Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 16:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej Psy.

Et lille spørgsmål, til jer superbruger derude.

Min kæreste har en søn fra et andet forhold, og nu ønsker han en lille ny med mig.
Han har dagligt røget bong de sidste 15 år, kan det forringe hans små soldater, ''altså sædkvaliteten'’ ?

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Ja, det gør alt hvad man rygere så vidt jeg ved men ret mig gerne hvis jeg tager fejl...

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
En bekendt deltog gang i et eksperiment omkring hashrygere og deres sædkvalitet. Deltagerne blev inddelt i 3 grupper: Dem der aldrig røg, dem der røg en gang i mellem og dem der røg (meget) ofte. Eksperimentet viste at dem der røg mest havde værst sædkvalitet. Men jeg vil ikke stå inde for resultatet, da generel livsstil osv. også har meget at sige.

Dette svar kan faktisk ikke bruges til så meget. :?

Svar med citat  
Lille Rødhætte skrev:
En bekendt deltog gang i et eksperiment omkring hashrygere og deres sædkvalitet. Deltagerne blev inddelt i 3 grupper: Dem der aldrig røg, dem der røg en gang i mellem og dem der røg (meget) ofte. Eksperimentet viste at dem der røg mest havde værst sædkvalitet. Men jeg vil ikke stå inde for resultatet, da generel livsstil osv. også har meget at sige.

Dette svar kan faktisk ikke bruges til så meget. :?

Både og, for det er det jeg selv mistænker, men synes ikke jeg kan finde noget svar på det.
Det er kun godt være, det bare er mig. :?:

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

så vidt jeg husker så blev det vidst bevist i "super hig me" (tror jeg den hedder) at det vidst øgede sædkvaliteten,, han røg i 1 måned hver dagm, og så tæstede de hans kvalitet,, der var den vidst blevet meget bedre ;)

Svar med citat  
wushu skrev:
så vidt jeg husker så blev det vidst bevist i "super hig me" (tror jeg den hedder) at det vidst øgede sædkvaliteten,, han røg i 1 måned hver dagm, og så tæstede de hans kvalitet,, der var den vidst blevet meget bedre ;)

Han har røget hver dag de sidste 15 år., og som sagt har han en søn fra et tidligere forhold, han blev dog lavet for 13 år siden

Nu bliver jeg forvirret.

Går hash ind og forringer ens sædkvalitet?

Det virker som om der er delte meninger om dette.

Svar med citat  
Tine spørg dog din læge?

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Gæst skrev:
Tine spørg dog din læge?

Læger ved ikke noget som helst!

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
I kan jo prøve at dyrke ubeskyttet sex over en længere periode og så se hvad resultatet bliver?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Sædceller har cannabinoide receptorer... Forskning peger på at ægget udløser endogene cannabinoider når den første sædcelle trænger igennem, hvilket fortæller de andre sædceller at det er for sent. Cannabinoiderne hæmmer sædcellernes mobilitet, så man undgår en dobbelt befrugtning. Derfor vil THC også nedsætte sædcellers svømmehastighed, og dermed sædkvaliteten. Det er dog reversibelt, så hvis man har problemer med at få børn er det bare at stoppe med at ryge i en periode.

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
utroligt så ens virkningsmekanisme og effekt cannabinoler har på makroskopisk og mikroskopisk plan.. :lol:

cannabinoider er altså forplantningskampens hvide flag der signalerer kapitulation. det er fanme sjovt når man sammenholder det med de psykiske virkninger; "jeg kunne lave mine lektier, så jeg kan få en god uddannelse, tjene mange penge, få en lækker kone og lave nogle søde børn og nyde mit otium i sydfrankring ELLER jeg kunne bare blive siddende her og se tegnefilm og bestille en meatlovers pizza med ekstra ost."

Svar med citat  
Psyklonen:
Det er også det vi gør, jeg har ikke taget p-piller de sidste 4 år.

Jim Fear.
Tak, for de kloge ord.
Så begynder det hele, at give lidt mere mening.
Jeg tror bare det er lettere sagt end gjort, hvis man ryger til dagligt og ikke kan ''klare'' sig uden.

Halugenlampe:
Hvilken en af du så?
Jeg gætter på den sidste, men ekstra ost lyder slet ikke lækkert.

Lysten spiller vel også en stor rolle?
Jeg tænker, lysten til sex bla, og til at få et barn, så skal begge partner vel ønske det? :-S

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]