Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 04:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tænkte jeg lige ville bidrage med lidt.

Indtog igår 10mg Methylpenidat (Motiron). Det var bare for at afprøve det og få en nogenlunde forestilling om hvilke doser der er ansvarlige.

Jeg fik ca. 3-4 timers mild stimulerende virkning af 10mg. Næste fredag prøver jeg mig af med 30mg som start dosis (Wauw... Exciting! :roll: ).

Jeg tror bestemt Motiron kan have euforisk virkning. Af 10mg fik jeg en lille anelse tør mund, og ca. 2 timer inde fik jeg 30 mins. mild hjertebanken. Jeg er meget ikke tolerent overfor stimulanser. Jeg fik dem tilfældigvis gratis af en kammerat, men jeg gør generelt ikke i stimulanser.

Tilføjelse: Jeg glemte sku helt meningen med denne ellers meningsløse post. Det jeg ville sige var at jeg synes man bør starte ud med 10mg og så øge dosen med 10mg en anden gang man prøver.

:peace:

Junior medlem

koldsved ved doser over 50mg især af ritalin i kapsler er også meget normalt. hvis man fx har en trøje på og sidder indendørs kan ens hænder og armpits blive svedige, hvilket kan være ret irriterende. tørhed i munden og forhøjet hjertslag er ala amf så det er anbefalet at drikke en masse vand med pillerne når du sluger dem. et helt glas til pillen og efterfølgende et glas i timen, da det kan udræne kroppen for ilt eller hvad der nu gør du kan blive svimmel og pass out i 3-5 sec.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^^

Det skal dog lige siges at der ingen grund er til at drikke ekstra meget vand hvis man ikke laver fysiske aktiviteter. Det kan være farligt at drikke for meget vand da det tømmer kroppen for salt!

Junior medlem

havde jeg ikke tænkt over :) men det var de anbefalinger jeg har fået af min psykiater.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
ADHD piller, eller Ritaliner som en af slagsen hedder, har sgu ingen ide om der også er andre slags, men skulle have nogenlunde samme virkning som Amf

Junior medlem

Geografisk sted: Lige bag dig
HopIFjordeN skrev:
Det er på ingen måde farligt at ryge fede sammen med methylphenidat - det er ret så lækkert imo... Men prøv jer stille frem, så kan i gradvist finde ud af om det er noget for jer..

Fik min første dosis Motiron i går (2x10mg), og da jeg så skulle ryge en bønne lidt senere på aften, skulle der virkelig lidt til, før jeg blev høj. Da jeg så var blevet skæv, var det anderledes end hvad jeg plejer at opleve. - Personligt var jeg ikke så meget for det, men det varierer jo, fra person til person, så vil også foreslå at man går lidt stille frem med det :)
( Har forresten ADHD )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]