Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hey psy.
Synes faktisk det med grow er ret så spændende, næsten mere and at ryge selve produktet, så gider ikke bruge mine penge på en ny bong eller whatever.
Vil hellere bruge lidt penge på noget der kan forbedre mit grow.
Nu ved jeg godt man ikke må linke, men evt forklar mig hvad det er.
En ting jeg ihvertfald ved jeg mangler er noget biobloom og bio grow, men kan ikke lige finde det rigtige synes jeg ikke?
Og nogle luftætte glas :D
Men hvad ville i foreslå?

Medlem
Brugeravatar

Hey Manze...

God idé med at starte dit eget grow, hvis du kan lide Hobby'en som der er i det... For det er også noget af det bedste ved det, høsten er bare bonus ;)

Med hensyn til gødning, så skal du som du selv siger have fat i noget forskelligt, da planterne f.eks skal bruge en del Nitrogen i starten, hvorimod når de går i blomst ikke har så meget brug for Nitrogen, men Fosfor og især Kalium i stedet.

Jeg er selv noob, og gødning er bestemt ikke det jeg ved mest om.... Men bruger selv Advanced Nutrients GMB, som vist egentligt er til hydro, men kan også bruges til jord grows... Det handler bare om at planterne får det de mangler... og du kan ved at søge på "gødning" her på psy sikkert finde frem til en løsning ;)

De lufttætte glas, fandt jeg personligt selv hos en lokal købmand... Bare check de afdelinger hvor de har skåle osv, så finder du dem ;)

Et grow kan godt være "dyrt" men resultatet bliver også bedre hvis man smider nogle flere penge efter det...'

Check evt. min tråd "S'N'F's noob grow tour"
Der kan du sikkert finde lidt inspiration til at starte og hvad du skal købe.... Jeg har personligt brugt over 3000kr, men du kan sagtens får et grow op at køre for en "tudse"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Smoke'N'Fly skrev:
Hey Manze...

God idé med at starte dit eget grow, hvis du kan lide Hobby'en som der er i det... For det er også noget af det bedste ved det, høsten er bare bonus ;)

Med hensyn til gødning, så skal du som du selv siger have fat i noget forskelligt, da planterne f.eks skal bruge en del Nitrogen i starten, hvorimod når de går i blomst ikke har så meget brug for Nitrogen, men Fosfor og især Kalium i stedet.

Jeg er selv noob, og gødning er bestemt ikke det jeg ved mest om.... Men bruger selv Advanced Nutrients GMB, som vist egentligt er til hydro, men kan også bruges til jord grows... Det handler bare om at planterne får det de mangler... og du kan ved at søge på "gødning" her på psy sikkert finde frem til en løsning ;)

De lufttætte glas, fandt jeg personligt selv hos en lokal købmand... Bare check de afdelinger hvor de har skåle osv, så finder du dem ;)

Et grow kan godt være "dyrt" men resultatet bliver også bedre hvis man smider nogle flere penge efter det...'

Check evt. min tråd "S'N'F's noob grow tour"
Der kan du sikkert finde lidt inspiration til at starte og hvad du skal købe.... Jeg har personligt brugt over 3000kr, men du kan sagtens får et grow op at køre for en "tudse"

Jo, mange tak for svar på det hele :D
Skal da lige tjekke, og får bestilt noget gødning i morgen regner jeg med ;) Har jo allerede gang i et par planter. men tjekker da helt sikkert dit grow ud ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]