Update sidste side! 
Hej PSY!
Har fået startet mit første grow i vindueskarmen.
Jeg ved godt det er lige lovlig tideligt, men håber på at der kommer godt los i solen, MEGET snart!
Men! I dag har min første plante kigget op ad jorden. Men der er bare et problem, planten er mere grå end grøn?
Det er pga den manglende sol, ikke?
Men her får i lige lidt billeder!
Mit setup. Har vel kostet 100 kr.

Den første plant, der kigger op.
Denne potte er plantet en dag før de andre, så håber på at de andre kommer op og siger hej i morgen
Alle frøene er forspiret, med tallerken tricket.
Nogle af frøene er Bwana's balcony, og alle andre er pot frø jeg har fået af en god vens far.
Han har groet i 48 år, og de frø han gav mig var 47'ende generation. Og han groet dem uden for. Og hans pot er der godt skrald å, skal jeg lige hilse og sige! Så håber jeg kan få bare det halve af det resultat.

Men go' ryger, psy!
Ny update i morgen.
Håber i gider se på mit lille lowgrow!
________
Update 19/4!Synes det går ret langsomt med dem nu, men det kommer vel igen

3 planter jeg prøvede og smide overi spaghnum potter, men det stoppede dem fuldstændig i at gro.
håber de kommer stærkt tilbage!

Lige en fra siden;

Den her vokser ret sjovt

Som i kan se strækker de sig en del efter solen, har også problemer med at de ikke kan holde sig selv oppe, ret kedeligt, men håber det fikser sig selv når du bliver smidt udenfor!

Jeg har samtidig fundet mig 4 store potter, så de kan komme ud på min sydvente terrasse og stå, venter sådan set bare på at vinden lægger sig
I må meget gerne noget ris/ros, vil altid svare tilbage