kan i ud fra billedet se om mine frø har denne skald, som eftersigende skulle give end ordentlig snurre tur i sækken?
2. Og ville det kunne lade sig gøre bare tage frøene som de er, kværne dem, og lave en ekstration uden at få det dårligt?
3. Læg mærke til at mine frø ser "tre-delte" ud... Tæller hvert af disse frø som et, når jeg skal dosere eller er det et frø som er delt?
På forhånd tak!
Nikolajsen