Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
hej. jeg ved af erfaring at almindelig skunk kan nedsætte smerter og ubehag ved feks. HWB frø, samt at det er i stand til at gøre et trip kraftigere osv.

gælder det samme for syntetisk THC? feks jwh-018.

og giver det også tilsvarende røde øjne?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Har kun prøvet at indtage det hvor jeg havde tømmermænd, og der fjernede det kvalmen som almindelig cannabis. Ja dine øjne bliver røde, du bliver jo mega skæv... :D det var 018'eren

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Har også prøvet jwh-018, det virker på samme måde som normal cannabis, bare lidt længere er min erfaring.

har på at ryge en joint med 50mg Jwh-018 i, og javde lige godt med snitter. og jeg gik mega gummi ben og voldsomt grineflip af alligevel. trods den GODE amf.

Sp kan kun anbefale det :)

Og hvis du er hardcore smider du 10mg-15mg oven på et bonghovede, det kan OVERHOVEDET ikke smages. og de fleste jeg har set gøre ryger daglig bong. og de blev VIRKELIG væltet. nogle gik kold :P sp økonomisk er det ihvertfald.

Svar med citat  
er 50 mg. ikke lige lovligt meget ö har jeg har læst om at folk anbefaler dosis fra 2-5 mg op til 10.

men mange tak for svarene (:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

ingen skrev:
er 50 mg. ikke lige lovligt meget ö har jeg har læst om at folk anbefaler dosis fra 2-5 mg op til 10.

Man kan sagtens komme op og ryge meget mere, man skal bare vænne sig til rusen!
Jeg er personligt helt vild med det - det er bare en skam det blev ulovligt.

Desuden finder jeg det medicinsk ligesom almindelig tjums. . bare du ved? Anderledes. .

Peace <3

Svar med citat  
Medlem

ingen skrev:

Det var i Joint, ryger bong dagligt, så har også en rimelig høj toleranse, så normalt kan jeg nærmest ikke mærke en joint, men den jwh joint der ramte mig fantastisk, trods de 200-300mg rimelig god amf lige inden :D

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Jeg vil altså gerne indskyde at jeg trods daglig indtagelse af 6-8 joints med god hash blev skæv af at ryge ca 10-12 mg jwh-018 med tre andre.
Og jeg er helt sikker på at 50 mg på engang, kan gå hen og blive ubehageligt for de fleste.

Svar med citat  
Medlem

mr.hara skrev:
Jeg vil altså gerne indskyde at jeg trods daglig indtagelse af 6-8 joints med god hash blev skæv af at ryge ca 10-12 mg jwh-018 med tre andre.
Og jeg er helt sikker på at 50 mg på engang, kan gå hen og blive ubehageligt for de fleste.

Ups- :oops: Glemte at nævne at vi var 3 om jointen, men de 2 andre skulle kun have 5-6 hiv hver.

Så har nok ''kun'' indtaget 40mg.

Svar med citat  
ja jeg har nu sidste fredag fået lidt jwh hjem :D

det virker da meget som thc, men nogle ting er lidt anderledes. jeg synes ikke virkningen er så langvarig ( en halv til halvanden time og bagefter stopper det næsten bare med det samme) samt at selvom man kun tager så lidt at man knap nok kan mærke det, så føles det stadig som en ret høj dosis thc, dog i noget kortere tid.. men fred være med det, det virker da :D

dog synes jeg os det stinker lidt af sure tæer, men det er nok bare mig 8)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]