Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hey drenge :P
Sad lige og tænkte - Har i prøvet hvor i ryger og så gløden er hoppet af, og i kan hverken huske hvornår i sidst har asket, og nu kan i ikke finde gløden?
Får jeg altid fucking nøjeren over :P

Hvilke små ting får i nøjeren over, når i er ude og flyve? :D

Medlem

Manze skrev:
Sad lige og tænkte - Har i prøvet hvor i ryger og så gløden er hoppet af, og i kan hverken huske hvornår i sidst har asket, og nu kan i ikke finde gløden?

Måske en lille simpel løsning:
Hold altid din joint over et askebæg. :joint:
Når gløden ikke er der når du skal ryge, så kunne det jo være den lå i askebægeret. :-D

Wupti, så har du ikke den noia mere.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Honey skrev:
Manze skrev:

Måske en lille simpel løsning:
Hold altid din joint over et askebæg. :joint:
Når gløden ikke er der når du skal ryge, så kunne det jo være den lå i askebægeret. :-D

Wupti, så har du ikke den noia mere.

har nu ikke oplevet så meget at hele gløden ryger af, men har da siddet mangen en gang foran computeren med en joint og tabt aske ud over det hele...

Det kan også være tegn på at du ikke stamper din joint godt nok og mixet derfor ligger for løst.... hvis du ruller/har rullet smøger selv er det nærmest selvfølge.

Medlem
Brugeravatar

jeg oplever mere paranoia med at jeg ikke kan sove før jeg har låst døren osv. nogle gange går jeg i seng med en kniv under puden fordi jeg har røget for meget.,,,,,

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du tror ikke det er på tide med en lille pause for at genstarte systemet og få styr på din paranoia? Sateme fucked at lægge sig til at sove med en kniv under puden.

Medlem
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Du tror ikke det er på tide med en lille pause for at genstarte systemet og få styr på din paranoia? Sateme fucked at lægge sig til at sove med en kniv under puden.

ej pjat.. gør du aldrig det. jeg ligger altid med en kniv, en gun, 2 peber sprays og diverse andre ting xD ej spør til side

Citat:
jeg oplever mere paranoia med at jeg ikke kan sove før jeg har låst døren osv. nogle gange går jeg i seng med en kniv under puden fordi jeg har røget for meget.,,,,,

jeg må gi Ariaji ret,, sys du skal ta' en lille pause, eller os så ryg i trykke omgivelser med folk som du stoler på. Det kan måske os hjælpe lidt på det ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg får kun lidt noia' når jeg ryger for meget over et længere stykke tid, men der er ikke noget specifikt der udløser det. Det er blot en ubehagelig følelse der kan finde på at dukke op, man bliver lidt anspændt og forvirret/paranoid.

Hvad du forklarer lyder i mine øre bare som dumhed/omtågethed og ikke som noia'.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Ariaji skrev:
Sateme fucked at lægge sig til at sove med en kniv under puden.

Ikke hvis hans omgivelser tvinger ham til det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kristian12 skrev:
Ariaji skrev:
Sateme fucked at lægge sig til at sove med en kniv under puden.

Ikke hvis hans omgivelser tvinger ham til det.

nu var det jo ikke hans omgivelser der tvinger ham til det, men hans paranoia pga. han har røget for meget.

Junior medlem

jeg bliver altid sygt bange. nogle gange så tror jeg at jeg skal til at dø og sådan. men det vare kun en halv time, og så har jeg det grinern nok (:

Junior medlem
Brugeravatar

Hvis jeg har røget meget i en periode, og min tolerance er høj, har jeg tendens til at få nøjeren på i det offentlige rum. Mild paranoia vil jeg sige.

Det kan være, at gå hjem ad en mørk gade. Sidder der folk i lejlighederne og kigger på mig? Hvorfor står den mand i den døråbning, venter han mon på mig? Meget på vagt for fremmede lyde, biler, personer.

At sidde i Stoget og få tilfældig øjenkontakt med fremmede. Kender jeg personen? Er vedkommende måske civil politi/billet kontrol? Hvorfor kigger han på mig? Har vi et udestående? Har jeg knaldet hans dame? Har en af mine venner knaldet hans dame :lol: osv osv.

Jo mere erfaren man bliver, jo nemmere har man ved at opdage, når paranoiaen viser sit grimme ansigt. Og jeg føler at så længe jeg er bevidst om at den er der, kan jeg også nemt rumme den.

Jeg plejer at tage den slags, som et tegn til at det er på tide med en pause. Har aldrig haft slem paranoia eller angstanfald.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

xelmer skrev:
jeg bliver altid sygt bange. nogle gange så tror jeg at jeg skal til at dø og sådan. men det vare kun en halv time, og så har jeg det grinern nok (:

Det lyder nærmere som et angstanfald.. :hm:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
jeg har endnu ikke prøvet at få deciderede angstanfald af hash, men det er nok mest fordi jeg har settingen i orden og at jeg sjældent ryger i så lang tid ad gangen (max. har været en uge i træk, men det var sommerferie og de gamle var på ferie :P). Typisk kører et forløb på mens og efter jeg har været forbi en gammel kammi i Odense og så faktisk indtil jeg ikke har mere.

det er typisk når jeg ikke har mere og skal ud af forbruget med en kold tyrker at jeg får mild paranoia, men det er ikke det store problem at komme igennem...

Jeg kender ikke nogen fellow rygere personligt på disse kanter (Århus og omegn) som ryger det store, så det er for sjældent jeg har noget til at ligge, men planlægger grow når jeg skal flytte hjemmefra, gerne inden sommeren kommer for godt i gang. :D

Medlem
Brugeravatar

Da jeg startede med at ryge fik jeg altid noia på, fordi jeg troede min mor ville komme og buste mig og mine kammerater :lol:

Det er heldigvis ovre nu hvor jeg har fået lov :joint:

Junior medlem
Brugeravatar

Nogle gange får jeg noia over at jeg ryger. Tænker at det måske fucker min uddanelse op og sådan, selvom det på ingen måde gør.

Junior medlem

får altid nøjer på hvis jeg hører psychedelic når jeg er skæv xD alle de lyde der kommer :P. derfor hører jeg altid chill musik når jeg er skæv :D psychedelic hører jeg når jeg er "ædru" eller hvis jeg er på andre stoffer ind hash.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har hele mit liv været lidt små paranoid, men når jeg har røget meget i længere tid, har jeg det med at blive overdrevet paranoid.

Ellers blir jeg også mere paranoid, hvis jeg ryger et sted, hvor jeg ikke føler mig tilpas :D.

Junior medlem

Steve Urkel skrev:
Hvis jeg har røget meget i en periode, og min tolerance er høj, har jeg tendens til at få nøjeren på i det offentlige rum. Mild paranoia vil jeg sige.

Det kan være, at gå hjem ad en mørk gade. Sidder der folk i lejlighederne og kigger på mig? Hvorfor står den mand i den døråbning, venter han mon på mig? Meget på vagt for fremmede lyde, biler, personer.

At sidde i Stoget og få tilfældig øjenkontakt med fremmede. Kender jeg personen? Er vedkommende måske civil politi/billet kontrol? Hvorfor kigger han på mig? Har vi et udestående? Har jeg knaldet hans dame? Har en af mine venner knaldet hans dame :lol: osv osv.

Jo mere erfaren man bliver, jo nemmere har man ved at opdage, når paranoiaen viser sit grimme ansigt. Og jeg føler at så længe jeg er bevidst om at den er der, kan jeg også nemt rumme den.

Jeg plejer at tage den slags, som et tegn til at det er på tide med en pause. Har aldrig haft slem paranoia eller angstanfald.

Fuck hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der får det sådan! :)
Er det et udbredt fænomen?

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg får ofte nøjeren over åbne pladser/rum med mange mennesker.
Det syntes jeg er svært at håndtere :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Totti skrev:
Jeg får ofte nøjeren over åbne pladser/rum med mange mennesker.
Det syntes jeg er svært at håndtere :)

Jeg har det på den modsatte måde. Hvis der er mange mennesker og en lidt fest agtig stemning er det umuligt for mig at få noia på, og jeg kan ryge så meget som jeg har lyst til. Andre gange hvor man f.eks. kun sidder en eller to og snakker knap så meget, og bliver mere indafvendt kan der godt opstår noget paranoia engang imellem. For omkring et år siden led jeg er meget stor paranoia når jeg var skæv, pga. et overforbrug af pibe og bong. Det var især slemt om aften når skulle sove. Nu ryger jeg kun joint og har det bedre end nogensinde før. Paranoia opstår sjældent og hvis er det for det meste når jeg ryger alene. Joint rockz, PIPE SUCKZ!

:peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]